Интересен проблем с паленето Focus TDDI
Публикувано: 30 мар 2013, 13:00
Колеги здравейте. Искам да споделя един много странен проблем с паленето, който ми се случва напоследък.
Първо малко предистория.
Таа колата е Focus 1.8 TDDI 2001. Като я купих Октомври и смених консумативите (масло, и всички видове филтри) в последствие Декември и смених 4-те подгревни свещи, купих Beru. Смучеше въздух от горивния филтър и по-точно от клапанчето за обратната нафта, смених го и него. До тук добре, цяла зима колата си палеше без проблем, но напоследък се появи този проблем с който сега ще ви запозная.
Ето каква аномалия се появява отскоро. Значи отивам в гаража сутринта паля колата без проблем и отивам да си върша работата (колата загрява на нормална температура) връщам се и оставям колата пред гаража, да кажем в 12 на обяд. Шест часа по-късно (колата е напълно изстинала) решавам да я прибера в гаража, отивам паля, прибирам я. На другия ден обаче отивам в гаража, въртя да запаля и не пали, задържам ключа стартера върти, върти, въртииии, и накрая пали с зор.
На следващия ден я бях оставил на студа отвън...домързя ме да я прибера в гаража (като предната вечер колата беше загряла като я изгасих) качвам се, подгрявам и пали от четвърт оборот, след което веднага я прибирам в гаража и я изгасям студена (тъй като не ми се налагаше да ходя никъде и реших да я прибера да не я вали) И на другия ден пак старата история, пак не пали, и пак въртя стартера една камара време...
Значи не мога да си обясня какъв може да е проблема, свещите са нови не вярвам те да правят мизерии, след като съм я оставял навън и пали...
Възможно ли е да дърпа въздух отнякъде, и каква е логиката да дърпа въздух само когато съм я карал студена 10-20 метра и съм я изгасил, а при загрял двигател да не дърпа?
Айде, ако някой има мнение по въпроса нека сподели, да ме насочи откъде да започна с проверките...като пак казвам свещите са нови, клапана за обратната нафта е сменен и не смуче от него въздух.
п.п. Колата върви чудесно и гори малко, всичко и е изправно и самодиагностиката не показва грешки.
Първо малко предистория.
Таа колата е Focus 1.8 TDDI 2001. Като я купих Октомври и смених консумативите (масло, и всички видове филтри) в последствие Декември и смених 4-те подгревни свещи, купих Beru. Смучеше въздух от горивния филтър и по-точно от клапанчето за обратната нафта, смених го и него. До тук добре, цяла зима колата си палеше без проблем, но напоследък се появи този проблем с който сега ще ви запозная.
Ето каква аномалия се появява отскоро. Значи отивам в гаража сутринта паля колата без проблем и отивам да си върша работата (колата загрява на нормална температура) връщам се и оставям колата пред гаража, да кажем в 12 на обяд. Шест часа по-късно (колата е напълно изстинала) решавам да я прибера в гаража, отивам паля, прибирам я. На другия ден обаче отивам в гаража, въртя да запаля и не пали, задържам ключа стартера върти, върти, въртииии, и накрая пали с зор.
На следващия ден я бях оставил на студа отвън...домързя ме да я прибера в гаража (като предната вечер колата беше загряла като я изгасих) качвам се, подгрявам и пали от четвърт оборот, след което веднага я прибирам в гаража и я изгасям студена (тъй като не ми се налагаше да ходя никъде и реших да я прибера да не я вали) И на другия ден пак старата история, пак не пали, и пак въртя стартера една камара време...
Значи не мога да си обясня какъв може да е проблема, свещите са нови не вярвам те да правят мизерии, след като съм я оставял навън и пали...

Айде, ако някой има мнение по въпроса нека сподели, да ме насочи откъде да започна с проверките...като пак казвам свещите са нови, клапана за обратната нафта е сменен и не смуче от него въздух.
п.п. Колата върви чудесно и гори малко, всичко и е изправно и самодиагностиката не показва грешки.