Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от Вейдър » 09 яну 2012, 10:20

_friends_ Здравейте колеги. При мен отскоро се появи неприятен проблем. При студен старт, ако отпусна газта колата почти веднага гасне. После пали трудно и пак гасне и пак и пак. На газ е същата работа, вероятно защото изпарителя е студен. Впрочем колата е в гараж и не е много студена. Ако е навън , зарита в сняг, не ми се мисли. Миналата зима си беше ОК. През 2009 в София си спеше пред блока и в най-адския студ си палеше(ако проникна в купето :) ) Понякога много тресе, все едно някой цилиндър не работи. Като с много фантазия се придвижа до накъде и мотора се затопли си пали като запалка Зипо-никакви ядове. Какъв може да е проблема? За начало ще сложа нови свещи, въпреки, че сегашните са на 3-4 000 км.Акумулатора също е съвсем нов. Оборотите не знам как са , защото оборотомера не работи. Но пък при топъл мотор си тиктака като часовниче. Без ядове. Вече почвам да се чудя да не е проблем с компресията нещо....?
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от bmitev » 09 яну 2012, 10:38

Колега, имах подобен проблем с предишната кола. Пробвай преди да я загасиш вечер да я сменяш на бензин и да поработи 1-2 минути. След това на сутринта паленето е далеч по-безпроблемно. Поне при мен тази система работеше. А на газ в тези студове няма как да запалиш - замръзват веднага мембраните в изпарителя и спират да пропускат газ (за това на газ също ти гасне).
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от madboy » 09 яну 2012, 10:50

Да не изпуска газовия клапан? Въпреки, че си оставил колата на бензин, клапана на газта може леко да изпуска, точно толкова, колкото да прави мизерий при палене, след по-дълъг престои. Щом я чуваш да работи като на три цилиндъра, наистина може да се дави.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от Вейдър » 09 яну 2012, 15:15

_friends_ Благодаря за съветите. Ще пробвам, да видя ще се промени ли нещо. Бях се уплашил да не е паднала критично компресията. До сега гореше около 1 л. масло на 10 000 км. Ще видя как е след около 3К, когато ще сменям маслото.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от HACKO » 09 яну 2012, 17:07

Вейдър написа:_friends_ Благодаря за съветите. Ще пробвам, да видя ще се промени ли нещо. Бях се уплашил да не е паднала критично компресията. До сега гореше около 1 л. масло на 10 000 км. Ще видя как е след около 3К, когато ще сменям маслото.
Стига бе, това е несериозно, за да не запали Бензинов д-л от ниска компресия трябва да падне под 5атм, и тогава разхода на масло ще е около 5л/1000км а не 1л/10 000км (което си е нормален разход).

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

Мнение от peigera » 11 яну 2012, 18:04

здр един приятел преди време караше ескорт 96г. 1,6 зетек мотора. При него беше почти същия проблем но колата палише само че неможеше да се форсира, ако се опиташ гаснеше. Трябваше да се остави да поработи около минута и тогава се оправяше . Проверих всичко-ТПС,степ моторче,температурния датчик,масите на компютъра,ламбда сондата въпреки че от нея няма как да е проблема тъй като тя не работи докато не вдигне температурата си и така и не се оправи колата .Само налягането на горивото не мерих.Аз бих те посъветвал да провериш степ мотора.Като за начало можеш да го свалиш ,почистиш и след това напръскаш с WD40. Наско е прав едва ли е компресията на мотора .Но ако се притесняваш едва ли ще ти вземат повече от 5-10 лева да ти е замерят.

А и в този случай дали обърна внимание дали проблема ти се появи при смяна на свещите? Със старите имаше ли проблем? Има вероятност да е от самите свещи.Казваш,че са нови ,но дали са правелните?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта