форд пума работи на три цилиндъра
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
форд пума работи на три цилиндъра
Колеги помагаите взех колата преди месец имам навъртяни 200 км работеше перфектно до вчера днес сутринта запалих и заработи на три цилиндъра.1 цилиндир го няма размених сфещите,размених кабелите,размених от бубината 1 и 4 цилиндър(кабелите)размених даже и дюзите,компресията е перфектна замерих я.От къде е проблема според вас.Мотора е 1,7 125 кончета
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
С каква бобина е да не е там проблема. Провери има ли искра при свалена свещ. Казваш дюза си разменил разкачи рейката ако се задълбочи проблема и виж дали ще пръска дюзата. Може проблема да е от кабели и да не получава импулс.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
и при свалена свещ има искра размених всичко но първи цилиндър не ще да проработи.Проверих подава ли се ток към дюзите и към всички има 12,4 в при включен контакт.Има гориво има искра пък не работи.Като дам повече газ и се оправя даже като я запаля и я оставя да поработи на място от време на време заработва както трябва за по 2-3 сек.Сега работи като Варбург
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
12,4V при контакт е добре. Но дюзите се управляват с минус. Свали рейката с дюзите без да разкачваш бензино проводи или да сваляш дюзи. Подай на контакт и завърти стартер. Виж дали всички дюзи ще започнат да пръскат една по една. Ако пръскат няма начин след като имаш ток, изправно работещи дюзи и нормална компресия да не ти работи цилиндър. А ти как разбираш, че първи не работи?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Освен ток и гориво, трябва да има и налягане, колко атмосфери е налягането в съответния цилиндър?
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Здр. колега,ако всичко дето си изброил е проверено и работи коректно остава само едно и то е избила гарнитура на всмукателните колектори 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
първи цилиндър е защото като му махна кабела от бубината няма реакция.Налягането в цилиндъра ми го мериха в един от трите сервиза където я карах и казаха че е добре.Днес слагах две други бубини от две различни морги и отново първи цилиндър не работеше.Смених и с нов кабел и друга свещ(отново) и разлика няма.В сервиз Дунев ми направиха нещо като диагностика и казаха че всички цилиндри работят и може да е натегнал клапан.От там право в гаража и свалих капака да видя клапаните,но не видях от каде може да се регулират.Свалих ангренажа и с много мъка отново го поставих тъй като няма белези.В момента първи цилиндър не работи обаче колата започна и да пуши което не е надобре според мен та ако някои знае как се зацепва ангренаж на 1,7 16в нека сподели.А за гарнитурата на всмукателните колектори как да разбера дали е от там проблема(четох че се пръска бензин ама ме достраша).
Дълго,но изчерпателно.
Дълго,но изчерпателно.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Нормалната компресия автоматично изключва проблем в клапана. Зацепването на агренажа се прави със специални дорници, с които се блокира коляновия вал и валовете в правилното положение. Тъй като може би вече си изместил центровката, може да ти се помогне само в сервиз, където имат съответните дорници. Ако знаехме от къде си (не си си попълнил профила коректно), можеше някой да те насочи към сервиз. Гарнитурата на всмукателния колектор, сваляш, гледаш и преценяваш а най-добре направо да я смениш.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Добре де защо да е гарнитура на смукателен колектор? Това не може да накара цилиндър да спре да работи. Относно клапан не вярвам.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
колата влиза в сервиз утре и като я оправят ще пиша от къде е бил проблема
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Ок ще чакам интересно ще ми е. 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
kриви клапани на първи цилиндър искат ми 600 лв. за ремонта скъпо ли е
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Колега НЕВЪЗМОЖНО Е компресията ти да е била наред. Ами според мен е много.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
нещо много ме съмнява. смени сервиза предлагам.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Компресията я мериха в един сервиз при мен в ж.к.Обеля 2,а колата сега е в сервиз в дружба само че името не му знам.И на мен ми се стори доста скъпо,но там я закара предния собственик на колата.Само не знам как изкриви клапани като колата предния ден преди да я паркирам работеше перфектно,а на сутринта на три цилиндъра.Не съм я ръчкал да се права на състезател.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
А каза ли им, че си свалял и слагал ангренажния без да знаеш как? 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
и да е ръчкаш клапан не можеш да изкривиш. Изкривени са от не правилно поставен ремък. Другия път като правиш такова упражнение, преди да завъртиш на стартер превърти двигателя минимум два оборота на ръка с ключ от коляновия вал и тогава пали. Свали и свещите и върти за да видиш как е. Ако има проблем при свалени свещи ще ти затегне мотора като въртиш на ръка и ще усетиш. А стартера има голяма сила и направо прави поражения. 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2012, 07:23
- Модел на автомобила: ford puma 1,7 1999 г.
- Местоположение: Гр.София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Преди да свалям ангренажа мериха компресията.След като поставих ангренажа превъртях мотора само че без свалени свещи и се усещаше как напъва и отпуска и не съм напъвал.Цилиндъра не работеше и преди това.Ангренажа е слаган преди 30к км.Според мен само маистора ме менти нещо ама и да я изкарам от сервиза ще ми вземе пари за разглобяването така че да я направи пък другия път ще си я правя сам.Поне имам желание да се ровя в двигатели и ми е интересно.Колата я взех от познати и съм я виждал постоянно да си я карат и до Италия ходиха с нея и нямаше проблеми просто явно е до късмет.В България няма свестен сервиз това е всеки гледа да те изклати.Поне аз не съм попадъл на такъв 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форд пума работи на три цилиндъра
Криви клапани е резултат от среща на бутало с тях. Няма от какво друго да е.
Сигурно няма да се разбере как е станало. Освен ако не са много криви с ясен отпечатък в/у буталото - което сочи, че е станало в движение. Или пък леко криви без отпечатък на буталото, като може да е станало на стартер или при въртене на ръка.
Каквото и да е ще ти е обица
Защото аз все още не доумявам защо ако не ми работи един цилиндър бих си свалил ангренажния ремък.
Стискам палци и майстора да знае как се слага
п.с. четох в един английски форум за пич с Пума и не знае как се зацепва ремъка - с много остър нож докато колата работи реже ремъка 2/3 към 1/3 (2/3 откъм ботуша, 1/3 откъм двигателя). Гаси, сваля 2/3 частта от стария ремък и нахлузва новия с малко напъни около обтегача, реже и маха останалата 1/3 от стария ремък и донахлузва новия

Сигурно няма да се разбере как е станало. Освен ако не са много криви с ясен отпечатък в/у буталото - което сочи, че е станало в движение. Или пък леко криви без отпечатък на буталото, като може да е станало на стартер или при въртене на ръка.
Каквото и да е ще ти е обица

Стискам палци и майстора да знае как се слага

п.с. четох в един английски форум за пич с Пума и не знае как се зацепва ремъка - с много остър нож докато колата работи реже ремъка 2/3 към 1/3 (2/3 откъм ботуша, 1/3 откъм двигателя). Гаси, сваля 2/3 частта от стария ремък и нахлузва новия с малко напъни около обтегача, реже и маха останалата 1/3 от стария ремък и донахлузва новия


Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта