Фокусника не върви и това е
Публикувано: 23 сеп 2021, 11:53
Реших, че темата ще е забавна. От моите неволи с Фокусника през последните няколко месеца. Та на темата!
През средата на юли колата ме заряза на един паркинг. Без кой знае какви индикации за това. Карал съм и други коли все си дават знак, че нещо предстои, например специфични звуци, виене, тропане хлопане и т.н. Фокусника го имам от година и ме остави малко преди да направя една година като горд негов собственик. От паркинга ми дадоха ток и колата запали. Проблема не е в акумулатора, защото го бях замервал с мултицет и си е читав. Запалих и бегом към автосервиза. По пътя колата ту угасваше, ту пак тръгваше. Едвам я закарах и на последния завой преди сервиза ме заряза на пътя. Проблем! Няма и хора наблизо. Минаваше един минувач и го помолих да я избутаме 20 метра да не е на пътя. След един ден престой в сервиза ми сервираха изгоряло динамо и 450лв. за ремонт и ново динамо. Старото ремонта му щял бил да струва колкото закупуване на ново и монтажа му. Съгласих се след като ще смянет поне да е ново да не прави проблеми. От сервиза до вкъщи е около 3 км.
Паркирам колата и не я бях палел два или три дена. После видях, че капака на резервоара е изкъртен и го няма. Голям яд. Явно някакви говеда ми направиха номер. Преместих си колата на паркинг по-настрани да не е до тротоара. Слизам и капачката била на тавана на колата от към шофьорската врата. Оправих я! След ден се качвам със семейството да отидем на покупки и спирам на един лидъл и о чудо колата умря още на входа на паркинга и шурна една нафта отдолу. Хора ми помогнаха да я избутаме до паркомясто на магазина. Пробвам да запали и не ще. Фокусника пак ме остави без дъх. Вече рамената ме боляха от бутане къде сам, къде с други хора. На паркинга се появи един човек, който направо ме спаси. Съвсем непознат! Помогнами цял час да я ремонтираме на паркинга, ходихме с неговата кола да сипем някой друг литър нафта, за да напълним горивния филтър и накрая криво ляво запали и с малко бутане. Хайде пак на сервиз, този път на друг.
На другия сервиз ми оправиха колата и смениха горивния филтър и всичко си е наред. Пали от раз и вози супер. Прибрах се с колата и я паркирах на паркинга. Предстоеше пътуване до Несебър и много се притеснявах. Тръгнахме добре се държеше колата набира си по магистралата. Точно на влизане в Несебър колата изведнъж огасна и не стана да я запаля. По инерция едвам я качин ха един тротоар. Над един час под жаркото слънце моите опити да я запаля с бутане не дадоха резултат и викнах пътна помощ. Човека ме закара в сервиза в който работи и той. За два дена ми поправи колата като каза, че имало много боклуци в резервоара и го бил изчистил. Колата си пали и всичко пак точно. Пак наобратно по магистралата и се прибрах в града. После ходехме на различни места из България, последно на Шипка без никакви проблеми. И чудо колата отново ме остави пак на един паркинг, добре че си бях в града. Хайде пак познатата процедура, пътна помощ и сервиз. Сега колата стои в сервиз вече 4 дни и майстора не знам не му се занимава ли или нищо не разбира не знам.
Вече и се нарадвах на колата, от сега друг да й се радва ще я продавам. Едвам й навъртях 1500 км откакто я купих.
До сега съм имал 2 форда ескорт бензинови 1,6 90 коня и 1,8 116 никакви кой знае какви големи грижи, навъртях им километри, първата я бракувах, а втората я продадох. После имах едно пежо 206 1,4 75 коня, бях предубеден за френските коли, нали французите били меки китки ала бала, обаче колата здрава като чук. Никакви грижи не ми създаде. През 2020-та взех този фокусник хубавец, новичък с дизел. Да му се порадвам и аз на дизела и да видя икономия. Икономия на нафта - ДА, но колата от сервизите не излиза и ме оставя на пътя. Направо се филмирах за два месеца само ремонти. До тук си достигна само от ремонти половината от цената си. Без да броя 4 броя нови гуми и смяна на масла, филтри и други консумативи за тази една година.
