Страница 1 от 1

Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя

Публикувано: 30 мар 2021, 13:13
от Милен Цонев
Здравей те, ще Ви обесня какво е направено по двигателя ми след като ми издуха гарнитурата между 3-4 цилиндър. След като се смени гарнитурата, главата се пришлафа, напаснаха се клапаните и реших да сменя сигменти, биелни лагери тъй като имах проблеми с горене на масло. Разбрах за сигментите, че трябва да ги сменя след като и замерихме компресията и духаше през щеката за нивото на маслото. Сигментите който по дойдоха не бяха за моите бутала, но имам друг двигател от които взехме буталата и сигментите станаха на тях. До тук нищо сложно за майстора който ми правеше колата. След като се сглоби двигателя, започнаха моите проблем! А теса: 1 Трудно палене, много трудно палене. 2 Няма достатъчна компресия 8 и колата не върви. И въпроса ми е. Какво е объркал " майстора"?

Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя

Публикувано: 30 мар 2021, 13:47
от ЯЛТА
Най вероятно ангренажа и газоразпределението не са центровани правилно, а това е "тънка" работа.

Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя

Публикувано: 30 мар 2021, 18:14
от ivo_63
Сигментите който по дойдоха не бяха за моите бутала, но имам друг двигател от които взехме буталата и сигментите станаха на тях
Тука е заровено кучето. Вместо да вземете сегменти каквито трябват вие правите някакви модификации. Как други бутала стават и се сменят с оригиналните ??? Сега си с неоригинални и бутала и сегменти / някакви ?/. Да се чудиш ако запали ....

Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя

Публикувано: 31 мар 2021, 17:17
от deathstorm
Принципно хлабините между буталата и цилидрите са от порядъка на стотни от милиметъра, а вие просто си решавате да вземете бутала от друг двигател, със съвсем ралично износване. Не виждам как ще стане. И да запали или ще гори масло или ще има други проблеми.