обороти и температура на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
обороти и температура на двигателя
Здравейте колеги,
Купих Фокус 1.4 16V бензин и искам да знам какви са нормалните обороти при загрял двигател и къде трябва да е стрелката на температурата също при загрял двигател?
На таблото няма разграфени градуси за температурата на двигателя.
Купих Фокус 1.4 16V бензин и искам да знам какви са нормалните обороти при загрял двигател и къде трябва да е стрелката на температурата също при загрял двигател?
На таблото няма разграфени градуси за температурата на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
- Модел на автомобила: Focus DI
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Обороти около 900 при загрял мотор
Стрелката почти до средата тоест между 80 и 90 градуса
Стрелката почти до средата тоест между 80 и 90 градуса
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Днес пуснах таблото на Фокуса в тест режим и го оставих на положение "Cylinder head temperature (---C)"
И нещо не ми харесаха показанията.
При напълно загрят двигател не можах да видя показания над 89 градуса. Показанията варираха между 86 и 89 (на място и в движение съответно)
Външната температура беше 7 гр. ако има значение.
Така и не успях да достигна заветните 100+ градуси.
Стрелката на таблото си седи закована в средата.
Дали има проблем с датчика за температура на двигателя?
(Видях също от къде мога да си сваля крушки за таблото ако ми изгори някоя- имам работеща лампа за OverDrive OD/off и лампа за включени подгряващи свещи
)
И нещо не ми харесаха показанията.
При напълно загрят двигател не можах да видя показания над 89 градуса. Показанията варираха между 86 и 89 (на място и в движение съответно)
Външната температура беше 7 гр. ако има значение.
Така и не успях да достигна заветните 100+ градуси.
Стрелката на таблото си седи закована в средата.
Дали има проблем с датчика за температура на двигателя?
(Видях също от къде мога да си сваля крушки за таблото ако ми изгори някоя- имам работеща лампа за OverDrive OD/off и лампа за включени подгряващи свещи


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Карай смело.Стрелката така си стои.ако си забелязал като караш в тест режим до около 50 гр стой в началото след това отива на 12 часа е чак когато загрее до 114 гр отива на границата на червената зона
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Тя стрелката си седи хубаво, явно датчика за стрелката си работи перфектно.cvetan.cenkov написа:Карай смело.Стрелката така си стои.ако си забелязал като караш в тест режим до около 50 гр стой в началото след това отива на 12 часа е чак когато загрее до 114 гр отива на границата на червената зона
Въпросът ми беше, каква трябва да ми е температурата на двигателя. При мен стигна до 90.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Ако е вярно, е ниска, трябва да е 10градуса отгоре.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Ако се закачи на компютър, данните ще се вземат от същото място, от където идват и тези при теста през таблото нали- от датчика за охл. течност, нали?
Демек няма смисъл това да го проверявам и на компютър?
Демек няма смисъл това да го проверявам и на компютър?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Тия неща за пореден път казвам че останаха в ерата с москвичите. Стига с тия 900 оборота и стига с тия 90 градуса. Колите са различни в днешно време неможе да се слагат под един знаменател 900 оборота и 90 градуса. Една държи 700, друга 800, трета 900, зависи производитела как го е намислил.ATF написа:Обороти около 900 при загрял мотор
Стрелката почти до средата тоест между 80 и 90 градуса
Ако се закачи на компютър пак ще покаже същото.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: обороти и температура на двигателя
Дааа, става въпрос за реално мерене на температурата на антифриза с истински термометър, но е много сложно за реализиране. В разширителния съд ще дава някаква грешка, най-точно е в маркуча от д-ля към радиатора.madboy написа:Ако се закачи на компютър, данните ще се вземат от същото място, от където идват и тези при теста през таблото нали- от датчика за охл. течност, нали?
Демек няма смисъл това да го проверявам и на компютър?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта