Страница 1 от 1

тракане на клапани на ескорт 1.6

Публикувано: 20 юли 2012, 21:18
от yuri georgiev
Проблема е следният:става въпрос за ескорт 99г.,1.6 Зетек.Тракането на клапаните се появи зимата.като запалех,рано сутрин особено,когато си беше доста под нулата навън,се чуваше по-силно.Но когато загрее двигателя,изчезва напълно.Сега лятото е по-слабо и пак само докато загрее,после спира.Не съм регулирал клапаните,дали ще мине с това само или има и по-сериозни варианти?

Re: тракане на клапани на ескорт 1.6

Публикувано: 20 юли 2012, 22:43
от opex
Повдигачите са хидравлични. Няма регулиране при тях.
В тия жеги маслото изглежда става "прекалено рядко" и се получава като че ли такъв ефект понякога.
С какво масло караш, сменяно ли е скоро, харчи ли по малко масло?

Re: тракане на клапани на ескорт 1.6

Публикувано: 20 юли 2012, 23:36
от HACKO
Карай си така и да не ти пука, нали е само на студено. Нищо не може да се случи, само неприятния шум, пускай радиото по-силно.

Re: тракане на клапани на ескорт 1.6

Публикувано: 23 юли 2012, 17:00
от yuri georgiev
Аз редовно си го обслужвам ескорта,маслото си е фордово 10-40,декември го смених в МП.Масло изобщо не харчи по принцип,изобщо много си е здрава машинката и да чукам на дърво досега проблеми не съм имал,(не знам защо толкоз ми го хранят форда като го закарам тука по кварталните сервизи??ма то си е техен проблем).само това тракане къде се появи,ама щом нее нещо сериозно,хич няма да го мисля. :D:

Re: тракане на клапани на ескорт 1.6

Публикувано: 24 юли 2012, 03:29
от opex
Защото диагностиката му е сложна точно както правилно посочваш за кварталните сервизи, където без да засягам някои деградирали едно-времешни разбирачи на лади и москвичи са се омърляли до ушите и са станали майстори, а форда има нужда точно от качествена диагностика за да се разбере какво му е. И понеже за кварталните кратуни това е трудно постижимо почват да го хранят на всеки ляв крак...
За сравнение опел от същите години (какъвто е често спора!) нито е по-здрав като двигател, нито като скорости, нито като купе (ако щете дори и като краш тест), нито има повече екстри за кое да е ниво на оборудване паралелно, гние навсякъде пъти повече от всеки форд ... - но има check engine light дето свети като има грешка и само със завирането на един прост кламер в буксата си изплюва всички грешки през същата, както е при форд STAR системата, за която обаче трябва една идея повече акъл за 2 кабела и 1 светодиод - точно толкова, колкото на кварталните разбирачи им липсва.