Страница 1 от 1

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 01 мар 2019, 23:35
от янко
Първо виж с каква горивна система е,ако е сименс ,бягай

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 02 мар 2019, 09:55
от CARDI
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 02 мар 2019, 10:01
от S_C
И да го има, дпф-а се маха. Не е лошо на да се замислиш за чип по принцип.

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 02 мар 2019, 12:39
от CARDI
Ок, знам че може да се махне.
Питам, ако е ЕВРО 3 има ли ДПФ, или от ЕВРО 4 нагоре имат(защото аз предполагам, че ЕВРО 4 имат)?
Да, може да се махне, може да е махнат! Аз питам дали "по принцип" имат!

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 02 мар 2019, 14:19
от Ozzie
EURO 4 е задължителен след 01.01.2005 г.
Дали автомобил от 2004 г. ще е EURO 3 или EURO 4 май си зависи от производителя.
Ако имаш VIN номера, зареждаш го във ford.7zap.com и гледаш на първия ред, в дясно е екостандарта.
EURO 3 = 2000 EEC (EEC 7)
Моята е EURO 3 и няма DPF, FAP или който производител както си го е кръстил въпросното устройство.

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 02 мар 2019, 20:47
от freeway
CARDI написа:
02 мар 2019, 09:55
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?
Ако може да поясниш връзката ДПФ-градско каране, поне на мен ще ми бъде полезно(надявам се и на други).
Благодаря

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 03 мар 2019, 09:32
от OgiDogi
freeway написа:
02 мар 2019, 20:47
CARDI написа:
02 мар 2019, 09:55
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?
Ако може да поясниш връзката ДПФ-градско каране, поне на мен ще ми бъде полезно(надявам се и на други).
Благодаря
В градски условия си непрекъснато в режим газ-спирачка и смяна на предавки. Всяко ускорение генерира повече сажди, тъй като се впръсква повече гориво от каране с равни обороти, което води до по-бързо задръстване на филтъра за твърди частици. Закачвал съм коли, карани предимно извънградско и интервалът на активна регенерация е около 800 и повече километра, на карани в града са около 200-250, а съм виждал и с интервал 80 километра.
Активна регенерация на DPF се прави от компютъра, когато са изпълнени определени условия като степен на задръстване, обороти и температура на двигателя. Започва впръскване на малки порции гориво в такт изхвърляне на изгорелите газове, което води до повишаване на температурата на филтъра (понякога до над 600° C), запалване на саждите в него и превръщането им в СО и СО2. При продължително каране с високи скорости (примерно 300 км по магистрала) може да се получи и пасивна регенерация - изгорелите газове да успеят да загреят филтъра до нужната за самозапалване на саждите температура.

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 03 мар 2019, 17:17
от synthez 3D
Спокойно колега, няма DPF. Нашата Фиеста 1,4 TDCI 68 HP, нова от Мото Пфое, купена през Ноември 2006 беше Евро 3 и нямаше DPF т.е. ако е 2004г. няма как да има. За дизел с Евро 4 преди 2007 няма смисъл да говрим, защото едва ли има такова животно. Фиестата гореше на градско около 7/100 ама в нашия град. При теб може и повече да е, а може и по-малко в зависимост от много фактори. Всеки град е различен, както и всеки шофьор :)

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 11 май 2019, 14:44
от CARDI
Попаднах на такава Фиеста, 1,4тдци, 2004г., 68к.с. Пробвах я - върви нормално, няма тропане, тресене, теглене насам-натам. Забелязах някои неща:
1. Стрелката на оборотомера се движи "лениво" и общо взето стои около 0та. При подаване газ - се вдига до 1500-2000 об/мин., но не показва действителните обороти.
2. Поомазано е в горната част на двигателя - може би от гарнитура на капака на клапани.
3. Понеже е с 2 врати, предните седалки трябва да се вдигат, но НЕ - скъсани са жилата(предполагам).
4. В рег. талон, в графата "екологичност" - не пише нищо!
Най-вече ме интересува работата на оборотомера - каква може да е причината и как може да се отстрани, колко ще струва(горе-долу)!
Моля, за мнение!
Благодаря!











8

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 11 май 2019, 18:47
от ivo_63
Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 12 май 2019, 00:19
от S_C
И колко пари му искат на тоя труп?
Защото така както го описваш, е на последна фаза преди да замирише.

Re: RE: Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 12 май 2019, 18:32
от Ради-1
ivo_63 написа:Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....
Колко струва по принцип да се сменят жилата на такива седалки?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Публикувано: 13 май 2019, 02:10
от S_C
А те изобщо с жила ли са?
Някога съм сменял подобно жило, скъсано вътре в облегалката, на седалка тип "спортна"...некво умряло рекаро.
Филма по смяната се казва "Що е то гърч и има ли той почва у нас".