Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
Публикувано: 25 фев 2016, 21:45
Здравейте Колеги,
Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.
Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.