Страница 1 от 1
Форд ескорт 1.6 1990 год.
Публикувано: 03 мар 2012, 16:49
от gashterizona
Колеги здравейте.Аз съм нов във форума и нов шофьор

и имам един форд ескокт 1.6 75 к.с. 8-клапана моно инжекция,мисълта ми е дали ще мога да сложа глава от същият форд само че 1.6 90к.с. 16-клапана със ремъка от двигателя със 16-те клапана.Дали ще може да ми кажете магистралите съвпадат ли (водни,маслени) и дали трябва да му се бърка по електрониката понеже 16-те клапана са пълна ижекция.Благодария ви предварително.

Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
Публикувано: 03 мар 2012, 17:31
от DigiPro
Струва ли си според теб тази операция заради 15-на коня? Най-добре вземай 2,0 16V oт Мондео заедно с инсталацията и компютъра поне да знаеш че ще има ефект.
Иначе има 1,6 8V EFI 105к.с. Аз не разбирам, но дано се включи някой колега да каже дали не е по-лесно да ползваш неговите карантии на твоя мотор.
Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
Публикувано: 03 мар 2012, 18:27
от varby
Твоя двигател е CVH,а този от който искаш да слагаш глава с два разпр. вала е" Зетек".Двиг. различни поколения ,така ,че мисията е трудна ,да не казвам невъзможна.
Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
Публикувано: 03 мар 2012, 20:22
от HACKO
CVH моторите, които се поставят в Ескорт са 1.4 73к.с. моно или карб (има и 1.4 75к.с., но е пълен индж. EFI и не съм сигурен дали е наличен 90г) и 1.6 79-105к.с. многоточков инжекцион (пълен) или карбуратор. Няма 1.6 моноинжекцион. Така че ти имаш 1.4 73к.с., виж кода на мотора, намира се на блока до първи цилиндър под номера на мотора, три символа (евентуално F6D). Има един мотор от периода 9/89г до 8/90г, за който няма пълна информация, той е 102к.с., ако е моно първите два символа на кода ще са L6.
Така че ако мотора ти е 1.6, той е със мощността която искаш да постигнеш, че и по-голяма. Ако пък е 1.4 няма как да я направиш 90к.с. само със смяна на главата, дори и да успееш да поставиш глава от ZETEC на CVH.