Страница 1 от 1

Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 30 яну 2016, 23:36
от Zlatin Dinkov
Здравейте току що се регистрирах имам следния проблем колата е фиеста 98ма 1.8д изобщо не иска да върти първо си помислих че е от стартера смених го но...нищо не се промени казаха ми че е можело да е от датчикът на коляновия вал та ако имате идей от какво друго може да е или и ако според вас е от датчикът моля споделете благодаря ви предварително..:)

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 31 яну 2016, 09:32
от ЯЛТА
Свързваш се с този човек:http://fordclub.bg/forum/memberlist.php ... de65799792 От Бургас е,- ще ти помогне.

Бургазлии във Фейсбук:https://www.facebook.com/groups/toniboy/

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 31 яну 2016, 16:51
от OgiDogi
Zlatin Dinkov написа:Здравейте току що се регистрирах имам следния проблем колата е фиеста 98ма 1.8д изобщо не иска да върти първо си помислих че е от стартера смених го но...нищо не се промени казаха ми че е можело да е от датчикът на коляновия вал та ако имате идей от какво друго може да е или и ако според вас е от датчикът моля споделете благодаря ви предварително..:)
И последно, след смяната на стартера иска ли да върти? Защото от едното изречение, в което е пльосната всичката информация, не става ясно:
"... изобщо не иска да върти първо си помислих че е от стартера смених го но...нищо не се промени..."
Варианти да не завърта стартер, са: липса на достатъчно захранване до стартера от кофти акумулатор или свръзки; имобилайзер с амнезия, ако колата е оборудвана (а '98 най-вероятно има); повреден клеморед на контактния ключ или предпазител. Можеш да пробваш принудително да подадеш захранване от "+" на акумулатора с някакъв проводник на малкото болтче на стартера, като преди това си изключил колата от скорост, да не ти натроши краката. Ако изхвърли бендикса и превърти коляновият вал - първата посочена причина отпада. Ако изхвърли бендикса и не успее да превърти, при добре зареден акумулатор - голям проблем. Датчика на коляновия вал ти е последната грижа за този дизелов мотор, той само брои обороти и според него компютърът коригира предварението при работещ двигател.
За сега толкова.

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 11:20
от Zlatin Dinkov
Дори и след като смених стартера не иска да върти забравих и да спомена че на дърпане пали

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 11:46
от HACKO
Добре де, преди да смениш стартера, на някой дойде ли му на акъла да провери до него отива ли напрежение?

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 17:14
от Zlatin Dinkov
Сега проверих няма напрежение

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 18:03
от OgiDogi
Zlatin Dinkov написа:Сега проверих няма напрежение
Няма напрежение къде - на дебелия проводник от акумулатора или на тънкият, който идва от към контактния ключ? Ако някой не ти е завъртял и да държи ключа на стартер, на тънкия не чакай да измериш нещо. При здрави предпазители, за да не отива напрежение след ключа, виновникът най-вероятно е клемореда - пластината за стартера е нагоряла. Ако не си в час по жици и тоци, по-добре бутай, пали и отивай при някой запознат с материята, през форума трудно ще стане.

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 20:55
от Zlatin Dinkov
На дебелия проводник..но аз не разбирам от ел и още утре е в сервиза благодаря ви на всички :)

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 21:13
от ЯЛТА
Zlatin Dinkov написа:На дебелия проводник..но аз не разбирам от ел и още утре е в сервиза благодаря ви на всички :)
Е на дебелия проводник тока идва директно от акумулатора !?????????????

Re: Ford Fiesta 1998 1.8d Проблем с паленето

Публикувано: 03 фев 2016, 23:59
от OgiDogi
ЯЛТА написа:Е на дебелия проводник тока идва директно от акумулатора !?????????????
Не ме настъпвай по мазола, че съм бил 9 години даскал по жици и тоци :D
На проводник в отворена верига (в случая - от шалтера) може да идва само напрежение от източник (акумулатора), ток протича само в затворените вериги пропорционално на приложеното върху консуматора напрежение (според публикацията на Георг Ом от 1827 г.)