Страница 1 от 1
пушек през капачката за маслото
Публикувано: 16 яну 2007, 20:27
от venom4o
клапани
Публикувано: 16 яну 2007, 21:01
от tata1971
Клапаните каква връзка имат тук?Пушек през капачката на капака на главата би се получил при износени или счупени сегменти.Маслото как е?
Re: клапани
Публикувано: 16 яну 2007, 21:07
от venom4o
Всичко е чистоново ! И масло и сегменти и гумички и всичко двигателя е на 80 километра след набиване на ризите!
Публикувано: 17 яну 2007, 13:11
от mITE
карах опел кадет 1.6 моно-само на газ-при него пушеше освен от капачката и от пръчката за маслото-казаха ми че мотора си заминава!момчето на което го продадох още го кара пък незнам....!
Публикувано: 19 яну 2007, 21:27
от venom4o
Абе не знам дали пуши.. не съм гледал ама днеска му регулирах ужасно тропащите клапани ии сега върви като самолет!
Публикувано: 20 яну 2007, 01:39
от nikolovvd
Ако този ефект си го гледал сутрин при температура 2-7 градуса, то и от устата ти излиза нещо подобно (имам в преднид пари).
Ако това се получава при 20-25 градуса температура на околната среда и като извадиш леко щеката за проверка нивото на маслото и тя изхвърчи, то с голяма доза вероятност си за основен ремонт.
Моят съвет е - изчакай няколко стотин километра да се напаснат лагери, валове, бутала сегменти и т.н. и тогава се притеснявай. Сега е нормално и разхода да ти е завишен с 20-30%.
Не твърдя, че всичко ти е наред, защото не съм ти правил ремонт на двигателя, но мисля че нотките на съмнение трябва да ги запазиш за по-нататък.
Публикувано: 20 яну 2007, 10:36
от venom4o
аха всичко е наред по самия мотор.. едниственото което прави проблемите е инжекциона.. но като се кара на Газ неправи.. След реглажа на клапаните не прави проблеми явно от тях е било.. не знам.. Сега вече се приближава до кола! Скоро може и да се кара нормално! не се знае!

Благодаря за мненията и за помоща..
И не пуши
paci 
Публикувано: 20 яну 2007, 11:13
от HACKO
Ще го обясня образно(Паци да ме извинява). Ремонта на д-ля е като тежка операция. Първите 500км д-я е в реанимацията- на границата между живота и смърта. От 500 до 1500- в отделението да се възстанови и да зараснат раните. От 1500 до 3000 е на домашно лечение за окончателно въстановяване. От 3000 отпуската свърши почва работа.
Твоя д-л е още в реанимацията, така че не се чуди че се държи неестествено и не му пробвай върховите режими, че ще замине към Моргата. И на 1000км задължително смяна на масло.
Публикувано: 16 фев 2007, 10:15
от venom4o
ООккк разбрах смисъла.. аз си открих проблема на колата.. Това са бензинови пари .. оказа се .. ,че .. разпределителния вал дето са ми дали не е за 2.0 а за 1.6 .. от там няма центровка заради различните гърбици и дави колата в гориво.. познайте къде отива малка част от него...в Любимия ми картер... иии са сменям валчето и се очаква хепи енд до следващия ремонт...