съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
swet
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
Status: Извън линия

съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от swet » 07 авг 2012, 15:34

Здравейте, от скоро имам този автомобил (производство 2002) и започна да ми прави проблем (според мен) със съединителя. Ако подам рязко гориво започва да се увеличават оборотите без да се увеличава скоростта. От различни фирми ми предлагат съединители на цени от 300 лв до 450 лв и лагер помпа от 200 лв до 300 лв. Трябва ли да сменям тази лагер помпа ако си работи и какъв точно трябва да е съединителя?
VIN WF0HXXGAJH2U75971
Последна промяна от swet на 07 авг 2012, 21:59, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Скоростна кутия Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от HACKO » 07 авг 2012, 17:43

Проблема не е в скоростната кутия а в Съединителя, това е отделен агрегат. На въпроса трябва ли да сменяш лагера, отговора е в зависимост от това дали ще сменяш съединителя сам или някой ще ти го сменя (по-вероятно щом питаш). Хидравличния лагер-помпа има живот, най-често малко повече от феродовия диск на съединителя (който е износен при тебе), но не колкото два. Така че ако спестиш парите за смяна на лагера сега, рискуваш след няколко месеца да дадеш още веднъж пари за труд по смяна на лагера (процедурата е една и съща). Тъй като се поврежда хидравличната част на лагера, а това става почти отведнъж, никой не може да определи колко ще издържи лагера. Механичните лагери са вечни и евтини, но лагер-помпите са консуматив и са скъпи. Има и още едно ужасно нещо маховика, който на старите коли нямаше как да се повреди, а след 2000г производителите го направиха демпферен и стана консуматив, при това много скъп. Той също се сменя на определени километри, на много места се препоръчва да се сменя със съединителя.

swet
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от swet » 07 авг 2012, 22:05

Грешка на езика поправил съм го на съединител :oops: . Дали ще може да прецени "майстора" дали маховика трябва да се смени или да го сменям и него. За лагер-помпата ми казаха да го сменям независимо дали се е преебал. Мерси за коментара

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от HACKO » 07 авг 2012, 22:37

Не знам, това недоразумение съм го виждал само на картинка. Цената му обаче е много голяма и си заслужава риска да не се смени, докато не се разтропа.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от synthez 3D » 08 авг 2012, 08:40

Тя тая Фиеста май е с обикновен маховик.Може и да се размине смяната му,ако не е двумасов,но това ще се разбере след като се отвори.
Изображение

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от bateto_toshko » 08 авг 2012, 11:45

За съжаление май е със двумасов маховик.Да се надяваме , че версията ми на микрокат е много стара и греши , но ето това излиза:
Изображение

цената му варира от 1000-3000 лв , все пак фиестата е бюджетна кола дано да хванеш долната граница и дано да не е за смяна разбира се.И аз бих рискувал едни 150 лв труд , и не бих го сменил ако е в добро състояние.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

swet
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от swet » 08 авг 2012, 19:46

Хора оставете тоя маховик че се отчайвам вече. bateto_toshko можеш ли да видиш какъв трябва да е феродовия и притискателни диск, че много магазини обиколих и никои не може да каже какъв точно трябва да бъде (има ги с 2 размера) всички казват като го разглобиш тогава ела и ако не е мн. нахално лагер-помпата каква трябва да бъде, че и при нея има дилема.
FIESTA 5T 1.4TD TREND
Type/Variant/Version - JH1 FIESTA/F6JA1/5BABLF

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от bateto_toshko » 09 авг 2012, 00:26

не ми го показва размера в Микрокат , само finis номерата.Ето ти таблицата:по ред на номерата 1-лагер , 2 комплект феродов и притискател(нов за стар)3-комплект рециклиран и 4 май е за автоматична кутия(не за тебе)
Изображение
Алтернативи на Luk , Valeo i ...странната и нечувана за мен марка Aisin :roll: :
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10154
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10151
отделно изскача и някакъв инструмент за монтаж на нещата който е 14 лв
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_73060

Ако цените са актуални (трябва да провериш във Мото Пфое) чарковете излизат всичко 600 лв с лагер помпата(с рециклиран феродов диск)
Алтернативни части(така им викат на Luk i Valeo) пак излизат около 600 лв. :) Този комплект на фирмата Aisin не знам що за стока ще е , със него ти излиза 490 лв комплекта с помпата(аз не бих рискувал , освен ако поне няколко човека не се изкажат в негова полза)
При това положение аз бих купил всичко от Мото Пфое , там ти търсят частите по VIN и вероятността да объркат е по-малка.
според drive.bg , комплекта е с диаметър 210 мм ;Маховика го зарязахме за сега :) ,
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

swet
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от swet » 09 авг 2012, 11:59

От Мото Пфое ми дадоха цена за к-т рециклиран съединител 460лв и лагер-помпа (не се рециклира) 179лв, аз на Valeo съм наперил частите съответно 330лв и 180лв. Майсторът ми твърди, че е сменял такива и е слагал на Valeo и вече са надхвърлили 100000 километри. Вече я разглобяват и най-вероятно ще сложим Valeo.
Благодаря за информацията която ми дадохте, след няколко дни ще пиша какво е станало и кое колко ми е струвало.

swet
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
Status: Извън линия

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Мнение от swet » 17 авг 2012, 13:22

Ремонта приключи успешно преди няколко дни и резултата е 600 лв за части и труд, демпфера не е сменян (майстора твърди че му няма нищо :lol: ).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта