Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Започваме с историята на въпросния FORD MONDEO 2.0 16v DOCH така както си караше светнаха всички лампи и изгасна.Майсторите казаха че е пегряла мотора сменихме глава втора рака гарнитура чисто нова ангренаж чисто нов като се разглобява да се смени и тогава влязох в това приклиучене напаво трагедия пали работи когато си иска колата е стояла така без да се кара поне 2-3 години .Като започнахме с ремонтите сам сменил и бробвал с всички тези неща изброени по надолу ако реши да запали работи перфектно 2-3 минути и започва да пуши много все едно е варбург или трабант направо ужас но в повече случаи пали но веднага започва да пуши като поработи малко така както си пуши сваля оборотите до минимум и гасне след това нама палене може да въртиш на стартер да се скъсаш но не пали като вадих кабели на свещите все едно пречат на работата на мотора както са включени всички тепе мотора като исключа примерно на 1 цилиндър и започва да работи малко по добре като я форсираш на високите работи добре веднаж да мине 2200- 2500 оборота и направо яде земята но в ниските е мъртвец колата има и гас но на гас изобщо неее палена откакто и е правен въпросния ремонт вече сам на ръба на отчаянието моля ви помагайте ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете да разреша този странен проблем с които се боря вече около 2-месеца какви ли не маистори даваха мнения и пипаха и гледат гледат и кажат абе ти не си за при мен я ходи при някои друг всякакви измислени майстори .Като мерихме компресията при завъртането на уреда показва 9 после продължава да качва
1.инжектори и кабели над тях проверени
2.друг дебитомер не става
3.на свещите има ток на 2-3-4 цилиндри когато както си пожелае
4.всички свещи като ги свалим са черни катран и обляни с бензин
5.датчици на маховик на распределителни валове
6.чисто нови свещи кабели за тях бобини няколко пробвах и не
7.компютър пробвах и с друг няма промяна
8.темперетурен датчик и пак никва промяна
9.моторчета за празен ход клапа дросел почистени и пробвани с други
10.EGR сложена гарнитура запушен че и това четох като проблем
11.ланда сонда ли е де да я знам каква е и нея откачвах пак не става
12.маслото е пълно с бензин нямам идея какво става сега ще сменя маслото без да знам дали ще има промяна
13.мотора има компресия
1.инжектори и кабели над тях проверени
2.друг дебитомер не става
3.на свещите има ток на 2-3-4 цилиндри когато както си пожелае
4.всички свещи като ги свалим са черни катран и обляни с бензин
5.датчици на маховик на распределителни валове
6.чисто нови свещи кабели за тях бобини няколко пробвах и не
7.компютър пробвах и с друг няма промяна
8.темперетурен датчик и пак никва промяна
9.моторчета за празен ход клапа дросел почистени и пробвани с други
10.EGR сложена гарнитура запушен че и това четох като проблем
11.ланда сонда ли е де да я знам каква е и нея откачвах пак не става
12.маслото е пълно с бензин нямам идея какво става сега ще сменя маслото без да знам дали ще има промяна
13.мотора има компресия
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Рядко отговарям на неграмотни мнения (а твоето е направо отчайващо неграмотно), но понеже си описал симптомите и направените неща, направо ще ти кажа какъв ти е проблемът - колата се дави, ама много.
Възможни причини:
Имаш окъсяване на управлението на инжектор(ите) от протрити кабели. Понеже им се подава постоянен "+" а компютърът комутира "-", като окъси управление към маса, инжекторът остава постоянно отворен и започва да дави мотора и дори да пълни картера с бензин.
Без да разкачаш маркучите, свали рейката заедно с инжекторите и дай контакт - инжекторите не трябва да пръскат. При въртене на стартер, трябва да се редуват 1-3-4-2. Има ли пръскане без въртене или по 2 наведнъж - проследяваш проводниците, ако трябва - вадиш ги от изолационните тръбички от край до край и гледаш за протриване.
Друг вариант е слаба маса между акумулатора и двигателя, при което инжекторите може да стават товарно съпротивление и пак да стоят непрекъснато отворени.
И в двата случая, при ниски обороти колата се дави, а поеме ли повече въздух - върви като изтребител и пуши.
Възможни причини:
Имаш окъсяване на управлението на инжектор(ите) от протрити кабели. Понеже им се подава постоянен "+" а компютърът комутира "-", като окъси управление към маса, инжекторът остава постоянно отворен и започва да дави мотора и дори да пълни картера с бензин.
Без да разкачаш маркучите, свали рейката заедно с инжекторите и дай контакт - инжекторите не трябва да пръскат. При въртене на стартер, трябва да се редуват 1-3-4-2. Има ли пръскане без въртене или по 2 наведнъж - проследяваш проводниците, ако трябва - вадиш ги от изолационните тръбички от край до край и гледаш за протриване.
Друг вариант е слаба маса между акумулатора и двигателя, при което инжекторите може да стават товарно съпротивление и пак да стоят непрекъснато отворени.
И в двата случая, при ниски обороти колата се дави, а поеме ли повече въздух - върви като изтребител и пуши.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
като подам на контакт пръскат 4-те инжектора заедно но не съм ги пробвал като завъртя дали пръскат по отделно кабелите бяха нагорели и ги смених на инжекторите можели да е изгорял компа или да търся по-назад по инсталацията някъде стопено или протрито. Колега моля дай по конкретна информация защото може да ти е смешно но не аз съм тъп а майсторите в нашия град вече две седмици седи при последния майстор и той маи се е предал кат го гледам казвам ти побъркаха ме то не бяха сменки то сигменти били проблем хидравлични повдигачи и които и да е от тях като запали нормално при него и започне да пуши и да тресе след мъничко и започва да разправа как гумичките на клапаните и сегментите са на попара и са за смяна и кат ми го кажат това вече е ясно нямат идея какво се случва сменяваме следващия МОЛЯ ТЕ ПОМАГАЙ писна ми от изхабени майстори
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
ludnicatamz написа:като подам на контакт пръскат 4-те инжектора заедно
Спри дюзите и нещата ще се оправят. Как да ги спреш, Оги ти нахвърли няколко идеи. Нали писа, че си пробвал с друг компютър, значи е здрав.OgiDogi написа: Без да разкачаш маркучите, свали рейката заедно с инжекторите и дай контакт - инжекторите не трябва да пръскат.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Благодаря предварително и на теб и на оги утре сутрин почвам със страшна сила то се е видяло че все калпави майстори по нашия край
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Щом имаш стопени кабели, провери първо масата на двигателя, ама с друг дебел кабел директно от акумулатора до някой болт по главата или блока. Много е вероятно да са ти окислени връзките, дали клема-обувка, обувка-кабел, кабел-обувка или обувка-блок. Най-добре го свали целия, намачкай обувките с чука и почисти с фина шкурка контактните повърхности.ludnicatamz написа:... кабелите бяха нагорели и ги смених...
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
имаше стопени кабели е не стопени а изолацията падаше от тях и може би са се давали на късо но тези ги смених на самите инжектори не сам довършил с проблемите днес като го въртях и пипах по масите на испарителя за гаста и спря да върти и стартера направо егати приключението значи казвам ви колеги какво ли не съм карал но такъв проблемен автомобил никога не съм виждал няма диагностика за нея чета по тези форуми за някакви диоди мигания имам чувството че немците просто са искали да направят някаква по евтина кола иначе като возия и разход беше перфектна колеги комби товариш товариш и тя празна хихихихии утре ще я мача благодаря отстраня не отстраня проблема ще пиша но при подаване на контакт трябва ли да пръскат всички инжектори заедно без да въртиш или трябва да започнат да пръскат като започнеш защото при мен като подам контакт пръскат 4-те заедно при подаване на контакт
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Стандартни проблеми за Форд, особено за Мондео от тая година...Сваляш инсталацията от големия куплунг нататък (отпред в коша при двигателя). опъваш я на земята някъде на чистичко и започваш да разплиташ, да увиваш с черно тиксо и да псуваш конструкторите, погерманчили иначе хубавата американска кола.
Форд Контур в щатите е технически идентичен с Мондео, но там проблеми с инсталацията нямат.Само европейските имат.
Бензин в маслото при тая кола няма от къде да влезе, освен през цилиндрите...т.е. през дюзите.
Форд Контур в щатите е технически идентичен с Мондео, но там проблеми с инсталацията нямат.Само европейските имат.
Бензин в маслото при тая кола няма от къде да влезе, освен през цилиндрите...т.е. през дюзите.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
така като започнеш да въртиш всички инжектори пръскат заедно и в момента в които запали почват по отделно може ли ремъка да не е зацепен както трябва и какви са особеностите
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
И как го видя това, да не сложи прозрачен колектор?ludnicatamz написа:така като започнеш да въртиш всички инжектори пръскат заедно и в момента в които запали почват по отделно може ли ремъка да не е зацепен както трябва и какви са особеностите
Както и да е, ако наистина това се получава, имаш слаба маса някъде и като натовари стартера, част от тока минава през всякакви датчици и инжекторите.
