Страница 1 от 1
CVH ескорт загряване.
Публикувано: 02 окт 2018, 10:34
от tink000
Колеги здравейте,темата може да бъде и за секция "купувам",та проблема е с CVH ескорт 1.6 89г.,карб.,класическия проблем със загряването,пробвах метода със съчмата и беше ок,но после затапих дупчиците на корпуса на термостата и не пуска от там,но установих че пуска от термостата,пробвах с 3 wahler и някакъв друг модел,но отново пуска,леглото не е в идеално състояние,но сложих силикон и върху него ново гумено уплътнение отгоре термостата и нова хубава зегерка и отново пропуска,попринцип загрява горе долу прилично сега,но не съм сигурен че е оптималното,казаха ми че е нормално малко да пропуска,но нещо не съм убеден че е така,по време на загряването се затоплят леко горния и долния маркуч...та ако някой все пак има идея,ако не си търся корпус които НЕ пропуска преди да отвори термостата(който е запознат да каже все пак дали трябва да пропуска),или ако се сещате друг възможен проблем.
Re: CVH ескорт загряване.
Публикувано: 02 окт 2018, 16:34
от HACKO
Термостата на колко градуса е? Ако искаш топло в CVH трябва да е на 92оС!
Шалтера (датчика) за включване на вентилатора трябва да е на 102-103оС!
Re: CVH ескорт загряване.
Публикувано: 02 окт 2018, 18:22
от tink000
HACKO написа: ↑02 окт 2018, 16:34
Термостата на колко градуса е? Ако искаш топло в CVH трябва да е на 92
оС!
Шалтера (датчика) за включване на вентилатора трябва да е на 102-103
оС!
Шалтера е така,ще потърся тогава термостат тъй като този е масовия който се предлага за модела - 88,даже ако някой има идея от къде да намеря на 92 съм отворен за оферти.
Re: CVH ескорт загряване.
Публикувано: 08 окт 2018, 22:08
от fordmaniac
От '99 година съм вманиачен в CVH и от тогава не съм оставал без такъв. По едно време бяха 3 Ескорта. Отделно някои от тях са с доста форсирани двигатели до екстремизъм.
Относно термостата: оригиналният е 88, някои фирми го правят на 87.
Вариант с 91 или 92 ми е попадал с някъкъв Опелски термостат. Абсолютно безсмислена версия, която не бих правил. Перката лятото се побърква да върти и мотора все е на границата на прегряване. Разликата в парното за зимата е пренебрежимо малка.
tink000 написа: ↑02 окт 2018, 10:34
но после затапих дупчиците на корпуса на термостата и не пуска от там
Това не е добре, защото тези отвори и канали със сачмата осигуряват обезвъздушаването при загасен мотор, а при запален затваря.
Между впрочим моите два CVH са с термостати на 85 .
Поздрави.
Re: CVH ескорт загряване.
Публикувано: 10 окт 2018, 14:12
от tink000
fordmaniac написа: ↑08 окт 2018, 22:08
От '99 година съм вманиачен в CVH и от тогава не съм оставал без такъв. По едно време бяха 3 Ескорта. Отделно някои от тях са с доста форсирани двигатели до екстремизъм.
Относно термостата: оригиналният е 88, някои фирми го правят на 87.
Вариант с 91 или 92 ми е попадал с някъкъв Опелски термостат. Абсолютно безсмислена версия, която не бих правил. Перката лятото се побърква да върти и мотора все е на границата на прегряване. Разликата в парното за зимата е пренебрежимо малка.
tink000 написа: ↑02 окт 2018, 10:34
но после затапих дупчиците на корпуса на термостата и не пуска от там
Това не е добре, защото тези отвори и канали със сачмата осигуряват обезвъздушаването при загасен мотор, а при запален затваря.
Между впрочим моите два CVH са с термостати на 85 .
Поздрави.
Парното в момента ми е ок та ще го видя и зимата,ако нещо не ме устройва ще потърся друг термостат,иначе с обезвъздушаването няма проблем,термостата има малка дупчица(може би с тази цел)и всичко е ок,със съчмата която бях сложил се охлаждаше по-добре,но в студа доста падаше.Благодаря за мнението.