Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gmoko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
Status: Извън линия

Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от gmoko » 08 май 2012, 19:38

Здравейте колеги! Моля за съвет : колата ми започна да гасне/рядко/в движение.Занесох я на тест в МФ-Русе,там ми казаха,че дюзи,помпа и т.н. било на ред,но дала следната грешка:студена спойка в IDM/модул за дюзи/.Били го пренастроили.Да,но като тръгнах,след 20-30мин.ми направи същия номер-угасна.Завъртях ключа до 0-во пол.-е,след това си запали и тръгна. :shock: Какво да правя-този модул е адски скъп.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,СЪВЕТ !!!!!! *00926* *00926* р.с.Може на лични,може и на Скайп :moko272003

gmoko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
Status: Извън линия

Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от gmoko » 09 май 2012, 15:45

gmoko написа:Здравейте колеги! Моля за съвет : колата ми започна да гасне/рядко/в движение.Занесох я на тест в МФ-Русе,там ми казаха,че дюзи,помпа и т.н. било на ред,но дала следната грешка:студена спойка в IDM/модул за дюзи/.Били го пренастроили.Да,но като тръгнах,след 20-30мин.ми направи същия номер-угасна.Завъртях ключа до 0-во пол.-е,след това си запали и тръгна. :shock: Какво да правя-този модул е адски скъп.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,СЪВЕТ !!!!!! *00926* *00926* р.с.Може на лични,може и на Скайп :moko272003
Здр. отново.Някой няма ли да напише нещо?Четох във форума за подобни проблеми,но не точно за такъв

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от specialista » 09 май 2012, 23:10

Нещо не ми ясно какво са насройвали на тая студена спойка.Струва ми се че те баламосват!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

gmoko
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
Status: Извън линия

Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от gmoko » 10 май 2012, 19:06

Само са изчистили грешките,но ми казаха,че е възможно някоя спойка в платката/IDM/да е леко закъсана,прекъсната и от там да губи връзка понякога,Тия платки стареят ли,не са ли капсоловани.Доколкото разбрах това е модул за управление на двигателя-помпа,дюзи. А ако не контактува добре и и нямя нищо? Как да разбера? :roll:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от specialista » 10 май 2012, 22:42

Пак се връщам на първия пост,не вярвам контролера да запише грешка че нещо не е наред със някоя спойка!Изчистили са грешки(добре) но те си имат номера и те значат нещо, при положение че имат дилърска техника или този зад нея не знае какво да прави или ти караш космически кораб от друга планета!Сигурно колата ти негасне просто ей така когато си поиска,има някаква зависимост и се опитай да я хванеш(примерно като я настъпиш яко).Така ще е по-лесно за коментар.
За да огасне се сещаш сам че се спира подаването на гориво.И това не е от липса на гориво защото сам казваш че завърташ ключа и пали веднага.Ако няма гориво няма да запали.Хвани първо зависимоста,може от друсане или нещо друго да го предизвика.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение

Мнение от Miri4 » 12 май 2012, 17:08

Колега отиди на читави диагностици. Ако прегледаш списъка с грешките ще видиш,че такива грешки /студени спойки/ няма.Отиди пак при тях и си запиши номера на грешката за да я прочетем и да умуваме,защото причините за определена грешка може да бъдат няколко и тук вече трябва сиво вещество.Това е задължение на диагностика но когата го няма сивото в-во най- лесно е да те преметне.Даже тъй като са ти вземали парите и нищо не са ти казали ще настояваш да ти направят втора безплатна диагностика и да ти дадат разпечатка на грешките.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта