Форд Мондео МК3 2.0 бензин не пали добре на бензин и гасне
Публикувано: 09 апр 2020, 10:52
Здравейте,
Искам да се посъветвам с колегите фордаджии(макар че има такива теми но не ми помагат особено)...та проблема е:
Колата е Форд Мондео мк3 2001 г. 2.0 146 коня бензин с газово АВТОМАТ(п.с обслужено и добре работещо). Напоследък на бензин пали от раз на студен мотор но гасне. После пак и пак и пак, като уточнявам че се чува едно пукане в изпусквателните колектори и всякаш двигателя се дави. Не свети Check engine и забелязвам че като потегля на бензин почти веднага (разбира се ако запали нормално и не се задави и не угасне) че при първото спиране я на стоп я на светофар колата угасва и е неприятно. Сменил съм бобина, кабели, а свещите са иридиеви за газ/бензин на не повече от 25000 км. Вихровите клапи са махнати отдавна, като в последствие ми уплътниха правилно (нз какво ще рече) местата около тях
и всичко си е нормално докато не ми се развали автоматика. Смених с втора употреба и всичко 6 но се почнаха проблеми, като горе посочените.
На диагностика даваше проблем палене на 1 цилиндър след това на 2ри и тн. Газаджията каза че има много висок токов импулс към 1ви цилиндър, но както казвам колата на газ работи безаварийно. Почистени бяха дросела, стъпково моторче. Катализатора не е махан, ламбда сондите за сега не дават грешки. Термостата ми е за смяна явно, тъй като на парно сваля почти веднага температурата (п.с колата е с климатроник) но на студено няма такова нещо. По съвет за горе посочения проблем от форума направих рестарт на компа на колата чрез махане на клемите на акумулатора. Оправиха се нещата за 1-2 дни. Въпроса ми е също може ли веригата да е проблем? Ако е за смяна, но не чука и не хлопа, а и самия факт че пали от раз? Бензинова помпа? П.С от Варна съм. Ако някой знае някой който разбира или да даде съвет ще съм благодарен.
Искам да се посъветвам с колегите фордаджии(макар че има такива теми но не ми помагат особено)...та проблема е:
Колата е Форд Мондео мк3 2001 г. 2.0 146 коня бензин с газово АВТОМАТ(п.с обслужено и добре работещо). Напоследък на бензин пали от раз на студен мотор но гасне. После пак и пак и пак, като уточнявам че се чува едно пукане в изпусквателните колектори и всякаш двигателя се дави. Не свети Check engine и забелязвам че като потегля на бензин почти веднага (разбира се ако запали нормално и не се задави и не угасне) че при първото спиране я на стоп я на светофар колата угасва и е неприятно. Сменил съм бобина, кабели, а свещите са иридиеви за газ/бензин на не повече от 25000 км. Вихровите клапи са махнати отдавна, като в последствие ми уплътниха правилно (нз какво ще рече) местата около тях
и всичко си е нормално докато не ми се развали автоматика. Смених с втора употреба и всичко 6 но се почнаха проблеми, като горе посочените.
На диагностика даваше проблем палене на 1 цилиндър след това на 2ри и тн. Газаджията каза че има много висок токов импулс към 1ви цилиндър, но както казвам колата на газ работи безаварийно. Почистени бяха дросела, стъпково моторче. Катализатора не е махан, ламбда сондите за сега не дават грешки. Термостата ми е за смяна явно, тъй като на парно сваля почти веднага температурата (п.с колата е с климатроник) но на студено няма такова нещо. По съвет за горе посочения проблем от форума направих рестарт на компа на колата чрез махане на клемите на акумулатора. Оправиха се нещата за 1-2 дни. Въпроса ми е също може ли веригата да е проблем? Ако е за смяна, но не чука и не хлопа, а и самия факт че пали от раз? Бензинова помпа? П.С от Варна съм. Ако някой знае някой който разбира или да даде съвет ще съм благодарен.