Картерни газове
Публикувано: 09 май 2012, 12:46
От капака на клапаните на самата капачка излизат два маркуча (eдиня който сам означил със червената стрелка) се разклонява на още два и влиза дириктно в всмукателните колектори.....другият (с удебелената жълта линия) влиза във кутията за въздушния филтър (него съм го прекарал през съдче за картерните газове и сам го вкарал отново във отделението при филтъра).
Въпросът и този малкия маркуч каква роля играе......може ли да се премахне.....чисто еколегична ли му е ралята......око се премахне негативно или положително ще е това за двигателя....да не би да играе ролята да смазва допълнително (но това е все пак четиритактов двегател, не е двутактов за да се смесва горивото с масло).
Повечето коли на който съм виждал маркуча е само един от капачката и отива във филтъра ...а тук са два!!!!!
(снимката не е на моя двигател примерна е....но при мини е същото)

с голямия маркуч проблема съм го решил....но какво да правя с малкия???(или да не го закачам)
Двигателя е 1.3 EFI
колата е Ford Ka!
Който е компетентен нека пише!!!
Благодаря предварително!
Въпросът и този малкия маркуч каква роля играе......може ли да се премахне.....чисто еколегична ли му е ралята......око се премахне негативно или положително ще е това за двигателя....да не би да играе ролята да смазва допълнително (но това е все пак четиритактов двегател, не е двутактов за да се смесва горивото с масло).
Повечето коли на който съм виждал маркуча е само един от капачката и отива във филтъра ...а тук са два!!!!!
(снимката не е на моя двигател примерна е....но при мини е същото)

с голямия маркуч проблема съм го решил....но какво да правя с малкия???(или да не го закачам)
Двигателя е 1.3 EFI
колата е Ford Ka!
Който е компетентен нека пише!!!
Благодаря предварително!