проблем с охлаждане малък кръг
Публикувано: 27 фев 2012, 18:00
Здравейте,
Имам много куц проблем и на всички сервизи ми вдигат рамене и ме връщат.
Колата е Фокус 2000 куб. 2000г.
Проблема е че няма парно. И газово понеже не подгрява изпарителя. Така е още откакто я купих. Антифриза не циркулира през радиаторчето на парното - респективно изпарителя.
Какво направих - Смених термостата (изобщо липсваше такъв). сипах добавка за промиване на охладителна система и промих, разглобих всички маркучи и промих с маркуча на двора радиатори, изпарители и всичко изобщо. излязаха доста мизерии но още няма резултат. Със сигурност не е от водна помпа понеже първо колата не загрява и второ като стисна маркуча на парното и дам газ маркуча се надува - т.е. има напор и в 2та маркуча на радиатора на парното.
Разглобих тялото на термостата и забелязах че и 2та маркуча на радиаторчето на парното влизат в тялото на едно място преди термостата. А самото тяло има един отвор към главата. Та въпроса е как помпата прави циркулация след като втория маркуч не отива преди водна помпа. На ескорта ми 2рия маркуч от радиаторчето отива преди помпата и така прави циркулация ама тук не. Някой има ли идея как става циркулацията и къде мога да си търся проблема.
Благодаря предварително.
Имам много куц проблем и на всички сервизи ми вдигат рамене и ме връщат.
Колата е Фокус 2000 куб. 2000г.
Проблема е че няма парно. И газово понеже не подгрява изпарителя. Така е още откакто я купих. Антифриза не циркулира през радиаторчето на парното - респективно изпарителя.
Какво направих - Смених термостата (изобщо липсваше такъв). сипах добавка за промиване на охладителна система и промих, разглобих всички маркучи и промих с маркуча на двора радиатори, изпарители и всичко изобщо. излязаха доста мизерии но още няма резултат. Със сигурност не е от водна помпа понеже първо колата не загрява и второ като стисна маркуча на парното и дам газ маркуча се надува - т.е. има напор и в 2та маркуча на радиатора на парното.
Разглобих тялото на термостата и забелязах че и 2та маркуча на радиаторчето на парното влизат в тялото на едно място преди термостата. А самото тяло има един отвор към главата. Та въпроса е как помпата прави циркулация след като втория маркуч не отива преди водна помпа. На ескорта ми 2рия маркуч от радиаторчето отива преди помпата и така прави циркулация ама тук не. Някой има ли идея как става циркулацията и къде мога да си търся проблема.
Благодаря предварително.