Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от ATF » 21 яну 2013, 17:53

Колеги,днес цял ден в нашият сервиз се занимаваха с моя форд,причината....изкачаше един малък маркуч от мап сензора към EGR....Оказа се,че вътре е пълно с някаква гадна гняз! Като грес с примеси на кал.....имаше многоооо от нея,последва разглобяване на цялата генерация и почистването и.Хората ми казаха,че това е от картерна вентилаця,турбината е ок масло не гори! Как да предотвратя това нещо за в бъдеще? Някой знае ли....мерси!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от opex » 21 яну 2013, 19:59

Аз ли само не виждам връзка между заглавието и съдържанието?
И МАР-а едва ли е вързан към ЕГР-а, по-скоро може да си се прицелил към EGPD сензора или нещо от сорта.
И пак е странно ако изкача сам, което би означавало, че към маркуча се надува вместо да се създава вакуум. Защо не напишеш какви са всъщност проблемите на колата?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от ATF » 22 яну 2013, 00:56

opex написа:Аз ли само не виждам връзка между заглавието и съдържанието?
И МАР-а едва ли е вързан към ЕГР-а, по-скоро може да си се прицелил към EGPD сензора или нещо от сорта.
И пак е странно ако изкача сам, което би означавало, че към маркуча се надува вместо да се създава вакуум. Защо не напишеш какви са всъщност проблемите на колата?

Може и така да е цитирам думите на майсторите,дано не съм заблудил някой.Колата нямаше мощност,вървеше като чист дизел след ппроцедурата всичко е ок! Даже намаля и черният пушек който беше доста осезаем!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от opex » 22 яну 2013, 01:38

този ЕГР ако се затапи въобще ще е най-добре
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от diesel1.6 » 22 яну 2013, 09:07

За клапаните е заглавието... не за ЕГР! ЕГР не е клапани, ако това е объркването.

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: Профилактика на всмукателни и изпусквателни клапани

Мнение от ATF » 22 яну 2013, 15:23

Мисълта ми е ,че навсякъде имаше от тази лепкава гад и незнам как да го предотвратя за в бъдеще! Всичко беше затлачено и много гадно незнам как е работил изобщо така.....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта