Transit заменено гнп с механично
Публикувано: 16 фев 2017, 01:16
Здравейте колеги,
преди време се наложи да сменим гнп-то лукас епик с механично на бош защото лукаса сдаде багажа. Майстора казваше, че буса ще гори по-малко и ще върви не по-сле от колкото с лукаса.
Това се оказа лъжа. Буса гори 10.5 на 100 извън градско при каране максимум с 80км. в час. Майстора казва,че този разход е нормален - "все пак е форд". На байр умира. Компресия си има, двигателя е ок, дюзите са ок.
След смяната на помпата не палеше когато изстине. Мяйстори промени предварението и сега работи като трактор, обяче палеше дори когато беше близо -20. Майстора казва, че елемента на помпата сигурно е прецакан и не може да прави добро налягане и затова не върви и харчи много. Според мен не е така.
Другото странно нещо, което забелязах, е че помпата почти не връща излишно гориво. Сложил съм прозрачни маркучи и те са празни. Когато работи буса и го форсирам също не се вижда да минава излишно, капе много леко.
Дали помпата е за ремонт или проблема може да е другаде?
преди време се наложи да сменим гнп-то лукас епик с механично на бош защото лукаса сдаде багажа. Майстора казваше, че буса ще гори по-малко и ще върви не по-сле от колкото с лукаса.
Това се оказа лъжа. Буса гори 10.5 на 100 извън градско при каране максимум с 80км. в час. Майстора казва,че този разход е нормален - "все пак е форд". На байр умира. Компресия си има, двигателя е ок, дюзите са ок.
След смяната на помпата не палеше когато изстине. Мяйстори промени предварението и сега работи като трактор, обяче палеше дори когато беше близо -20. Майстора казва, че елемента на помпата сигурно е прецакан и не може да прави добро налягане и затова не върви и харчи много. Според мен не е така.
Другото странно нещо, което забелязах, е че помпата почти не връща излишно гориво. Сложил съм прозрачни маркучи и те са празни. Когато работи буса и го форсирам също не се вижда да минава излишно, капе много леко.
Дали помпата е за ремонт или проблема може да е другаде?