Проблем с Ескорт 98

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с Ескорт 98

Мнение от bonevstiliyan » 16 яну 2012, 17:53

Колата е Ескорт 98 1.8 Зетек 16V. Проблема е че за два дни два пъти направи нещо странно. Първия път беше, когато се опитвах да кача един лек наклон за да паркирам..бяхме 4 човека в колата и изведнъж като подадох газ, за да паркирам колата не помръдна и не искаше да се движи напред дори и след подаване на повече обороти (беше си в работна температура). Решението беше малко да се засиля вместо постепенно да я кача, но после като слязох усетих някаква миризма, която не бях срещал досега..нещо изгоряло или прегряло..не мога да го определя..не съм толкова компетентен :). Втория път беше на предишния ден и точно се качвам в колата, паля изчаках 10 секунди и при опита си да тръгна колата не помръдна а просто тръгна назад след освобождаването на съединителя. Не беше загряла още и беше паркирана на лек стръмен участък и въпреки това за 115 конски сили и кола на 180 хиляди километра не ми се струва нормално. Моля дайте някакви мнения какво може да е..това беше преди три дни и от тогава не съм имал проблем, но не е и имало подобна ситуация. Усеща се сякаш в ниските си обороти не може да набере..някак си губи мощност в първите 2000 оборота дори 2500, незнайно как. Колата е обслужена..сменено масло, въздушен и маслен филтър.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от ЯЛТА » 16 яну 2012, 18:06

Всички тези симптоми говорят за "НЕЩО" по съединителя. А щом след движение и мирише, то вероятно се касае за износен феродов диск на съединителя, но е възможно да е клеясала муфата на амбриажния лагер и да не се връща за да освободи пластините на притискателния диск. Може да има и счупени пластини на притискателния диск.
Това е което аз мисля, а ако миризмата е като на прегрели спирачки-на изгоряло феродо,- то съединителят боксува вследствие на гореописаните повреди.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от peigera » 16 яну 2012, 18:16

И аз мисля тъка. Ако е в съеденителя проблема,ще се форсира двигателя със слабо ускорение на скоростта или може и да не ускорява даже да седи на едно място.Но тук трябва да е доста зле положението както е казал ЯЛТА трябва да не връща притискател.

bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от bonevstiliyan » 16 яну 2012, 18:23

Значи освен да ида да го видят тоя съединител и да стискам палци да е феродовия диск
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от ЯЛТА » 16 яну 2012, 18:44

При всички положения трябва да се обърне внимание, най малко за да не те остави на пътя, или да се случи критична ситуация.
Можеш да си допълниш в профила да се вижда от кой град си, за да те насочи някой колега евентуално.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от bonevstiliyan » 16 яну 2012, 18:48

Ами аз така или иначе утре имам уговорка в един сервиз за малко работа по таблото и ще им кажа да погледнат скоростната кутия от какво има нужда..утре ще разберем :)..благодаря все пак
Изображение

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от hotblooded » 16 яну 2012, 19:30

bonevstiliyan написа:Значи освен да ида да го видят тоя съединител и да стискам палци да е феродовия диск
Смени си и притискателния и лагера и жилото, ще се бръкнеш малко повече, но ще избегнеш да я разхвърлят втори път скоро....
Изображение

bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от bonevstiliyan » 16 яну 2012, 23:32

hotblooded написа:
bonevstiliyan написа:Значи освен да ида да го видят тоя съединител и да стискам палци да е феродовия диск
Смени си и притискателния и лагера и жилото, ще се бръкнеш малко повече, но ще избегнеш да я разхвърлят втори път скоро....

тоест да направя обслужване на целия съединител
Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Проблем с Ескорт 98

Мнение от Conan_1 » 16 яну 2012, 23:53

Дам за да не се наложи после пак да я отваряш, това което е станало е че съединителят ти е почнал да приплъзва и да не зацепва и си го запалил _friends_ явно плаче за смяна
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта