Страница 1 от 1

Теч на масло от маркуч на картерна вентилация

Публикувано: 23 апр 2013, 18:22
от G_Lynx
Здравейте колеги. Отварям си профилактично капака на двигателя на колата от подписа ми и видях, че едно от маркучетата, което влиза в пластмасовия капак сълзи (не капе). Нямам представа какво е, освен че като го натисна леко навътре излиза малко течност, предполагам че е масло. За да съм по ясен съм го снимал, обозначил съм го с жълт маркер. Какво бихте ме посъветвали.
Изображение Изображение Изображение

Re: Теч на масло

Публикувано: 23 апр 2013, 19:19
от DigiPro
Това според мен е маркуча на картерната вентилация, който влиза в кутията на въздушния филтър. Нормално е да има леко омасляване. Не съм се заглеждал на моя мотор (същия) дали има.

Теч на масло от маркуч на картерна вентилация

Публикувано: 23 апр 2013, 23:23
от G_Lynx
DigiPro написа: маркуча на картерната вентилация
Изображение
Явно е това както предположи. Но нормално ли е слабото омазняване, поне досега не ми е правило впечатление. Колега ако имаш възможност погледни при теб как е. Някой ако е по запознат с устройството на двигателя нека сподели мнение.

Re: Теч на масло от маркуч на картерна вентилация

Публикувано: 24 апр 2013, 10:10
от Doin
Омазняването е нормално, все пак това са маслени пари и при недобро уплътнение излизат през уплътнението, втечняват се и седи мазно.
Когато на Фокуса бе запушен филтъра на картерните газове избиваше през маркуча влизащ във филтъра и беше доста гадно в комбинация с прахта полепващ по маслото. Почистихме филтъра и нещата се оправиха, от тогава чистя филтъра всяка година, профилактично.
На снимките не виждам, но този щуцер не трябва ли да има О-пръстен за уплътнение?

Теч на масло от маркуч на картерна вентилация

Публикувано: 24 апр 2013, 16:48
от G_Lynx
Doin написа:Омазняването е нормално, все пак това са маслени пари и при недобро уплътнение излизат през уплътнението, втечняват се и седи мазно.
Когато на Фокуса бе запушен филтъра на картерните газове избиваше през маркуча влизащ във филтъра и беше доста гадно в комбинация с прахта полепващ по маслото. Почистихме филтъра и нещата се оправиха, от тогава чистя филтъра всяка година, профилактично.
На снимките не виждам, но този щуцер не трябва ли да има О-пръстен за уплътнение?
Вероятно е това, което казваш, че филтъра е замърсен и да избиват маслени пари. В снимките по-долу от руското ръководство, мисля че филтъра е синьото дунапренче. Понеже не си сменявам аз въздушните филтри и масла, възможно е да е оставено непочистено четири години. Иначе не виждам да е имало уплътнение влиза си плътно или ако е имало да не са го сложили.
Изображение Изображение