Страница 1 от 1

Проблем Форд мондео МК2 1,8ТД

Публикувано: 23 май 2013, 21:45
от Joro__82
Имам следния проблем,след като заредих климатика ми се появиха следните аномалии в колата:
1.Когато оставя колата на габарити в левия фар ми се чува едно бучене като ги спра изчезва това е само в единия фар.

2. Колата когато работи на место изведнаж сами се форсира и държи доста високи обороти и след като дам газ се нормализира и по някое време започва отново случва се и в движение.

Незнам дали има нещо общо с това че съм заредил климатика но ми се случи точно след това въпреки че си мисля че проблема е от дуго нещо.Мола ако някой е имал подобен проблем да сподели как даго реша или поне какво да проверя.Благодаря предварително. :roll:

Re: Проблем Форд мондео МК2 1,8ТД

Публикувано: 27 май 2013, 21:33
от ЯЛТА
Joro__82 написа: 1.Когато оставя колата на габарити в левия фар ми се чува едно бучене като ги спра изчезва това е само в единия фар.
Няма връзка с климатика, до толкова до колкото и пипано около мотора. Мисля че е някъде късо-съединение, а шума е от моторчето за реглажа на височината на фаровете.
Joro__82 написа: 2. Колата когато работи на място изведнъж сама се форсира и държи доста високи обороти, и след като дам газ се нормализира, и по някое време започва отново, случва се и в движение.
По точка 2,- това е типичен пример за слабо засмукване на въздух в горивната система. Всички връзки по горивопроводите и горивния филтър трябва да се "проверят".

Re: Проблем Форд мондео МК2 1,8ТД

Публикувано: 28 май 2013, 07:17
от OgiDogi
ЯЛТА написа:
Joro__82 написа: 1.Когато оставя колата на габарити в левия фар ми се чува едно бучене като ги спра изчезва това е само в единия фар.
Няма връзка с климатика, до толкова до колкото и пипано около мотора. Мисля че е някъде късо-съединение, а шума е от моторчето за реглажа на височината на фаровете.
Joro__82 написа: 2. Колата когато работи на място изведнъж сама се форсира и държи доста високи обороти, и след като дам газ се нормализира, и по някое време започва отново, случва се и в движение.
По точка 2,- това е типичен пример за слабо засмукване на въздух в горивната система. Всички връзки по горивопроводите и горивния филтър трябва да се "проверят".
Все пак, бива да си провери и маркучето между турбината и турбокоректора за наличие на нафта.