Страница 1 от 1
Американски Ford Escort
Публикувано: 08 ное 2005, 16:41
от PitM
колата е 1995 Ford Escort LX, SW 1.9L
Имам проблем с намирането на диаграма (чертеж) за вакуумните линии на този двигател (бензин Injection 1.9L, автоматична скоростна кутия).
Конкретно - две скъсани тефлонови (пластмасови) тръбички с гумени фитинги. Не ми е ясно от къде идват и къде отиват, но ако мога да намеря подобен вид сигурно ще мога да ги сменя сам.
Някакви съвети?
Публикувано: 08 ное 2005, 17:07
от racer11
100% са вакумни, щом са пластмасови.предположения за какво може да са :
1.устилвател на спирачки
2.МАП сензор
3.систем за изгаряне на горивни пари
Публикувано: 08 ное 2005, 17:17
от PitM
Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
Има ли някой с Форд, който да е виждал такива черни тефлонови тръбички в плетеницата около двигателя. (Не са бензинипроводи!)
Сега както са прекъснати се вижда вътрешен диаметър около 2.5 мм,
външен 4,5-5 мм? Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди и началните обороти не са стабилнни!!!
Публикувано: 08 ное 2005, 17:21
от racer11
PitM написа:Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
да, това също е възможно - за клапана за празен ход.ако можеш да направиш снимка и да постнеш ще ти бъда по-полезен...
Публикувано: 09 ное 2005, 12:44
от PitM
Как да кача снимката?
Публикувано: 09 ное 2005, 17:20
от PitM
Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
Публикувано: 09 ное 2005, 20:34
от kEFi
PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...
Публикувано: 09 ное 2005, 21:31
от pepy1
kEFi написа:PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...
защо тогава всички казват купувай от тях но не сменяй при тях
Публикувано: 10 ное 2005, 00:20
от S@sel@
Щот много пари искат... и маааалко прекаляват. Но за деликатни/важни работи си струва. Е например за смяна на антифриз или масло да си записва човек час.... излишно е.
Публикувано: 10 ное 2005, 08:36
от Polly
PitM написа:Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди
Ако всичко друго ти е наред закъснението при паленето може да се дължи на проблем в датчика, които позволява колата да пали на "Parking" и " Neutral". Но ако самия датчик не е омаслен не би трябвало да е от него.
Закъснението при паленето е първия признак, както и светлините на задна- не винаги се включват, ако проблема е там.
Публикувано: 10 ное 2005, 14:27
от PitM
Polly знаеш ли къде се намира датчика за паленето за да го проверя дали е омаслен?
Мислите ли, че в МотоПфое могат да направят нещо за американски Форд? (имам предвид операции които изискват схеми)
Публикувано: 10 ное 2005, 15:22
от Polly
Незнам при теб точно къде е. По-добре закарай колата в някой сервиз да я вдигнат и я огледай.
Предполагам, че се намира в долната част на скоростната кутия от външната страна, дълъг е около 5-6 см, широк 1-1.5 см ( поне при фиестата е толкова). Дори и малко да е омаслен, възможно е в него да е причината за по-бавното палене, но преди да се занимаваш с него си провери другите неща.
За датчика си имай едно на ум, ако е малко омаслен обаче сменяй веднага. Можеш да изкараш 5-8 хил. км с омаслен датчик, но после изведнъж започва да капе и по-скоро тече масло:(