Проблем с двигател 2,0 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 29 яну 2012, 09:36
- Модел на автомобила: Ford focus 2.0 tdci
- Status: Извън линия
Проблем с двигател 2,0 TDCI
Привет колеги ,
Не съм писал във форума , но чета и съм член от февруари тази година.
Закупих си от Мото Пфое тази година Фокус седан 2,0 TDCI 2009г. на 50 000 км.Колата е закупена от официалния дилър и сервизирана единствено там.
Днес ми се случи по магистралата странен проблем - след продължително каране - над 2,5 часа , спрях на отбивка без да изгася мотора за около минута.След потегляне колата започна странно да придърпва и не можеше да качи над 2000 оборота.Подавам газ , а тя не реагира като достигне тези обороти и започва да заглъхва.Карах така около 30 км на шеста предавка с около 100-110 км по магистралата.Най-странното в случая беше ,че борд-компютъра не даде никаква индикация за проблем
След около половин час мъки , спрях на отбивка , изгасих мотора , стартирах го отново и хоп - все едно нищо не е било.Малко сякаш е по-неспокоен двигателя на празен ход, но проблема изчезна.
Преди да ме питате ще ви кажа , че откакто съм я закупил нафтата е само от ЕКО , компромиси с това не съм правил.
Дайте идеи какво може да е , а аз още утре съм в МП.
Не съм писал във форума , но чета и съм член от февруари тази година.
Закупих си от Мото Пфое тази година Фокус седан 2,0 TDCI 2009г. на 50 000 км.Колата е закупена от официалния дилър и сервизирана единствено там.
Днес ми се случи по магистралата странен проблем - след продължително каране - над 2,5 часа , спрях на отбивка без да изгася мотора за около минута.След потегляне колата започна странно да придърпва и не можеше да качи над 2000 оборота.Подавам газ , а тя не реагира като достигне тези обороти и започва да заглъхва.Карах така около 30 км на шеста предавка с около 100-110 км по магистралата.Най-странното в случая беше ,че борд-компютъра не даде никаква индикация за проблем

След около половин час мъки , спрях на отбивка , изгасих мотора , стартирах го отново и хоп - все едно нищо не е било.Малко сякаш е по-неспокоен двигателя на празен ход, но проблема изчезна.
Преди да ме питате ще ви кажа , че откакто съм я закупил нафтата е само от ЕКО , компромиси с това не съм правил.
Дайте идеи какво може да е , а аз още утре съм в МП.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигател 2,0 TDCI
Колата е влязла в т.нар. "авариен режим" и компютъра ограничава оборотите до 2000 за да пази двигателя. Възможно е някой датчик да дава неверна информация. Би трябвало обаче да ти светне жълта предупредителна лампа с нарисуван двигател. Може да е изгоряла де, ако не светва отначало като дадеш на контакт. При всички случаи диагностиката в МП ще каже какво е било.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 29 яну 2012, 09:36
- Модел на автомобила: Ford focus 2.0 tdci
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигател 2,0 TDCI
Благодаря колега!DigiPro написа:Колата е влязла в т.нар. "авариен режим" и компютъра ограничава оборотите до 2000 за да пази двигателя. Възможно е някой датчик да дава неверна информация. Би трябвало обаче да ти светне жълта предупредителна лампа с нарисуван двигател. Може да е изгоряла де, ако не светва отначало като дадеш на контакт. При всички случаи диагностиката в МП ще каже какво е било.
Никаква лапма не е святкала , а всички работят ( поне като дам на контакт ) , плюс това борд компютъра не ми дава никакви съобщения.
Но така и така ще се ходи до МП , поне ще се разбере.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта