След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г
- pale6nik
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
- Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
- Местоположение: Слънчев бряг
- Status: Извън линия
След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г
Ремъка не е на средата и се движе на ляво и на дясно 2-3мм когато е запален двигателя. Сменен е целия комплект ролки но без водната помпа защото е на 8-9000км. Смяната е направена в сервиз. Сменях и гарнитура на главата + шлайфане и смених съединителя. и пистовия ремък.Но днес загледах ремъка и ми се вижда страно да се движе .
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г
Мацваш с бял маркер една отметка и гледаш, дали има синхрон между движението и позицията на отметката. Ако има (примерно, винаги ремъкът е вляво при отметка между валовете) - ремъкът е бил пресукан нанякъде в кутията на комплекта и просто се е "изметнал", като с времето може да се отпусне и изправи. Ако няма синхрон, нещата загрубяват и отиват на калпави ролки или обтегач, които го повеждат когато и накъдето си искат.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г
На моето Мондео 1.8 td, положението беше същото, но се оказа че опира във корпуса на водната помпа. След избор от няколко модела водни помпи, бе закупена и сменена с нова, и вече не опира. Даже ремъка беше изпилен с около 3мм.,- за 60 000 км. след предишната смяна на ангренаж и водна помпа, пазя и старата в която е опирал ремъкът.pale6nik написа:Ремъка не е на средата и се движе на ляво и на дясно 2-3мм когато е запален двигателя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pale6nik
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
- Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
- Местоположение: Слънчев бряг
- Status: Извън линия
Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г
Играе лъкатуша симетрично отделя се от вътрешния вал ,мисля че е на смукателите. а преди това коя ролка е?
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта