Страница 1 от 1

Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 01 авг 2012, 22:32
от Lenux
Колеги, от известно време забелязвам, че при рязко изфорсирване на бензин, двигателя първо заглъхва за момент и след това се форсира. Натискам педала-глъхне-форсира (нещо такова се получава). Иначе държи равни обороти, не трепери на idle. На ГАЗ обаче се форсира идеално. Смених въздушен филтър, пробвах с други свещи.. все същото. А и откакто започна да се форсира така лошо забелязвам и че не върви както вървеше преди на бенз. Иначе не се обмирисва на бензин по време на работа, не се дави. Пробвах и със 95, и със 100 октанов, все същото. Автомобила е Скорпио V6 2.9 150hp.

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 01 авг 2012, 22:40
от HACKO
В момента, в който решиш да слагаш газ, се примиряваш с ненормална работа на Бензин. Няма начин, това е цената на евтинията.

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 01 авг 2012, 23:02
от Lenux
Ясно, но въпроса е, че започна да го прави сравнително от скоро. Дълги години работата на бенз си беше перфектна. Възможно ли е да е от позапушени дюзи? Понеже на един-два пъти ми се случва почти да ми свърши бензина и да не е насмукала буклуци от резервоара.. И ако е така има ли вариант с някаква добавка да поотпуши малко? И дали има вариант да е от бензинов филтър роблема, понеже си нямам на идея кога е сменян последно, но със сигурност не е било в последните 4 години. :roll:

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 02 авг 2012, 03:13
от kingralf
Имах същия проблем колата ми е само на бензин.
При мен се оказаха кабели на свещите.
Опитай с нови кабели или ако можеш да вземеш от някъде за проба.
Успех!

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 02 авг 2012, 10:32
от Lenux
^ Благодаря колега за съвета. Бих опитал, но след като на газ се форсира идеално, а на бензин само прави проблеми, тогава не би ли трябвало да не е проблема в кабелите?

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 21 авг 2012, 21:45
от Lenux
Установих, че проблема при студен двигател го няма- тогава двигателя се форсира гладко и по-рязко, но загрее ли- глъхне при рязко подаване. На идея си нямам какво означава това *00101*

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 22 авг 2012, 18:17
от Lenux
Хора дайте мнение де, то егати и колегиалността тука :lol: Мъцнете нещо, хайде колегите със скорпиата- все нещо вие поне ще имате какво да споделите.. Много ме мъчи това глъхнене, днеска прегледах делкото и палеца, позачистих ги, прегледах и стъпковото моторче- то пък е необслужваемо така или иначе.. Прегледах от някъде да не смука допълнително въздух- всичко е ОК, маркучетата на вакуумите са ОК също.. Единственото което не съм пробвал може би това е да сипя някоя добавка за прочистване на дюзи, но много се колебая дали да го правя това упражнение след като проблема при студен двигател го няма?! Но все пак.. бих опитал всичко. Ще съм благодарен ако някой се отзове най-накрая :roll:

Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност

Публикувано: 22 авг 2012, 22:20
от fordmaniac
Здравей.
В профила си пишеш че е 145 кс, а иначе го кръщаваш 150?
Разликта е, че 150 е с два дебитомера, а 145 е с МАР сензор.
В твоя случай е добре да се провери налягането на горивото. При каране на газ дюзите е нормално да се запушват, с добавка ефекта понякога е нулев. Най-добре е с чистене с ултразвукова вана. До сега нямам случай да не са тръгнали.
Поздрави