Страница 1 от 1

турбо мондео МК1

Публикувано: 07 авг 2013, 23:48
от pow
Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 08 авг 2013, 00:24
от S_C
Ако не са съвсем загинали на компресия и са добре настроени, тези мотори вървят повече от прилично.Трябва им само да попаднат в ръцете на човек, дето им разбира.

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 08 авг 2013, 10:47
от Didibao
На този мотор няма какво да му ремапнеш.

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 08 авг 2013, 13:35
от BIGFORDFAN
Как разбра че е заминало колега? И аз имах подобен проблем, но се оказа че не е самата турбина. Но в София никой не можа да разбере какво й е на моята кола (много са сложни тия Фордове бре *banned* ), та я закарах до Ямбол и сега е ''чук''. Ако искаш може да се видим в София да покараш моята и да си прецениш дали ти върши работа или очакваш нещо повече. Иначе освен ''механичен'' тунинг, няма други опции за тия мотори.

П.С погледна ли тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=53234 ?

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 08 авг 2013, 21:34
от specialista
pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Сега ще съм по-конкретен.Най-често се случва следното: Колата губи динамика(както му казвате на жаргон не включва турбото).
То не е така но кой да чете между редовете когато трябва???Турбо коректора на тези модели се намира възможно най-ниско на помпата.
Ние сме БГ и караме всякакви нафти(буклуци без извинение) и идва време когато буталото на турбо коректора заяжда и спира да се движи,Тогава спира и разрешаването на по-голяма циклова порция гориво.Резултата е "турбото не се включва"!!! Това е жаргон и се дистанцирам от този израз,опитвм се да го преведа на достъпен език!
Само предполагам че това се е случило и със въпросната.
А иначе за тунинга,прави се така: свалям помпата,качвам я на стенда,след което я пренастройвам и я връщам на колата.Тези които са го поискали,сега се кефят.Тези които не вярват и без пари да им го предлагаш,пак няма да го поискат :D така че!!!!
Поздрави!

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 05 ное 2013, 05:35
от pow
specialista написа:
pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Сега ще съм по-конкретен.Най-често се случва следното: Колата губи динамика(както му казвате на жаргон не включва турбото).
То не е така но кой да чете между редовете когато трябва???Турбо коректора на тези модели се намира възможно най-ниско на помпата.
Ние сме БГ и караме всякакви нафти(буклуци без извинение) и идва време когато буталото на турбо коректора заяжда и спира да се движи,Тогава спира и разрешаването на по-голяма циклова порция гориво.Резултата е "турбото не се включва"!!! Това е жаргон и се дистанцирам от този израз,опитвм се да го преведа на достъпен език!
Само предполагам че това се е случило и със въпросната.
А иначе за тунинга,прави се така: свалям помпата,качвам я на стенда,след което я пренастройвам и я връщам на колата.Тези които са го поискали,сега се кефят.Тези които не вярват и без пари да им го предлагаш,пак няма да го поискат :D така че!!!!
Поздрави!
оххххххх това го бях забравил - и така да уточня - проблема се оказа скъсан маркуч, просто трябва да се свали кулера за да се види, колата си върви повече от добре и наистина с всякакви боклуци, но не и нафта.
добре, че не бих път до Ямбол, да ми свалят помпата и да я качат на стенда, че да се окаже всъщност, че са ми сменили маркуча, а съм платил колкото за още едно мондео, както излезе сметката с течащото ГНП и "Специалиста"
майтори, "майсторииии"
не искам колата да е самолет, ако исках може би щях да си купя самолет, просто искам да върви и да ме придвижва. бавно-бързо разликата е най-много 40 минути, така, че не бързам и не искам самолет със свалена помпа на стенда, па макар и да е без пари

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 05 ное 2013, 09:55
от HACKO
pow написа:не искам колата да е самолет, ако исках може би щях да си купя самолет, просто искам да върви и да ме придвижва. бавно-бързо разликата е най-много 40 минути, така, че не бързам и не искам самолет със свалена помпа на стенда, па макар и да е без пари
pow написа:Здравейте, изглежда трябва да сменям турбото.
Може ли да се постави по-мощно турбо или подобно за да съживя малко дръгела?
Колко струва един ремап и ще има ли полза? някаква комбинация?
Как да поставя манометър за да гледам колко надува и кога?
Мога ли конвенционалното турбо да го накарам да надува повече?
Благодаря предварително!
Нещо тези две мнения са взаимно изключващи се.
Какво захванал си кръстоносен поход или просто ти е било криво и не ти се е спяло та си направил труда да пишеш всичките тези неща? Не ти хареса факта, че от твоята кола не става космически кораб или, че те отрезвиха и не те накараха да направиш един куп скъпи неща със съмнителен резултат?
Инструменти всеки може да се купи, но не всеки може да работи със тях, трябва познания и опит. Напоследък се навъдиха много недоучени чираци или пък такива, дето не знаят какво е компресия и я носят с кофата, ама си купили инструменти и вече се пишат майстори, щото били чели това-онова из форумите. Тука във форума, Георги е споделил много от познанията си и е дал насоки на много хора как да си решат проблема. Все пак нормално е да запази някои от познанията само за себе си. Това е занаят, а занаят не се учи, той се краде. Нападките ти са необосновани, доволните от работата му са много повече от недоволните.

П.П. Мислех всичко това да ти го напиша на "лично", но в последствие реших, че е по-добре тука. И за да не бъда обвинен в пристрастност, не познавам нито Георги (Специалиста), нито Митко (Фордманиака), създал съм си положително мнение за тях само от това, което пишат във форума.

Re: турбо мондео МК1

Публикувано: 06 ное 2013, 21:18
от specialista
Наско, благодаря ти за думите,Чест и почитания !Вярно е че не се познаваме.Всъщност аз не съм и познавал никой преди, освен тези които в последствие станахме добри познати че и твърдя много големи приятели.Между многото хора с които комуникирам всеки ден има и ЧОВЕЦИ!
Не като този господин "POW" дето ми е обявил война без да ме познава.Негова си работа.Нека хаби потенциал в злобните си намерения!
Не можа да разбере че всичко което споделям тук е БЕЗПЛАТНО!Който е разбрал си е помогнал сам.Който не може сам търси помощ и затова се ходи по сервизи и дават пари.Я нека ми обясни от тази тема кое нещото което не му хареса.Че е толкова подробно го знае всяко хлапе.Аз каква вина имам че на него му се бил спукал някакъв си маркуч.Ми без да ме е срам ще ти кажа че си пълен невежа ""Майсторе Майсторе"!!!Що ме забъркваш във твоите филми така и не ми стана ясно.Не ти харесва как работя ли?Това можеш да го кажеш само тогава когато ти направя нещо! Не се познаваме и за това си позволявам да ти кажа следното:спазвай нормалните етични норми! Ако не ти харесва,нямаш място тук в този форум.И без това си само консуматор на информация,с нищо не е допринесъл за идеята Форд Форум!
Колеги извинявам ви се.Не сте длъжни да ставате свидетели на това.
За съжаление такъв е живота.Недоволни винаги ще има,пък ти, иди, обяснявай после че нямаш сестра !!! :D