Клапан горивен филтър Форд Фокус 1.8 Turbo DI 90 (Hp) 2000г
Публикувано: 25 апр 2018, 11:31
Здравейте, Колеги.
Искам за да споделя с вас в каква ситуация попаднах. Надявам се някой да може да помогне със съвет или идея.
Става дума за Форд Фокус 1.8 Turbo DI 90 (Hp) 2000г. Миналата събота ходих в сервиз за смяна на масло, маслен и горивен филтър. След като си взех колата забелязах много бързо спадане на количеството на горивото и вдигнах капака. Горивния филтър беше облян с нафта, скобата която го държи към "кошницата" счупена и той спокойно се движеше. Притиснах трите връзки, към него - сториха ми се хлабави. При запалване и работа без да давам газ не тече гориво, но натисна ли при около 2000 об/мин почва да тече от клапанчето, което влиза в горивния филтър.
Горивният филтър е с 2 тръби и отвор за въпросното клапанче, което се застопорява с една скоба тип "фиба". Отидох при майстора, за рекламация. Смени новия коривен филтър с друга марка нов. Застопориха го към счупената стойка със свинска опашка. На въпроса ми "Дали е възможно това да стане от филтъра?", ми отговори, че "Всичко е възможно и какво ли не е виждал". Карах около 20км и нямаше течове.
Вечерта след около 10км беше пак облян. Свинската опашка я намаше и той се движеше свободно отново. Фиксирах го наново със нова дебела опашка и скоба с болт. Няма ефект. Търсих навсякъде клапан, но не намерих като отделна част. Казаха, че върви комплект с всичките горивни връзки за около 300лв нов. Направо ме втресе. Намерих втора употреба със всичките връзки. Взет е от катастрофирала кола и е работил до последно. Казаха ми че мога да го върна ако не работи. Занесох до на майстора и снощи го монтира. Ефект няма.
Тече от същото място. При демонтажа на старите връзки, старото клапанче се отвори на 2 части, и имаше пукнатина. Стана ми ясно, резултата от мрънкането на майстора, че неможе да свали филтъра първоначално когато отидох - счупена стойка на филтъра и спукано клапанче. Сега с новите връзки (втора употраба) пак тече. Клапанчето е видимо здраво с нови О-пръстени. Моля за съвет. Форда го карам 5 година и не ми е създавал никакви проблеми и при -18 градуса.
Пропуснах да напиша, какво ме съветва майстора ако продължава да тече. Каза че е възможно да среже тръбите на нафтата под налягане. Да сложи клапан от Фолксваген и горивен филтър. Това възможно ли е да бъде решение. Там тече гориво под налягане, отделно на се знае как ще се отрази на работата въобще. Вчера ми направи впечатление, че колата не дърпа така както беше.
Предварително благодаря! Извинявам се ако съм писал на неправилно място във форума.
Поздрави
Илиан
Искам за да споделя с вас в каква ситуация попаднах. Надявам се някой да може да помогне със съвет или идея.
Става дума за Форд Фокус 1.8 Turbo DI 90 (Hp) 2000г. Миналата събота ходих в сервиз за смяна на масло, маслен и горивен филтър. След като си взех колата забелязах много бързо спадане на количеството на горивото и вдигнах капака. Горивния филтър беше облян с нафта, скобата която го държи към "кошницата" счупена и той спокойно се движеше. Притиснах трите връзки, към него - сториха ми се хлабави. При запалване и работа без да давам газ не тече гориво, но натисна ли при около 2000 об/мин почва да тече от клапанчето, което влиза в горивния филтър.
Горивният филтър е с 2 тръби и отвор за въпросното клапанче, което се застопорява с една скоба тип "фиба". Отидох при майстора, за рекламация. Смени новия коривен филтър с друга марка нов. Застопориха го към счупената стойка със свинска опашка. На въпроса ми "Дали е възможно това да стане от филтъра?", ми отговори, че "Всичко е възможно и какво ли не е виждал". Карах около 20км и нямаше течове.
Вечерта след около 10км беше пак облян. Свинската опашка я намаше и той се движеше свободно отново. Фиксирах го наново със нова дебела опашка и скоба с болт. Няма ефект. Търсих навсякъде клапан, но не намерих като отделна част. Казаха, че върви комплект с всичките горивни връзки за около 300лв нов. Направо ме втресе. Намерих втора употреба със всичките връзки. Взет е от катастрофирала кола и е работил до последно. Казаха ми че мога да го върна ако не работи. Занесох до на майстора и снощи го монтира. Ефект няма.
Тече от същото място. При демонтажа на старите връзки, старото клапанче се отвори на 2 части, и имаше пукнатина. Стана ми ясно, резултата от мрънкането на майстора, че неможе да свали филтъра първоначално когато отидох - счупена стойка на филтъра и спукано клапанче. Сега с новите връзки (втора употраба) пак тече. Клапанчето е видимо здраво с нови О-пръстени. Моля за съвет. Форда го карам 5 година и не ми е създавал никакви проблеми и при -18 градуса.
Пропуснах да напиша, какво ме съветва майстора ако продължава да тече. Каза че е възможно да среже тръбите на нафтата под налягане. Да сложи клапан от Фолксваген и горивен филтър. Това възможно ли е да бъде решение. Там тече гориво под налягане, отделно на се знае как ще се отрази на работата въобще. Вчера ми направи впечатление, че колата не дърпа така както беше.
Предварително благодаря! Извинявам се ако съм писал на неправилно място във форума.
Поздрави
Илиан