Играчка :)
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Играчка :)
Играчка. Приемат се забележки, догадки, предположения и грозни хули.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Играчка :)
В първата картинка не си направил добро асембли между така начертаните амортисьорчета.Vaklin написа:Играчка. Приемат се забележки, догадки, предположения и грозни хули.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Те са от двете страни на повдигача. За всяка реализация ще им се търси място. Хем да не опират в гумата, хем да са по-прибрани. Отделно ще търся ъгъл при който да осигуря тенденция към отваряне преди повдигане, но това мога да го намеря само експериментално и пак за всяка типова реализация ще е различно. По тази причина и захващането на пръв поглед изглежда странно.
Между другото, онова дългото отзад е колата, а онова което е напреко на повдигача и виси в нищото е калника.
Между другото, онова дългото отзад е колата, а онова което е напреко на повдигача и виси в нищото е калника.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
За феновете на прозрачния 3D дизайн. Да се вижда, че всичко е на лагери. Няма втулки, няма Китай. И всичко подлежи на регулиране. Болтовете не съм ги сложил. Ще си ги втъкнете виртуално.
Отивам да спя ...
Успех!
Отивам да спя ...
Успех!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не е лоша идеята...
Но според мен ще трябва да направиш G-образната скоба от много здрав материал - усукващото усилие върху нея ще бъде много голямо,а и огъващото настрани.
Поне на мен така ми се струва.
Поне на мен така ми се струва.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Панта за врата тип "Ламбоджини", но made in Bulgaria - направи си сам.
Мисля че първо трябва да има механизма за блокиране на амортисьорите докато планката се отдели на определен ъгъл и тогава амортисьорите да се разгъват. С такова решение не ти трябва да мислиш дали ще закачи прозореца в тавана или калника, защото вратата първо ще се отвори до определения ъгъл и после ще се вдигне нагоре. Дори трябва да помислиш за взаимно блокиране.
С други думи амортисьорите стоят блокирани до отварянето на вратата до 15-20 градуса, след което амортисьорите се разгъват и същевремено блокират страничното движение в посока затваряне на вратата.
Мисля че малко сложно разсъждаваш.
Успех!
Мисля че първо трябва да има механизма за блокиране на амортисьорите докато планката се отдели на определен ъгъл и тогава амортисьорите да се разгъват. С такова решение не ти трябва да мислиш дали ще закачи прозореца в тавана или калника, защото вратата първо ще се отвори до определения ъгъл и после ще се вдигне нагоре. Дори трябва да помислиш за взаимно блокиране.
С други думи амортисьорите стоят блокирани до отварянето на вратата до 15-20 градуса, след което амортисьорите се разгъват и същевремено блокират страничното движение в посока затваряне на вратата.
Мисля че малко сложно разсъждаваш.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта