Гасне при загрят двигател
- ziky91
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 авг 2012, 12:28
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1991
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Гасне при загрят двигател
Здравейте на всички и добър ден
Нов съм тук, както повечето преди време са били. Ето я и моята история - имах Сеат толедо, минах през Фиат браво и сега съм на форд.. Тъжна история.. Таа вчера си взех въпросния форд ескорт 1.6 Ghia 91г е и има доста работа по него, но това, което истински ме дразни и нямам на идея от какво може да е е, че когато колата позагрее малко в ниските обороти двигателя не работи никак добре и гасне.. Дори в движение когато изключа от скорост и пак гасне. Мислех, че смуква повечко въздух от някъде и видях, че кихалката на газовата е с прецакана пружинка и я лепнах с изолирбанд колкото да държи притворена, но проблема го има все още. Имам чувството че като пусне перка тогава се случва всичко. На бензин също не работи добре..На фиата имах подобен проблем с ниски обороти и тресеше двигателя, но отворих малко газовата и се оправи, защото не стигаше гориво, но тука изобщо не е така и дори си понамерисва на газ. Четох за стъпковото моторче, но незнам изобщо къде се намира и какво представлява. Повечето с този проблем са при студен двигател, а моя си е добре когато е студен. Честно казано оборотомера е като на жигула преди да почне да гасне ходи нагоре надолу като луд ... Отделно има и придръпване, когато подам газ ми дърпа надясно, а когато отнема газта се мърда на ляво, но това ще се констатира понататък... Важното е, че гасне и това много ме нервира. Ако някой е имал такъв проблем или знае как да разреши това, моля да помага. Двигателя незнам каква разновидност е и колко коня е дори, защото беше със стария сгъваем талон и там нищо не пишеше, даже в кат ме питаха и аз по енерция казах 105 коня, защото бях чел че тия двигатели са толкова (77 kW , 105HP) , но това ако е 105 коня аз си режа главата. Има две големи пластмасови въздуховода отгоре. Незнам дори как да го обясня за да е по лесно да се разбере за кой двигател става дума. Ето снимка на колата:
Ако има нужда ще снимам и двигателя за по- лесно.
Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват, пожелавам Ви приятен и прохладен ден.. !

Нов съм тук, както повечето преди време са били. Ето я и моята история - имах Сеат толедо, минах през Фиат браво и сега съм на форд.. Тъжна история.. Таа вчера си взех въпросния форд ескорт 1.6 Ghia 91г е и има доста работа по него, но това, което истински ме дразни и нямам на идея от какво може да е е, че когато колата позагрее малко в ниските обороти двигателя не работи никак добре и гасне.. Дори в движение когато изключа от скорост и пак гасне. Мислех, че смуква повечко въздух от някъде и видях, че кихалката на газовата е с прецакана пружинка и я лепнах с изолирбанд колкото да държи притворена, но проблема го има все още. Имам чувството че като пусне перка тогава се случва всичко. На бензин също не работи добре..На фиата имах подобен проблем с ниски обороти и тресеше двигателя, но отворих малко газовата и се оправи, защото не стигаше гориво, но тука изобщо не е така и дори си понамерисва на газ. Четох за стъпковото моторче, но незнам изобщо къде се намира и какво представлява. Повечето с този проблем са при студен двигател, а моя си е добре когато е студен. Честно казано оборотомера е като на жигула преди да почне да гасне ходи нагоре надолу като луд ... Отделно има и придръпване, когато подам газ ми дърпа надясно, а когато отнема газта се мърда на ляво, но това ще се констатира понататък... Важното е, че гасне и това много ме нервира. Ако някой е имал такъв проблем или знае как да разреши това, моля да помага. Двигателя незнам каква разновидност е и колко коня е дори, защото беше със стария сгъваем талон и там нищо не пишеше, даже в кат ме питаха и аз по енерция казах 105 коня, защото бях чел че тия двигатели са толкова (77 kW , 105HP) , но това ако е 105 коня аз си режа главата. Има две големи пластмасови въздуховода отгоре. Незнам дори как да го обясня за да е по лесно да се разбере за кой двигател става дума. Ето снимка на колата:
Ако има нужда ще снимам и двигателя за по- лесно.
Благодаря предварително на всички, които ще се отзоват, пожелавам Ви приятен и прохладен ден.. !

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
На Ескорта ми едно време имах подобен проблем.
И аз тръгнах да човъркам 1во газовото.
Оказа се комутатор!
Комутатор или бачкал или не .. да бе да ...
Може и да ти е съвсем друг проблема.
Казвам само какво ми е минало на мен през главата, защото 2 години се влачих така.
Студен обаче нямаше ядове и до работа ми возеше задника,
П.С.
Не бързай да плюеш Форда.
Има ли гонка, участва ли Форд - той е номер 1
Ако има интелигентен собственик, то той го поддържа добре, намира интелигентен майстор и количката се отблагодарява.
Другото са митове на клошари и тъпанари дето не им се четът книжки
Двигателя си има номер, но аз не мога да те насоча къде да гледаш.
Който може ще се намеси, ще му кажеш номера на двигателя и ще ти кажат колко коня е.
И аз тръгнах да човъркам 1во газовото.
Оказа се комутатор!
Комутатор или бачкал или не .. да бе да ...
Може и да ти е съвсем друг проблема.
Казвам само какво ми е минало на мен през главата, защото 2 години се влачих така.
Студен обаче нямаше ядове и до работа ми возеше задника,
П.С.
Не бързай да плюеш Форда.
Има ли гонка, участва ли Форд - той е номер 1

Ако има интелигентен собственик, то той го поддържа добре, намира интелигентен майстор и количката се отблагодарява.
Другото са митове на клошари и тъпанари дето не им се четът книжки

Двигателя си има номер, но аз не мога да те насоча къде да гледаш.
Който може ще се намеси, ще му кажеш номера на двигателя и ще ти кажат колко коня е.
- ziky91
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 авг 2012, 12:28
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1991
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Ох.. тука навлизаме в дълбоки води и не звучи добре
Аз и аз си помислих че е от газовата, но и на бензин и на газ го прави същото.. Не разбирам много много, но ще пробвам да пръсна стпковия мотор с вд40 и ако не се оправи незнам .. Май си хванах беля 
Не не в никакъв случай не псувам форда.. мнения на който и да било за каквато и да била кола никак не ме интересува карах и рено и ОКА ЛАДА както казах и сеат и фиат .. всяка кола си има кусури .. На тази са че много гние и мойта е почнала, но е гледана. За това я взех човека си я е гледал и си е оправил праговете, даде ми я с 4 гуми зимни с джанти всичко платено по общини документи редовни за 600 лева простооо.. Добре ми се видя. Ше я видим.. въпроса е да не гасне..
Мерси за информацията много!


paci написа:
П.С.
Не бързай да плюеш Форда.
Има ли гонка, участва ли Форд - той е номер 1![]()
Ако има интелигентен собственик, то той го поддържа добре, намира интелигентен майстор и количката се отблагодарява.
Другото са митове на клошари и тъпанари дето не им се четът книжки![]()
Двигателя си има номер, но аз не мога да те насоча къде да гледаш.
Който може ще се намеси, ще му кажеш номера на двигателя и ще ти кажат колко коня е.
Не не в никакъв случай не псувам форда.. мнения на който и да било за каквато и да била кола никак не ме интересува карах и рено и ОКА ЛАДА както казах и сеат и фиат .. всяка кола си има кусури .. На тази са че много гние и мойта е почнала, но е гледана. За това я взех човека си я е гледал и си е оправил праговете, даде ми я с 4 гуми зимни с джанти всичко платено по общини документи редовни за 600 лева простооо.. Добре ми се видя. Ше я видим.. въпроса е да не гасне..

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Споко бреziky91 написа: .. Май си хванах беля

Сега писах на един интелигентен твой съгражданин.
Може да се пробва да ти помогне.
Ако ли не, я напръскваш с една туба бензин, драскаш клечката и се забавляваш



Базици си праа

Ще я оправите

- ziky91
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 авг 2012, 12:28
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1991
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Тоя мой съгражданин интелигентен да не Батев ? (Васко) Дира го от вчера! Израснали сме заедно а сега нямам никаква връзка с него

Еййй такъв ми е двигателя. Точно същия с тия жълти луди капачки.
Paci: научи се да използваш бутона "промени"

Еййй такъв ми е двигателя. Точно същия с тия жълти луди капачки.
Paci: научи се да използваш бутона "промени"
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Същияziky91 написа:Тоя мой съгражданин интелигентен да не Батев ? (Васко) Дира го от вчера! Израснали сме заедно а сега нямам никаква връзка с него

Намерил съм ти го

- ziky91
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 авг 2012, 12:28
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1991
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Ето как закъприх "леко" проблема:
Отворих въздушния филтър и видях, че в долната част има някъв маркуч, който отива чаакк от другата страна горе и влиза в една черна кутийка пластмасова кръгла на която пише Ford. Откачих маркуча - не искам да казвам какво излезна от там. Измих кутията на филтъра и видях че има една малка гъбичка доло. Директно я смених, защото не искам да споделям какво ми се изпълни в опита си да я измия. След което разглобих "нещо" което ми мязаше на стъпков мотор или както се казва клапан за празни обороти и го напръсках с ВД40. В черната кутийка неимуверно се чуваха разни буклуци та рових с една отверка да ти насоля и да ги изкарам, но останаха още. Запалих колата - същата работа. Откачих компютъра за половин час сиурно, както и голямата букса на компютъра - същата работа. Накрая видях че някой преди мене е правил номера на жилото за газта там, където има един пластмасов регулатор та взех леко го опънах да дигне оборотите и сложих една скоба да го държи да не се връща и - ВОАЛА закрепи се на около 1000 оборота само че.. пусна перка и изгасна
Май така ше го карам за момента... само ме притеснява като го паля студен да не ручи с 2000 оборота докато не затвори смукача.. 
Отворих въздушния филтър и видях, че в долната част има някъв маркуч, който отива чаакк от другата страна горе и влиза в една черна кутийка пластмасова кръгла на която пише Ford. Откачих маркуча - не искам да казвам какво излезна от там. Измих кутията на филтъра и видях че има една малка гъбичка доло. Директно я смених, защото не искам да споделям какво ми се изпълни в опита си да я измия. След което разглобих "нещо" което ми мязаше на стъпков мотор или както се казва клапан за празни обороти и го напръсках с ВД40. В черната кутийка неимуверно се чуваха разни буклуци та рових с една отверка да ти насоля и да ги изкарам, но останаха още. Запалих колата - същата работа. Откачих компютъра за половин час сиурно, както и голямата букса на компютъра - същата работа. Накрая видях че някой преди мене е правил номера на жилото за газта там, където има един пластмасов регулатор та взех леко го опънах да дигне оборотите и сложих една скоба да го държи да не се връща и - ВОАЛА закрепи се на около 1000 оборота само че.. пусна перка и изгасна


- ziky91
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 авг 2012, 12:28
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1991
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Гасне при загрят двигател
Малко нова информация:
Вчера един приятел погледна колата и сподели, че стъпковото моторче най- вероятно е причина за оборотите, защото не цъкало когато дам контакт и питането ми е дали е възможно това да се случва само когато колата работи на бензин или и на газ би трябвало да прецъква на контакт ?
Вчера един приятел погледна колата и сподели, че стъпковото моторче най- вероятно е причина за оборотите, защото не цъкало когато дам контакт и питането ми е дали е възможно това да се случва само когато колата работи на бензин или и на газ би трябвало да прецъква на контакт ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта