Страница 1 от 1
смяна на автоматик с ръчна
Публикувано: 14 апр 2012, 12:14
от sharky_ssm
Здравейте, притежавам мондео 1.8, но вече е доста амортизирана и с всички китайски части не е колата която беше, а и финансово ще е много скъпо. Въпросът ми е дали е възможно да се замени автоматична скоростна кутия с ръчна със съединител(там педали,помпи и т.н.), отговарят ли зъбците на скоростите и двигателя. То, че няма да е лесно няма да е, но дали ще си заслужава.
Re: смяна на автоматик с ръчна
Публикувано: 14 апр 2012, 17:34
от OgiDogi
sharky_ssm написа:Здравейте, притежавам мондео 1.8, но вече е доста амортизирана и с всички китайски части не е колата която беше, а и финансово ще е много скъпо. Въпросът ми е дали е възможно да се замени автоматична скоростна кутия с ръчна със съединител(там педали,помпи и т.н.), отговарят ли зъбците на скоростите и двигателя. То, че няма да е лесно няма да е, но дали ще си заслужава.
Много се съмнявам, че някой ще се наеме да прави трансплантация или че парите, които ще поиска за подобна процедура, ще ти харесат като цена

Дори закрепването на кутията към двигателя и купето да е еднакво, мисля че трябва да сменяш колянов вал, за да сложиш маховик и съединител. Отделно, трябва да се сваля таблото, за да се монтира педал и помпа за съединителя, да се понареже малко, за да се сложи скоростен лост. Включи и цената на скростната кутия, маховик и дискове...
Като цяло - я си остави тази за донор или я пусни на части и си намери нещо, което можеш да си позволиш финансово и ти харесва достатъчно.
Re: смяна на автоматик с ръчна
Публикувано: 14 апр 2012, 17:48
от ЯЛТА
По лесно е да си купиш друго Мондео за донор, за до 1500 лв. ще намериш, а имаше някъде и автомат даже за продан.
Ето примерно:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 85&t=55981
Re: смяна на автоматик с ръчна
Публикувано: 14 апр 2012, 23:08
от OgiDogi
ЯЛТА написа:... а имаше някъде и автомат даже за продан...[/url]
Например
тази, но е по-нова и вероятно няма да стане.
Re: смяна на автоматик с ръчна
Публикувано: 15 апр 2012, 09:15
от sharky_ssm
То и моята е подобна, но вече нямам сила да правя едни и същи ремонти. Просто по окачването всичко е омекнало и като смениш нещо, след него се разхлопа друго, а и не ми се продава, доста пари съм хвърлил. По съм съгласен да взема някое нов внос тъй като поне окачването, дори и да е правено е правено с качествени части. Докато тук е съвсем друго, преди около 20000 смених тампоните на реактивната щанга като ги закупих от МП, ми тя вече тропа като че ги няма.
А и интервенциите си ги правя сам с помощта на форума и малко друго инфо.
Та поне знам какво му е здраво и какво може да се използва от него, а и баща ми има такова.
Наскоро се борих с раздатката, че е с двойно. Просто при мондеото трябва много търпение и да се свали всичко.