Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Здравейте Фордолюбители
Карам си и аз форд от 20 години и съм сменил 4 форда от различни поколения но досега не се бях сблъсквал с инжекция... та какъв е проблема, карам си аз в града , минавам около 2 километра и колата започва да се мъчи като подам повече газ, по точно , неможе да дигне повече от 3000 оборота(все едно кола на газ и като ти свършва газта в бутилката и натиснеш педала на газта как пада мощността). Изключвам двигателя в движение и пак го запалвам и всичко е наред и така докато пак започне същият номер но няма постоянна величина кога точно ще го направи.
Колата я купих преди 2 седмици , имаше запушена дюза и прекъсваше - смених я и се оправи прекъсването, смених и горивен филтър, вероятно не е сменян от предният собственик, едвам развих болчето и стария филтър тракаше нещо вътре.
Колата е имала лек удар отпред. Видимо има един датчик на изходящия колектор който е изкривен в следствие на удара.
Дайте акъл какво може да е за да не сменям датчици наред .

Колата я купих преди 2 седмици , имаше запушена дюза и прекъсваше - смених я и се оправи прекъсването, смених и горивен филтър, вероятно не е сменян от предният собственик, едвам развих болчето и стария филтър тракаше нещо вътре.
Колата е имала лек удар отпред. Видимо има един датчик на изходящия колектор който е изкривен в следствие на удара.
Дайте акъл какво може да е за да не сменям датчици наред .
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Кога ти го прави този проблем - при студен или загрял двигател?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Сутрин като тръгна за работа, и после като загрее пак го прави, дори като е загрял понякога не се оправя от първия рестарт. Забравих да кажа че не върти вентилатора на охлаждащия радиатор - задръстен е с боклуци , иначе има напрежение до там и релето работи.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Ако е това което си мисля, изкривения датчик ми прилича (по описанито ти) на ланда сондата.
Няма да е лошо да провериш вакумните мъркучи, дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа, клапъна за празен ход, дали са в изправност.
Удара колкото и да е бил слаб си е удар и натоварването, което са преживели някой датчици е не по-малко от 10G, а те са финни елементи и не обичат да ги блъскат. Отледай изкривения датчик в какво състояние е! От него излизат 4 жици мисля и по принцип лесно се вади, но ако е покривено може да се наложи да разглобиш генерацията, за да го извадиш и оправиш или смениш с друг ІІ-ра ръка. Можеш да измериш налягането в бензиновата рейка и как го поддържа датчика. Обикновенно като падне под 2.1-2.2 двигателя може да не пали. Може да има проблем от датчика, който не включва бензиновата помпа, когато падне налягането или го включва късно, когато налягането е паднало. Може и бензиновата помпа да не прави достатъчно налягане.
Ако нещо е дрънчало в бензиновия филтър, може и да има някакво запушване по горивопровода.
Няма да е лошо да провериш вакумните мъркучи, дебитомера, потенциометъра на дроселовата клапа, клапъна за празен ход, дали са в изправност.
Удара колкото и да е бил слаб си е удар и натоварването, което са преживели някой датчици е не по-малко от 10G, а те са финни елементи и не обичат да ги блъскат. Отледай изкривения датчик в какво състояние е! От него излизат 4 жици мисля и по принцип лесно се вади, но ако е покривено може да се наложи да разглобиш генерацията, за да го извадиш и оправиш или смениш с друг ІІ-ра ръка. Можеш да измериш налягането в бензиновата рейка и как го поддържа датчика. Обикновенно като падне под 2.1-2.2 двигателя може да не пали. Може да има проблем от датчика, който не включва бензиновата помпа, когато падне налягането или го включва късно, когато налягането е паднало. Може и бензиновата помпа да не прави достатъчно налягане.
Ако нещо е дрънчало в бензиновия филтър, може и да има някакво запушване по горивопровода.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Май проблема е в "Моя Телевизор" , като съм чистил рейката на дюзите, щото беше затлачена с отайки от резервоара, съм стегнал на криво едната тръбичка където влиза бензина и от там леко тече бензин, вероятно е спадало налягането и помпата не е донагнетявала гориво. Утре сутринта като тръгна за работа ще разбера дали съм оправил проблема. Иначе проверих датчика , струва 50 кинта но не го взех щото не бях сигурен. Колата до тук ми излезе 860 кинта хехе добре че сам си я правя 
Намерих си дюзи за 60 лв 4 броя но от фиеста 1,25 i , разликата е в разпръсквателната част, оригиналната дюза има само две дупки след игличката а тия имат решетка с 6 дупчици , видимо не намерих разлика в работата на двигателя но се чудя дали да не сменя всичките дюзи или да я оставя само така.
мод: Използвай бутона "промени"

Намерих си дюзи за 60 лв 4 броя но от фиеста 1,25 i , разликата е в разпръсквателната част, оригиналната дюза има само две дупки след игличката а тия имат решетка с 6 дупчици , видимо не намерих разлика в работата на двигателя но се чудя дали да не сменя всичките дюзи или да я оставя само така.
мод: Използвай бутона "промени"
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Опитай да ги смениш и 4-те, за да видиш как ще върви. Може да ти даде по-добър разход в града, но ако я натискаш много може и да не върви много. Ако ти остане време оправи изкривения датчик, за да дава точна информация и дано няма разкъсване около леглото му. Ако около него има почерняло бъди сигурен, че изгорели газове излизат около него.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Нямаше почерняло, горе долу е пречупен на около 30 градуса в основата, мисля че работи но трябва даго измеря за да съм сигурен, другата седмица ще стане това щото нямам време а щерката ще има рожден ден в неделя и няма как да се оцапам точно тогава 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Май всичко е било от ниско налягане, днес сутринта нямах никакви проблеми с мощността, през зялото време се държеше много добре , ще видим на прибиране като позагрее повече, но мисля че това е било проблема, от тръбичката към рейката.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Ако всичко е добре промени заглавието, като добавиш - "решен" и опиши кратко точно какъв е бил проблема, за да се ползва от други колеги в бъдеще.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми - РЕШЕН
Всичко вече е добре, цял ден карах колата и не ми направи тоя проблем , дори я изрязах наколко пъти за да се убедя че е добре, чесно казано колата "литна" . Всичко е било заради не добре стегната тръбичка на входа на рейката, странното е че не го забелязах по рано, вероятно е било много малък теча и постепенно се е увеличавал в следствие на което е падало налягането в системата. Благодаря за помоща, сега остана да почерпя 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Остана само да си оправиш профила - да добавиш от кой край си!



-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Направих го, дори смених автомобила дето беше преди това 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
Браво! Сега остава да прегледаш и тази тема- http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 87#p435087" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 08 мар 2009, 10:49
- Модел на автомобила: Форд Ескорт Комби - 1.6i 16v 1995г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.6i 16v проблеми
То се отваря същата тема ? неразбирам какво имаш в предвид...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта