Неволите продължават
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Неволите продължават
И така, след изгърмялата турбина и 10 дни безгрижно каране днес ново двайсе - слизам, ще ходим към Шабла на море, въртя да паля, но не, тя си има собствено мнение и не пали
Вчера цял ден карам, никакви проблеми, днес вече друга песен пеем. След около 40 мин обикаляне около двигателния отсек, да се види дали има течове, измъкнат кабел или нещо друго решихме да я дръпнем, преди това влязох да завъртя за последна проба - преди това въртяхме около 15 пъти по 10тина сек и нищо, е тоя път запали и изгасна, пак въртя - пали и след малко гасне, пак въртя, давам газ хвърля отзад маса пушек и вече работи нормално и не гасне, изгасих я, въртя - пали но с около 3-4 оборота на стартера в повече от обикновенно. Добре тръгваме към Шабла, по пътя колата пушка, върви и се и го прави, спираме там, гася и до там. След 10 мин пробвахме да отиваме на плаж - йок, не пали
Така пак около 30-40 мин, акумулатора почна да заминава, старата баба фиеста 1.6D идва да дърпа до Оброчище и от там с пътна помощ. Да ама не, остана в Шабла в някакъв сервиз, едва ли ще свършат работа, но поне ще погледнат какво е дереджето. Пак ще се дърпа ми се струва. Така - приемам предложения. Какво направихме ние - горивен филтър напълнен за всеки случай - имаше си нафта в него, отвити дюзи - хвърля нафта при въртене на стартер, не се вижда някакъв видим проблем, мисля за въздух някъде по системата, но нямах на разположение прозрачни маркучи да ги сложа и да видя какво се случва. Пак казвам - до вчера колата беше пушка, палеше от оборот и си вървеше идеално. Стартера върти, чуват се разни релета, не свети нищо по таблото, няма записани грешки. Разпознава ми ключа като дам на контакт. Не знам какво става с тая кола, тоя месец ме изкарва извън нерви. 





- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Това със отвиването на дюзи е, ама много смешно
!
Тази горивна система работи по различен начин!!!
Сега ми отговори на въпроса когато въртиш на стартер от аспуха излиза ли някакъв пушек???
Най-вероятно не,защото няма впръскване,а няма впръскване защото няма условия за това!!!!
На български казано имаш ппроблем със налягането във горивната рейка!!! - това е в 90% от случаите.
Не изключвам и други възможности,но за сега толкова!
Ако искаш да се подготвиш психически какво ти предстои,поразпитай тези дето са правили ремонт на дюзите!
Успех!

Тази горивна система работи по различен начин!!!
Сега ми отговори на въпроса когато въртиш на стартер от аспуха излиза ли някакъв пушек???
Най-вероятно не,защото няма впръскване,а няма впръскване защото няма условия за това!!!!
На български казано имаш ппроблем със налягането във горивната рейка!!! - това е в 90% от случаите.
Не изключвам и други възможности,но за сега толкова!
Ако искаш да се подготвиш психически какво ти предстои,поразпитай тези дето са правили ремонт на дюзите!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Няма какво да пипам, дюзи и аз правих преди известно време. Пушек отзад няма докато върти, нямаше и първия път когато не искаше да запали...и изведнъж пали някак си
Пак казвам, до вчера колата вървеше без грешка, какво се случи за една вечер не мога да си обясня...


- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Подобен "собствен живот" бил разгадан доста трудно.
Описанието е на човек който грубо казано не прави разлика м/у каре и джанта.
"Проблем с датчик на вал"
Преди това прави дюзи - имало си е проблем с тях.
Преди да смени маховика май е чупил въпросния датчик 2 пъти.
Колата е Мондео 2.0 TDCI.
След като са били оправени дюзите и сменен маховика е започнало това "собствено мнение" дали ще пали или не.
Съжалявам за описанието, но човека кара и предния капак не го вдига, защото не може да се оправи там.
Та ти е ясно какво ми е обяснил
Знам само, че много трудно стигнаха до този датчик след като го правеше когато си реши.
Описанието е на човек който грубо казано не прави разлика м/у каре и джанта.
"Проблем с датчик на вал"
Преди това прави дюзи - имало си е проблем с тях.
Преди да смени маховика май е чупил въпросния датчик 2 пъти.
Колата е Мондео 2.0 TDCI.
След като са били оправени дюзите и сменен маховика е започнало това "собствено мнение" дали ще пали или не.
Съжалявам за описанието, но човека кара и предния капак не го вдига, защото не може да се оправи там.
Та ти е ясно какво ми е обяснил

Знам само, че много трудно стигнаха до този датчик след като го правеше когато си реши.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
paci написа:Подобен "собствен живот" бил разгадан доста трудно.
Описанието е на човек който грубо казано не прави разлика м/у каре и джанта.
"Проблем с датчик на вал"
Преди това прави дюзи - имало си е проблем с тях.
Преди да смени маховика май е чупил въпросния датчик 2 пъти.
Колата е Мондео 2.0 TDCI.
След като са били оправени дюзите и сменен маховика е започнало това "собствено мнение" дали ще пали или не.
Съжалявам за описанието, но човека кара и предния капак не го вдига, защото не може да се оправи там.
Та ти е ясно какво ми е обяснил
Знам само, че много трудно стигнаха до този датчик след като го правеше когато си реши.
Така, датчик на вал - предполагам става въпрос за Датчика за положение на коляновия вал!? И това ще се види, само чакам да си докарам колата тук, тъй като си мисля, че тоя майстор където е хич не е надежден. Закарвам я в Моторконсулт и пичовете ще я оправят, е ако не е нещо много скъпо, ако е така заминава за части най-накрая.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Без да омаловажавам мнението на specialista, но понеже в момента моята проявява същия характер, и установих, че в момента когато реши да прави проблем няма искра, мисля че реших проблема като смених релето (сега тръпна в очакване). Та си мисля, нали при тази система дюзите са електрически, или греша (specialista да каже), може би по някаква причина не се управляват, не съм запознат със конкретната система и дали има релета или нещо друго дето може да прави проблем.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Основна причина да не запали е липсата на гориво, в случая в "рейла", може да е от дюзи, датчик на вала, датчик на рейла, и още не знам си колко "модерни" работи.
Диагностика.
Диагностика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Доколкото знам горивната система на тези автомобили е разработка на делфи и да дюзите са електрически, но в самата дюза има номер по който дюзите се адаптират през диагностика към компа на колата, всяка дюза е настроена на стенд и този номер се дава от стенда, мисля, че номера е записан и на кристала на дюзата, преди време се занимавахме с един такъв фокус и му обучавахме дюзите, това си спомням, ако греша някой да ме поправи.HACKO написа:Без да омаловажавам мнението на specialista, но понеже в момента моята проявява същия характер, и установих, че в момента когато реши да прави проблем няма искра, мисля че реших проблема като смених релето (сега тръпна в очакване). Та си мисля, нали при тази система дюзите са електрически, или греша (specialista да каже), може би по някаква причина не се управляват, не съм запознат със конкретната система и дали има релета или нещо друго дето може да прави проблем.

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Благодаря за насоките, за да се случат тия неща с диагностиката ще трябва да си я дотъркалям до Варна количката, където е в момента едва ли ще имат необходимата техника да я "прочетат'' . За сега само дистанционно ще подскажа какво да гледат - тия датчици, ако не е от тях - въжето и към Варна. Ако има още мнения - споделете, не се притеснявайте.



- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Има случаи на запушени горивни филтри- горивопроводи, задръстен резервоар- сонда. Вярно отделни случаи но, факт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Колата е запалена и пътува към Варна, подали са маркуч директно от някъде си и е запалила без проблем, не разбрах точно какво е станало, като дойде ще я видя, запушени маркучи от помпата към филтъра могат ли да са причина за тази мизерия, или направо запушен и затлачен горивен филтър, той е сравнително нов по принцип, но не пречи да го сменя отново... 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Така, колата дойде с елиминиран горивен филтър, беше вързан само маркуча за обратната нафта към него, маркуча който идва от резервоара и тоя от помпата бяха свързани с някакъв прозрачен маркуч - изобщо интересна картинка беше
. Отидох до магазина - горивен филтър, смяна, всички маркучи вече са си по местата, няма побългаряване и колата си пали и си върви по старому. Въпроса сега е - как подяволите се е запушил предния филтър, що за гняс трябва да има в него, той е на не повече от 15хил.км.
Ще я изчакаме сега да постои 2-3 часа и да видим как ще запали, но според мен проблема е решен. Благодаря на всички отзовали се!






- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Този въпрос е най-лесен, от "качествена" Нафта.MapTo_D написа:.... Въпроса сега е - как подяволите се е запушил предния филтър, що за гняс трябва да има в него, той е на не повече от 15хил.км.......
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Пробвай да прецедиш нафта през копринен чорап ,и ще видиш за какво иде реч.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Направо ще ме спукаш от смях!
То не че аз не се филмирах,ама общо взето се подвеждам по думите.Написа че при дюзите има нафта даже си ги развивал тръбичките нали?
Добре че си се разминал само със един филтър!
Що се касае до принципа на работа на тази система образно казано наподобява инжекционната система на бензиновия двигател.
Обща рейка със общо налягане за всички дюзи,като налягането се променя според товара на мотора.
В самата дюза има клапанен механизъм кото се управлява от електромагнит.Налягането което е в дюзата си противодейства .
По този начин разпръсквача не може да се отвори и дюзата стои затворена дори и до нея да има 1600 бара.
В момента в които получи импулс клапана налягането над разпръсквача спада а това което е под разпръсквача остава.Съответно налягането придвижва разпръсквача нагоре и се получава заветното впръскване.Всичко става много бързо,има клипчета в интернет за любопитните. Сега идва и обеснението защо не палят когато има проблем със дюзите.
Когато има проблем със клапаните на дюзите се получава пропуск в посока към излишното гориво.Този пропуск не позволява на помпата за високо налягане да направи минималните 200 бара в рейката.Тези минимални 200 бара са нужни зада може налягането под разпръсквача да преодолее съпротивлението на пружината над разпръсквача(като цяло е стандартен разпръсквач със пружина и т.н.)
Съответно дори и да има импулс няма кой да повдигне разпръсквача(иглата на разпръсквача)
Това се случва със великите дюзи на така наречения комънреал!!!
Поздрави!

Добре че си се разминал само със един филтър!
Що се касае до принципа на работа на тази система образно казано наподобява инжекционната система на бензиновия двигател.
Обща рейка със общо налягане за всички дюзи,като налягането се променя според товара на мотора.
В самата дюза има клапанен механизъм кото се управлява от електромагнит.Налягането което е в дюзата си противодейства .
По този начин разпръсквача не може да се отвори и дюзата стои затворена дори и до нея да има 1600 бара.
В момента в които получи импулс клапана налягането над разпръсквача спада а това което е под разпръсквача остава.Съответно налягането придвижва разпръсквача нагоре и се получава заветното впръскване.Всичко става много бързо,има клипчета в интернет за любопитните. Сега идва и обеснението защо не палят когато има проблем със дюзите.
Когато има проблем със клапаните на дюзите се получава пропуск в посока към излишното гориво.Този пропуск не позволява на помпата за високо налягане да направи минималните 200 бара в рейката.Тези минимални 200 бара са нужни зада може налягането под разпръсквача да преодолее съпротивлението на пружината над разпръсквача(като цяло е стандартен разпръсквач със пружина и т.н.)
Съответно дори и да има импулс няма кой да повдигне разпръсквача(иглата на разпръсквача)
Това се случва със великите дюзи на така наречения комънреал!!!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
specialista написа:Направо ще ме спукаш от смях!То не че аз не се филмирах,ама общо взето се подвеждам по думите.Написа че при дюзите има нафта даже си ги развивал тръбичките нали?
Добре че си се разминал само със един филтър!
Що се касае до принципа на работа на тази система образно казано наподобява инжекционната система на бензиновия двигател.
Обща рейка със общо налягане за всички дюзи,като налягането се променя според товара на мотора.
В самата дюза има клапанен механизъм кото се управлява от електромагнит.Налягането което е в дюзата си противодейства .
По този начин разпръсквача не може да се отвори и дюзата стои затворена дори и до нея да има 1600 бара.
В момента в които получи импулс клапана налягането над разпръсквача спада а това което е под разпръсквача остава.Съответно налягането придвижва разпръсквача нагоре и се получава заветното впръскване.Всичко става много бързо,има клипчета в интернет за любопитните. Сега идва и обеснението защо не палят когато има проблем със дюзите.
Когато има проблем със клапаните на дюзите се получава пропуск в посока към излишното гориво.Този пропуск не позволява на помпата за високо налягане да направи минималните 200 бара в рейката.Тези минимални 200 бара са нужни зада може налягането под разпръсквача да преодолее съпротивлението на пружината над разпръсквача(като цяло е стандартен разпръсквач със пружина и т.н.)
Съответно дори и да има импулс няма кой да повдигне разпръсквача(иглата на разпръсквача)
Това се случва със великите дюзи на така наречения комънреал!!!
Така, значи в самия филтър имало нещо като сачми, които явно трябва да спират горивото, не знам точно какво е, ако разбирах сигурно щеше да съм механик. Е една от тия съчми заедно с някаква пластинка по някаква причина не са си на мястото а се мотат свободно из филтъра, предполагам проблема ще е някъде тук, не мога да си представя иначе колко трябва да е запушен един филтър, че да въртиш, да измориш 2 акумулатора и да не запали, дори да не пуши нещо от ауспуха. След 2 часа престой колата си запали както винаги, дано премеждията приключат с това.
Поздрави!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
да....тя надежата умира последна.... 

Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
Благодаря ти, мислех че е като бензиновата дюза, а тя била комбинация от двете.specialista написа:.......
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
За съжаление е така.Прецизни повърхности които със времето се износват.Лошото е че сме много бедни в тази България,иначе на кой би му пукало че ще се наложи някакъв ремонт.Това е единствената причина поради която се въздържам да се кача на дизел.Какво от това че му разбирам и че мога да си го правя,след като частите са безумно скъпи.
Поздрави!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Неволите продължават
А теб не те знам каква малка душица си, защо се заяждаш постоянно под темите с проблеми при дизели ?S_C написа:да....тя надежата умира последна....



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта