del
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
del
Темата е анулирана, поради добрите отзиви и сериозното отношение.
Последна промяна от KickingKing на 06 ное 2007, 23:47, променено общо 3 пъти.

Изяж бобър - спаси дърво!
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Че ти направо изчерпа темата.KickingKing написа:Е никой друг ли няма такива мисли
Проблема е, че когато ти се карат спортни коли - неможеш да си го позволиш, а когато можеш да си го позволиш вече не ти се кара.
Я обърни внимание на колекционерите с много пари.
Имат по 20-30 спортни автомобила, като всеки един от тях едва ли има 10 000 километра навъртяни.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Новите модели на Форд поне лично на мен ми харесват много и почти във всеки може да се открие нещо което да грабне един клиент.
Това което му липсва на Фокуса е едно AWD
Относно здравината предполагам че имаш предвид ГТ-то на Jeremy Clarkson,но поне до колкото си спомням неговото основно правеше проблеми заради алармата която бяха слагали допълнително.
И някой интересни факти относно ГТ-то:въпреки че от Форд са обявили мощност 550кс. тази кола дава толкова
но на задните гуми
,за пример мога да дам Ламборгини Галардо което при 500кс. обявени от производителя мисля че даваше на гумите около 380-400.
Друго нещо е че това е може би единствения двигател който без да се отваря може да мине границата от 1000 конски сили
Единственото което е нужно е да се махне стандартния компресор и да се добавят 2 турбота и ремап на серийната електроника,по двигателя не се пипа нищо,по горивната система също както и по трансмисията...резултата в повечето случей е около 900кс на задните гуми с обикновено гориво и над 1000 на гумите с Race Gas
Тва последното мисля че се водеше Форд ГТ90 и разработения за него двигател в момента се използва във Астон Мартин-6 литров 12 цилиндъра,даже се води Duratec
Относно двигателя,мисля че това е нещо нормално да се слага и в други модели и марки от групата на Форд.Виж например двигателя на Голф 5 GTI който също се слага на разни Сеати,Аудита и Шкоди.Следащият е Focus ST - явно много хора го обожават, но не и аз. Според мен такава кола трябва да е някак специална, а аз не виждам нищо специално в това, че двигателят му може да се намери в една дузина модели с емблемата Форд, но по-лошото и извън нея. Колкото и да е добър винаги в мойто съзнание за бърз и як Focus е изниквал старият RS и въпреки, че активия му диф би създавал главоболия при ежедневно каране характера и излъчването си остава... Не, че ST няма такива, но са различни и тук отново нещата са като при фиестата. Страхотен автомобил, но му липсва нещо. Но този оранжев цвят... Бррррр... Уникален!
Това което му липсва на Фокуса е едно AWD

Филосoфията на Мустанг винаги е била за не много пари да получиш една кола която изглежда добре,практична е,има доста екстри и шофирането и може да ти докара усмивка на лицето.Разбира се няма да си най-бързия на сфетофара или на пистата,но ако решиш да бъдеш в САЩ има огромно разнообразие от performance parts на доста добри цени,при това доста от тях може да си ги купиш направо от Ford Racing и да си запазиш гаранцията.Mustang - най-новото поколение..........
Всъщност ГТ-то съвсем не гори толкова много сравнено например с Ферари или Ламбо...може би оставя такова впечетление в хората и автомобилните журналисти защото резервоара му е скромните 66 литра,та сравнително често се налага да бъде пълнен.За справка на Ферари и Ламборгини резервоарите са по над 90 литра.И последният - Ford GT ......
Относно здравината предполагам че имаш предвид ГТ-то на Jeremy Clarkson,но поне до колкото си спомням неговото основно правеше проблеми заради алармата която бяха слагали допълнително.
И някой интересни факти относно ГТ-то:въпреки че от Форд са обявили мощност 550кс. тази кола дава толкова


Друго нещо е че това е може би единствения двигател който без да се отваря може да мине границата от 1000 конски сили

Единственото което е нужно е да се махне стандартния компресор и да се добавят 2 турбота и ремап на серийната електроника,по двигателя не се пипа нищо,по горивната система също както и по трансмисията...резултата в повечето случей е около 900кс на задните гуми с обикновено гориво и над 1000 на гумите с Race Gas

Тва последното мисля че се водеше Форд ГТ90 и разработения за него двигател в момента се използва във Астон Мартин-6 литров 12 цилиндъра,даже се води Duratec

- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ARR_ май си изпуснал цялата идея на темата, а тя е да кажете вие кои са ви любимите, имате ли такива, какво мислите, а не да коментираш казаното от мен, особено да повтаряш нещата, които аз съм написал, защото не си чел внимателно.
Да последното е GT90 и е от 90те години, за това съм написал "Радвам се, че тези модели ги има за да не живеем в миналото... ", а двигателя не се използва.
Да последното е GT90 и е от 90те години, за това съм написал "Радвам се, че тези модели ги има за да не живеем в миналото... ", а двигателя не се използва.

Изяж бобър - спаси дърво!
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Още в първото изречение съм написал че почти всички нови фордове ми харесват,ако искаш да съм по конкретен мога да кажа че тези които ти си представил по-нагоре най-ми допадат.KickingKing написа:ARR_ май си изпуснал цялата идея на темата, а тя е да кажете вие кои са ви любимите, имате ли такива, какво мислите, а не да коментираш казаното от мен, особено да повтаряш нещата, които аз съм написал, защото не си чел внимателно.
Да последното е GT90 и е от 90те години, за това съм написал "Радвам се, че тези модели ги има за да не живеем в миналото... ", а двигателя не се използва.
За ГТ90 си прав че двигателя е съвсем различен от този на Астон Мартин и не се използва,моя грешка.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта