3D - анимации на двигатели Форд
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
3D - анимации на двигатели Форд
http://www.xdin.com/tech/index.html - в Examples има 2 филмчета за 1,6 Duratec Ti-VCT, Duratec HE.
Същите в YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=D4vXU7DJEfY
http://www.youtube.com/watch?v=Ba-oyIjG ... h_response
Ford GT40 - http://www.youtube.com/watch?v=bw9ffyssPV8
Rocam -1,6 SOHC - http://www.youtube.com/watch?v=NdiDcMHw ... ed&search=
Focus Zetec - http://www.youtube.com/watch?v=CY6Z-DyaoW0
Същите в YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=D4vXU7DJEfY
http://www.youtube.com/watch?v=Ba-oyIjG ... h_response
Ford GT40 - http://www.youtube.com/watch?v=bw9ffyssPV8
Rocam -1,6 SOHC - http://www.youtube.com/watch?v=NdiDcMHw ... ed&search=
Focus Zetec - http://www.youtube.com/watch?v=CY6Z-DyaoW0
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм. Вариатори имат Алфите, Тойота - VVTI, Хонда - прочутия VTEC, БМВ - ванос, Мерцедес, Нисан.
Справка - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing. Форд използва технологията при сравнително малък брой коли, въпреки че инфото на Wikipedia в случая не е съвсем точно - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_C ... %28Ford%29. Двигател с променливи фази е и DURATEC ST, който се слага на Фокус ST170 (SVT) - блок от двулитров Зетек с друга глава, вярно само с един вариатор на вала на всмукателните клапани, 170 коня.

Един такъв нов се продава от доста време в ebay.de
Справка - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing. Форд използва технологията при сравнително малък брой коли, въпреки че инфото на Wikipedia в случая не е съвсем точно - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_C ... %28Ford%29. Двигател с променливи фази е и DURATEC ST, който се слага на Фокус ST170 (SVT) - блок от двулитров Зетек с друга глава, вярно само с един вариатор на вала на всмукателните клапани, 170 коня.
Един такъв нов се продава от доста време в ebay.de
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не съм запознат с фактите за Форд но не мисля, че са изостанали кой знае колко много. Хонда и БМВ горе долу по едно и също време почват да ги ползват, но за разлика от първите БМВ ги ползва и при по-ниските си модели (всички двигатели освен 4 цилиндровите, а не като Хонда само най-мощните).debug написа:Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм.
Знам със сигурност, че 1997 Пума 1.7 има променливо газоразпределение (главата е разработена от Ямаха), но не знам дали се използва до тогава. Все пак ако и преди това този или подобен двигател се е използвал в някой модел то не са закасняли много, имайки впредвид, че БМВ примерно почват към 92-93 със спаменето на ВАНОС, а при Хонда VTec-а става масов още по-късно.

Изяж бобър - спаси дърво!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта