Страница 1 от 1
Имам въздух
Публикувано: 27 юли 2012, 23:01
от kaio04
Имам въздух в горивната система.В прозрачното маркуче преди ГНП преминава балонче с въздух на няколко секунди, а в обратната нафта,вървят постоянно, много малки мехурчета.Смуче от горивният филтър.Подмених мембраната на помпата(беше перфектна) и филтъра с всички уплътнения, но ефекта е нулев.Подмених и медните дихтунги на щуцерите и проблема остана.Преди това бях махнал всички тръбички и бързи връзки.Сменени са и маркучетата на дюзите.Когато пробно прескочих филтъра с друг(малък, прозрачен) въздуха към ГНП спря, но малките,подобни на пяна мехурчета в обратната нафта останаха.Колата си пали и върви нормално,но не мисля, че е добре за ГНП.Ако някой има идеи,да споделя, че моите са на привършване.
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 08:33
от OgiDogi
kaio04 написа:Имам въздух в горивната система.В прозрачното маркуче преди ГНП преминава балонче с въздух на няколко секунди, а в обратната нафта,вървят постоянно, много малки мехурчета.Смуче от горивният филтър.Подмених мембраната на помпата(беше перфектна) и филтъра с всички уплътнения, но ефекта е нулев.Подмених и медните дихтунги на щуцерите и проблема остана.Преди това бях махнал всички тръбички и бързи връзки.Сменени са и маркучетата на дюзите.Когато пробно прескочих филтъра с друг(малък, прозрачен) въздуха към ГНП спря, но малките,подобни на пяна мехурчета в обратната нафта останаха.Колата си пали и върви нормално,но не мисля, че е добре за ГНП.Ако някой има идеи,да споделя, че моите са на привършване.
Пробвай да си почистиш филтрите на смукателя в резервоара, ама много хубаво - с пълно разглобяване и продухване. Очевидно се получава голямо подналягане по горивопроводите до помпата и смуче въздух от където и колкото може, дори от клапана и уплътненията на трансферната помпа на входа - от там са ситните мехурчета на изхода.
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 11:08
от diesel1.6
В резоервоара няма филтри. А проверил ли си (със смяна с нови) дали не смуче от уплътнителните пръстени на горивния филтър? най-малкият около болтчето за затягане, средният за уплътняване между филтъра и алуминиевото тяло и големите в двата края на филтъра? Често смуче от първия.
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 13:32
от kaio04
От резервоара до входа на филтъра, включително и подгрева,нафтата върви лесно и в двете посоки.В този участък няма въздух и нафтата не се връща в резервоара след престой.След продължително каране не се образува вакуум в резервоара.Смуче въздух някъде от устройството на филтъра, ама дали от мембраната или от уплътненията(нови са) как да разбера.Когато започна да ограничавам горивото към филтъра(стискам маркуча), въздуха към ГНП се увеличава.Ще сваля отново целият филтър да огледам всичко(явно нещо не е на мястото си) и ако не открия проблема ще сложа филтър от система БОШ,колкото и да не ми се иска.
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 17:51
от OgiDogi
diesel1.6 написа:В резоервоара няма филтри. А проверил ли си (със смяна с нови) дали не смуче от уплътнителните пръстени на горивния филтър? най-малкият около болтчето за затягане, средният за уплътняване между филтъра и алуминиевото тяло и големите в двата края на филтъра? Често смуче от първия.
Няма сменяеми филтърни елементи, но има филтри за едри частици, известни като "цедки". Е, от такива ако знаеш колко помия съм вадил - при същите симптоми, та чак и до "колата ми не може да вдигне повече от 60..."
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 20:42
от diesel1.6
Цедката си е цедка, чували сме този израз в науката. И за чай се ползва. Но в резервоара на мондеото не видях такова нещо като го разглобих. Две метални тръбички 8 мм има, за вход и изход. Може моето да е нямало по изключение.
Re: Имам въздух
Публикувано: 28 юли 2012, 23:04
от kaio04
Утре ще пътувам за Обзор,така,че развитие по темата няма да има около седмица.Днес напълних резервоара до горе,ама буквално до капачката и проблема е същия.
Re: Имам въздух
Публикувано: 22 авг 2012, 23:31
от kaio04
Накрая проблема е решен.След подмяна на оригиналният горивен филтър,с филтър от система БОШ проблема остана.Виновни се оказаха маркучетата с вътрешен диаметър 8 милиметра,подмених ги с други с вътрешен диаметър 7.5 милиметра и въздуха в системата изчезна.Предполагам,че първоначално проблема е бил в бързите връзки.