Страница 1 от 1
Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 17:36
от transit_transit
Здравейте на всички ,става въпрос за Форд транзит.Бусът е 1996 година ,бензинов 2000кубика. Някои ако има някакво предложение за отстраняване на проблема ще съм му благодарен .Сутрин върта кам 20 секунди след което връщам ключа и пак 20 сек, след което на 3 тият опит запалва
Re: Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 20:28
от peigera
Ако говориш за газ,закарай е за настройка .Ако става въпрос за бензин ,провери налягането в горивната система.Да не би помпата да е започнала да прави въртели.
Re: Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 23:04
от transit_transit
буса е с газов инжекцион
Re: Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 23:13
от specialista
Което значи че всеки старт е на бензин,а за да работи добре на бензин и то студен трябва и сместа да е подходяща.Трябва профилактика на бензиновите дюзи, и замерване на налагането на помпата преди и регулатора и успоредно със него.Проблема ще излезе на яве.
Успех!
Re: Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 23:21
от transit_transit
Добре при първа възможност ще направия профилактика на дюзите ,само да каже че газта я има от скоро няма и 3 месеца
Re: Не пали на студено
Публикувано: 14 яну 2012, 23:52
от peigera
А като запали на бензин работи ли нормално докато премине на газ? Ако е да,много вероятно е или помпата или по скоро клапана за обратно налягане да изтърва.А може и да е комбинация от двете.Но няма да сгрешиш ако сложиш една добавка в бензина за почистване на инжекторите и да е покараш на бензин 100-200км.
Re: Не пали на студено
Публикувано: 15 яну 2012, 19:51
от transit_transit
буса е инжекцион и като запали работи на ниски обороти ,смисъл автоматичният смукач не го усещам да дига оборотите.И като на тисна газта като запали се чуди и глахне като поработи се оправя
Re: Не пали на студено
Публикувано: 15 яну 2012, 19:54
от peigera
Замери налягането на горивото .Ако е в нормите почистване на дюзите
Re: Не пали на студено
Публикувано: 15 яну 2012, 20:18
от specialista
Нали това му казах на колегата.Да се замери налягането преди регулатора и успоредно със него
т.с. две замервания.С това се слага точка на спора дали е помпата или регулатора.За мен проблема е комлексен и има от всичко по малко,и налягане и дюзи.
Успех!
Re: Не пали на студено
Публикувано: 21 яну 2012, 10:05
от kapacitet
Я извади куплунга на термодатчика и тогава пали да видим какво ще стане?????
Re: Не пали на студено
Публикувано: 21 яну 2012, 12:44
от fordmaniac
Една диагностика с компютъра дава доста сведения. На едно Мондео с газов инжекцион проблема се оказа недобре настроен газов инжекцион. В определени режими стигаше до 17% разлика с бензиновия режим. Фордовете са със самоадаптивен инжекцион и записвайки грешна адаптация влошават паленето! Ако си от София, мога да ти диагностицирам буса през бензиновия комп и да видя дали е правилно настроен газовия. При разлика повече от 7% задължително газаджиите трябва да си го настроят.
kapacitet написа:Я извади куплунга на термодатчика и тогава пали да видим какво ще стане?????
Ами освен да вкараш грешка в компа и авариен режим на програмата, друго нама да стане.
Поздрави