Дерзай!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Колега може и смешно да ти звучи но е така като му изчистиш свещите и го запалиш да поработи макар и лошо смисъл да прекъсва и го изгасих извадих всички инжектори заедно и ги сложих на мотора като завъртях на стартер веднага започнаха да пръскат четирите заедно и поради простата причина както казах че се дави от бензин колата запали и започнаха да се редуват да пръскат представи си щом ги извадих и запалих колко бензин вкарва и маи и това не е проблема
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Май няма нови предложения а проблема си остава някои да познава майстор които да се занимава с такива гробници
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Провери ли си масата на двигателя с друг кабел?ludnicatamz написа:Май няма нови предложения а проблема си остава някои да познава майстор които да се занимава с такива гробници
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
А ти провери ли всичко каквото ти каза Оги?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
и два дебели кабела вързах от тези дето се подава ток с тях разкачих цялата инсталация от компа до буксите от тази страна до акумулатора и проверих всеки един кабел по отделно и всички са здрави когато върнах всичко на мястото си колата вече изобщо нейска да запали уговорил сам един приятел утре да взема инсталация от едно мондео от компа до буксите при акумулатора. и други проблеми си създадох изчезна централното заключване и ел.стъклата колеги казвам ви че сам в някакво странно приключение а и бубината спря да подава ток на свещите просто нямам думи.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
всички маи нямате представа какво става свършиха ли предложенията за ремонти кажете какво още да сменя
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
А това яко пушене за което писа, но никой не пита какво е? Има ли го още, опиши малко по-подробно.
Щом закрепиш двигателя и всичко по него, сензори, датчици, затапен ЕГР, вакууми и т.н. (с-ма за картерна вентилация) и си сигурен, че работи,
вадиш инсталацията от буксата на компютъра на там, слагаш я на земята и проследяваш всеки проводник да не е оголен и да окъсява някъде с нещо или някой друг.
Имаш, 4 инжектора, ТПС, актуатор за празен ход, датчик разпределителен вал, датчик колянов вал, бобина, МАФ, датчик за температура на охл. течност, VSS датчик на скоростната кутия.
След като убеден, че всичко е както трябва, въртиш и палиш.
Ако е имало окъсен проводници на компютъра потърси друг компютър от Мондео 2.0 като твоето (с код DESK, DEWY, DEEP, DALE примерно), да няма повреди в самия него.
Ако има пушек яко отзад значи гори или масло или вода, съответно трябва да се провери кое от двете е, да няма ударен клапан, спукано бутало или разни такива неща.
Не се сещам в твоя град за някой, който разбира.
И изтръгни тази газова уредба на страна и затапи всичко докато двигателя не тръгне както трябва.
Щом закрепиш двигателя и всичко по него, сензори, датчици, затапен ЕГР, вакууми и т.н. (с-ма за картерна вентилация) и си сигурен, че работи,
вадиш инсталацията от буксата на компютъра на там, слагаш я на земята и проследяваш всеки проводник да не е оголен и да окъсява някъде с нещо или някой друг.
Имаш, 4 инжектора, ТПС, актуатор за празен ход, датчик разпределителен вал, датчик колянов вал, бобина, МАФ, датчик за температура на охл. течност, VSS датчик на скоростната кутия.
След като убеден, че всичко е както трябва, въртиш и палиш.
Ако е имало окъсен проводници на компютъра потърси друг компютър от Мондео 2.0 като твоето (с код DESK, DEWY, DEEP, DALE примерно), да няма повреди в самия него.
Ако има пушек яко отзад значи гори или масло или вода, съответно трябва да се провери кое от двете е, да няма ударен клапан, спукано бутало или разни такива неща.
Не се сещам в твоя град за някой, който разбира.
И изтръгни тази газова уредба на страна и затапи всичко докато двигателя не тръгне както трябва.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
приятел както виждаш по нагоре пише какво сам пробва нищо ново не ми казваш по въпроса всичко което пробвам на 100% работи защото е от работещ автомобил до като палеше защото като откачихме инсталацията за да я проверим вече не пали изчезна помпата централното ел.стъклата може би и нещото друго но все още не сам го установил но и инсталацията е отлична от всички паления като я запалиш работи нормално и като позагрее малко сваля оборотите до минимум и гасне на следващото палене почва веднага да пуши а и в повечето случаи веднага с първото палене почваше да пуши мисля още малко а се побутаме с майсторите за да видя какъв е проблема и да приключа всякакви връзки с тази фирма FORD.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Изгорил си поне два бушона, може и повече, като ги провериш ще установиш колко.ludnicatamz написа:... изчезна помпата централното ел.стъклата може би и нещото друго ....
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
мдаааааааааа първо от там тръгнах и стисках палци да е това но всички са здрави до един приятелю като казах че това не е нормално вие не ми вярвате и си мислите тоя си прави ши с нас или там е пробвал нещо и толкоз да ама не проблем след проблем бавно но сигурно май лека по-лека към вторични суровини ако някой го иска за части то май няма нещо да не е сменено и газовата давам така цял няма да пипна нищо от него то се е видяло не е за мен този автомобил
На първо време, започни да пишеш по грамотно, нищо не се разбира от това което си написал тук!
На първо време, започни да пишеш по грамотно, нищо не се разбира от това което си написал тук!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта