Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
- Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
- Status: Извън линия
Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Здравейте колеги! Моля за съвет : колата ми започна да гасне/рядко/в движение.Занесох я на тест в МФ-Русе,там ми казаха,че дюзи,помпа и т.н. било на ред,но дала следната грешка:студена спойка в IDM/модул за дюзи/.Били го пренастроили.Да,но като тръгнах,след 20-30мин.ми направи същия номер-угасна.Завъртях ключа до 0-во пол.-е,след това си запали и тръгна.
Какво да правя-този модул е адски скъп.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,СЪВЕТ !!!!!!
р.с.Може на лични,може и на Скайп :moko272003



-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
- Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
- Status: Извън линия
Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Здр. отново.Някой няма ли да напише нещо?Четох във форума за подобни проблеми,но не точно за такъвgmoko написа:Здравейте колеги! Моля за съвет : колата ми започна да гасне/рядко/в движение.Занесох я на тест в МФ-Русе,там ми казаха,че дюзи,помпа и т.н. било на ред,но дала следната грешка:студена спойка в IDM/модул за дюзи/.Били го пренастроили.Да,но като тръгнах,след 20-30мин.ми направи същия номер-угасна.Завъртях ключа до 0-во пол.-е,след това си запали и тръгна.Какво да правя-този модул е адски скъп.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,СЪВЕТ !!!!!!
![]()
р.с.Може на лични,може и на Скайп :moko272003
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Нещо не ми ясно какво са насройвали на тая студена спойка.Струва ми се че те баламосват!
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 04 авг 2011, 14:49
- Модел на автомобила: focus TDCI 1,8 2002g
- Status: Извън линия
Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Само са изчистили грешките,но ми казаха,че е възможно някоя спойка в платката/IDM/да е леко закъсана,прекъсната и от там да губи връзка понякога,Тия платки стареят ли,не са ли капсоловани.Доколкото разбрах това е модул за управление на двигателя-помпа,дюзи. А ако не контактува добре и и нямя нищо? Как да разбера? 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Пак се връщам на първия пост,не вярвам контролера да запише грешка че нещо не е наред със някоя спойка!Изчистили са грешки(добре) но те си имат номера и те значат нещо, при положение че имат дилърска техника или този зад нея не знае какво да прави или ти караш космически кораб от друга планета!Сигурно колата ти негасне просто ей така когато си поиска,има някаква зависимост и се опитай да я хванеш(примерно като я настъпиш яко).Така ще е по-лесно за коментар.
За да огасне се сещаш сам че се спира подаването на гориво.И това не е от липса на гориво защото сам казваш че завърташ ключа и пали веднага.Ако няма гориво няма да запали.Хвани първо зависимоста,може от друсане или нещо друго да го предизвика.
Успех!
За да огасне се сещаш сам че се спира подаването на гориво.И това не е от липса на гориво защото сам казваш че завърташ ключа и пали веднага.Ако няма гориво няма да запали.Хвани първо зависимоста,може от друсане или нещо друго да го предизвика.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 2002,TDCI , 1,8-гасне в движение
Колега отиди на читави диагностици. Ако прегледаш списъка с грешките ще видиш,че такива грешки /студени спойки/ няма.Отиди пак при тях и си запиши номера на грешката за да я прочетем и да умуваме,защото причините за определена грешка може да бъдат няколко и тук вече трябва сиво вещество.Това е задължение на диагностика но когата го няма сивото в-во най- лесно е да те преметне.Даже тъй като са ти вземали парите и нищо не са ти казали ще настояваш да ти направят втора безплатна диагностика и да ти дадат разпечатка на грешките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта