Страница 1 от 1

Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 25 фев 2016, 21:45
от ivo_de
Здравейте Колеги,

Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 25 фев 2016, 21:50
от ЯЛТА
А има ли горна помпа съединителят ? Защото аз мисля че има, и ако и тя не е в ред................

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 25 фев 2016, 22:07
от ivo_de
Хмм, това нещо не съм го сменял. Май не е много скъпо, но дали се сменя лесно, че като помня какво разглабяне падна при смяната на съединителя...чак майсторите не бяха сигурни дали са върнали всичко на мястото му :lol:

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 25 фев 2016, 22:39
от Nebhotep
На този двигател няма горна помпа на съединителя. Всичко по съединителя ли е сменено с ново?
Най- вероятно се касае за проблем поради неправилно обезвъздушаване. Първо провери в достатъчно количество ли е спирачната течност. Има пробка за обезвъздушаване под вътрешното казанче със спирачна течност. Майсторите да си оправят золумите!

:twistednew:

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 26 фев 2016, 19:35
от HACKO
Nebhotep написа:На този двигател няма горна помпа на съединителя. .......
А кое създава налягането?

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 26 фев 2016, 21:18
от ivo_de
По сайтовете за авточасти има такава помпа за моя мотор, като вариантите са два: с или без датчик, каквото и да означава това. Някой има ли идея, какъв е този датчик и каква му е функцията, че определено има разлика и в цената :)

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 27 фев 2016, 00:27
от lubomirov89
Вероятно датчик за темпомата, но нека и други по компетентни да кажат.

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Публикувано: 27 фев 2016, 08:54
от Nebhotep
Датчикът за темпомата е на самия педал на съединителя, не е на помпата! Функцията му е да изключва темпомата при натискане на педала.

Sent from my LT18i using Tapatalk