За стружките в нафтата
Публикувано: 09 сеп 2017, 09:52
Тия дни си смених горивния филтър / на около 40000 км. пробег./.
Източих нафтата от филтъра в бурканче.За мой ужас видях малко /около 2-3 мм в диаметър/ ЧЕРНО петно на дъното, което се влияеше от магнита.И си викам "сега си е-а майката".
Тичам при моя човек в сервиза и той ми каза да не се панирам, защото това не били стружки от помпата а РЪЖДА.Каза че ако е тръгнала помпата трябва да се виждат сребристи люспички , които той не видя.
За по сигурно каза да разклатя добре бурканчето и го излея в стъклен съд с ЧЕРНО дъно.Така се виждат най-добре.
И тъй като съм Тома Неверни реших да събера повече мнения.Та въпросите ми са:
1.От къде се взема тая ръжда в горивната система.
2.Ако това е ръжда има ли начин да се премахне.
3.Вярно ли люспичките тряябва да са само сребристи.
Иначе колата си върви на 6.ГНП си държи 260 бара на ПХ и отива към 1400 бара при пълно натоварване.
Благодаря на отзовалите се.
Източих нафтата от филтъра в бурканче.За мой ужас видях малко /около 2-3 мм в диаметър/ ЧЕРНО петно на дъното, което се влияеше от магнита.И си викам "сега си е-а майката".
Тичам при моя човек в сервиза и той ми каза да не се панирам, защото това не били стружки от помпата а РЪЖДА.Каза че ако е тръгнала помпата трябва да се виждат сребристи люспички , които той не видя.
За по сигурно каза да разклатя добре бурканчето и го излея в стъклен съд с ЧЕРНО дъно.Така се виждат най-добре.
И тъй като съм Тома Неверни реших да събера повече мнения.Та въпросите ми са:
1.От къде се взема тая ръжда в горивната система.
2.Ако това е ръжда има ли начин да се премахне.
3.Вярно ли люспичките тряябва да са само сребристи.
Иначе колата си върви на 6.ГНП си държи 260 бара на ПХ и отива към 1400 бара при пълно натоварване.
Благодаря на отзовалите се.