Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с
Публикувано: 17 окт 2017, 23:10
Здравейте колеги, от 6 години имам въпросната кола и бях много доволен до момента в който се прояви следния загадъчен проблем.
При студен двигател, рано сутрин, колата си пали без никакъв проблем от първия път, но след тръгване и достигане на около 1500 оборота, колата почва да заглъхва и пуши и предърпва, след като ги мина тези обороти към 1600 се оправя и нямам никакъв проблем, не ми свети никакъв чек за грешки. Този проблен се появява само при студен двигател, другия проблем на студен двигател , че при пускане на свободна оборотите се менят и се качват до 1600 и пак си падат, докато не натиска съединителя или спирачките. Последната седмица, вече се появи и трети проблем, който се изразява в следното, паля колата рано сутрин и карам малката на градина, като разстоянието е около 2 км., изключвам двигателя, колкото да оставя малката на градина и се върна пак и колата почна да не пали, пали след 3 или 4 път, днес запали за 3 сек втория път и изгасна и на 3 си запали. Моля, Ви ако някой се е зблъскал с подбен проблем да обясни какво да направя.
А какво направих всъщност за да отстраня проблемите. Многоктарно закачане в мото пфое на компютър и нямам никакви отчетени грешки, дюзите са си ок, налягането на помпата също, затапихме ЕГР'а, като сложихме ламарина от неръждавейка, сменихме датчика за налягане на нафтата, датчика на разпределителния вал, който е отгоре на двигателя с работещи, уж мръднахме датчика за коляновия вал по наблизо към него, с цел да е бил по чувствителен и проблема продължава. Възможно ли е да има някакъв друг датчик за температура, който да влияе по някакъв начин на оборотите на колата. Благодаря Ви предварително...
При студен двигател, рано сутрин, колата си пали без никакъв проблем от първия път, но след тръгване и достигане на около 1500 оборота, колата почва да заглъхва и пуши и предърпва, след като ги мина тези обороти към 1600 се оправя и нямам никакъв проблем, не ми свети никакъв чек за грешки. Този проблен се появява само при студен двигател, другия проблем на студен двигател , че при пускане на свободна оборотите се менят и се качват до 1600 и пак си падат, докато не натиска съединителя или спирачките. Последната седмица, вече се появи и трети проблем, който се изразява в следното, паля колата рано сутрин и карам малката на градина, като разстоянието е около 2 км., изключвам двигателя, колкото да оставя малката на градина и се върна пак и колата почна да не пали, пали след 3 или 4 път, днес запали за 3 сек втория път и изгасна и на 3 си запали. Моля, Ви ако някой се е зблъскал с подбен проблем да обясни какво да направя.
А какво направих всъщност за да отстраня проблемите. Многоктарно закачане в мото пфое на компютър и нямам никакви отчетени грешки, дюзите са си ок, налягането на помпата също, затапихме ЕГР'а, като сложихме ламарина от неръждавейка, сменихме датчика за налягане на нафтата, датчика на разпределителния вал, който е отгоре на двигателя с работещи, уж мръднахме датчика за коляновия вал по наблизо към него, с цел да е бил по чувствителен и проблема продължава. Възможно ли е да има някакъв друг датчик за температура, който да влияе по някакъв начин на оборотите на колата. Благодаря Ви предварително...