През средата на юли колата ме заряза на един паркинг. Без кой знае какви индикации за това. Карал съм и други коли все си дават знак, че нещо предстои, например специфични звуци, виене, тропане хлопане и т.н. Фокусника го имам от година и ме остави малко преди да направя една година като горд негов собственик. От паркинга ми дадоха ток и колата запали. Проблема не е в акумулатора, защото го бях замервал с мултицет и си е читав. Запалих и бегом към автосервиза. По пътя колата ту угасваше, ту пак тръгваше. Едвам я закарах и на последния завой преди сервиза ме заряза на пътя. Проблем! Няма и хора наблизо. Минаваше един минувач и го помолих да я избутаме 20 метра да не е на пътя. След един ден престой в сервиза ми сервираха изгоряло динамо и 450лв. за ремонт и ново динамо. Старото ремонта му щял бил да струва колкото закупуване на ново и монтажа му. Съгласих се след като ще смянет поне да е ново да не прави проблеми. От сервиза до вкъщи е около 3 км.
Паркирам колата и не я бях палел два или три дена. После видях, че капака на резервоара е изкъртен и го няма. Голям яд. Явно някакви говеда ми направиха номер. Преместих си колата на паркинг по-настрани да не е до тротоара. Слизам и капачката била на тавана на колата от към шофьорската врата. Оправих я! След ден се качвам със семейството да отидем на покупки и спирам на един лидъл и о чудо колата умря още на входа на паркинга и шурна една нафта отдолу. Хора ми помогнаха да я избутаме до паркомясто на магазина. Пробвам да запали и не ще. Фокусника пак ме остави без дъх. Вече рамената ме боляха от бутане къде сам, къде с други хора. На паркинга се появи един човек, който направо ме спаси. Съвсем непознат! Помогнами цял час да я ремонтираме на паркинга, ходихме с неговата кола да сипем някой друг литър нафта, за да напълним горивния филтър и накрая криво ляво запали и с малко бутане. Хайде пак на сервиз, този път на друг.
На другия сервиз ми оправиха колата и смениха горивния филтър и всичко си е наред. Пали от раз и вози супер. Прибрах се с колата и я паркирах на паркинга. Предстоеше пътуване до Несебър и много се притеснявах. Тръгнахме добре се държеше колата набира си по магистралата. Точно на влизане в Несебър колата изведнъж огасна и не стана да я запаля. По инерция едвам я качин ха един тротоар. Над един час под жаркото слънце моите опити да я запаля с бутане не дадоха резултат и викнах пътна помощ. Човека ме закара в сервиза в който работи и той. За два дена ми поправи колата като каза, че имало много боклуци в резервоара и го бил изчистил. Колата си пали и всичко пак точно. Пак наобратно по магистралата и се прибрах в града. После ходехме на различни места из България, последно на Шипка без никакви проблеми. И чудо колата отново ме остави пак на един паркинг, добре че си бях в града. Хайде пак познатата процедура, пътна помощ и сервиз. Сега колата стои в сервиз вече 4 дни и майстора не знам не му се занимава ли или нищо не разбира не знам.
Вече и се нарадвах на колата, от сега друг да й се радва ще я продавам. Едвам й навъртях 1500 км откакто я купих.
До сега съм имал 2 форда ескорт бензинови 1,6 90 коня и 1,8 116 никакви кой знае какви големи грижи, навъртях им километри, първата я бракувах, а втората я продадох. После имах едно пежо 206 1,4 75 коня, бях предубеден за френските коли, нали французите били меки китки ала бала, обаче колата здрава като чук. Никакви грижи не ми създаде. През 2020-та взех този фокусник хубавец, новичък с дизел. Да му се порадвам и аз на дизела и да видя икономия. Икономия на нафта - ДА, но колата от сервизите не излиза и ме оставя на пътя. Направо се филмирах за два месеца само ремонти. До тук си достигна само от ремонти половината от цената си. Без да броя 4 броя нови гуми и смяна на масла, филтри и други консумативи за тази една година.