Страница 1 от 2

Проблем с двигателя.

Публикувано: 03 яну 2012, 13:14
от DEZNAM
Здравейте на всички колеги и за много години! ... Моята фордела 1.8 чист дизел 1993г.. пак ми направи проблем и този път може би е мн сериозно... Вчера реших да запаля колата да отида до центара и колата си запали нормално ... поседя 2 мин някаде и като тръгнах взе да шуми странно двигателя 5 сек шумя и си изгасна..поске пробвах да запакя но не.. и ми направи впечаткеление ,че като пробвах да запаля пак със този странен шун се опита.. сега ще отварям и ще гледам ремъци и двигателя как е.. някакви съвети ? И съм мн притеснен тва да не и е било последното палене :( .. та ще го отварям да гледам :x

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 03 яну 2012, 15:09
от escorttd1
Виж дали стига нафта до помпата. Зима е, може нафтата да е замръзнала.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 03 яну 2012, 19:11
от opex
Дано да не си деветия за 2-3 седмици с прескочил ремък, че вече ще се обръщам на обратно освен като мине черна котка и като мине форд 1.8д

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 03 яну 2012, 19:16
от ЯЛТА
Ревизия на всичко,- ремъци, разпределителен вал, ГНП- не знам с каква си БОШ или ЛУКАС. Ако е загаснала от веднъж,-/като загасване с ключ/ може да е нещо по газоразпределителния механизъм, дано не е.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 03 яну 2012, 22:20
от DEZNAM
Със лукас съм .. стискайте палци да е нещо дребно поне ,че иначе май ще се сменя с друга :(

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 04 яну 2012, 23:53
от specialista
Днес отворих едно Мондео!Човека вика спрях да пусна една вода и както си работеше огасна.
Аз му казвам скъсал си ремъка,а той не та не ремъка бил там.Там беше само дето като дръпнах капака и го извадих нагоре.До тук на първо четене само 4 криви клапана!Мамка му,защо късат този ремък а не другия!Човека казва че е на 30000.Ремъка скъсан а ролките на дроб :?:

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 05 яну 2012, 01:27
от Conan_1
Явно ми намирисва на цакане с некачествени ремъци и ниски стандарти на производството им , вече имам навика на 4-5 смяни на маслото да го сменям и него ,че страх лозе пази :?

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 05 яну 2012, 10:26
от ЯЛТА
Моят се беше скъсал на 2000 км., ужким "ГЕЙТС", ама нямаше кьорав надпис по него, а в сервизът оправиха колата мноооого на тънка цена,- явно гузни.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 05 яну 2012, 12:16
от escorttd1
Специалиста го е написал: ролките са заминали. Като стане така няма начин да не се скъса ремъка, затова внимавайте какви ролки слагате. Те са по-важни от ремъка.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 07 яну 2012, 21:49
от DEZNAM
Резултата е скъсан ангренаж.. на коляновия най-лошото утре ще отворя и главата да видим какво е положението там , но дано е нещо малко и да не мн скъп ремонта иначе ще си търся друг ескорт направо да си го сменям :( :( .. не съм погледнал още дали някоя ролка е блокирала ,но дано не е от тях и да се надявам само на 2 клапана ударени и нищо повече.. :? :? .. утре ще ви пиша да ви кажа какво е станало в крайна сметка :-/:

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 07 яну 2012, 21:55
от ЯЛТА
DEZNAM написа:Резултата е скъсан ангренаж.. надявам само на 2 клапана ударени и нищо повече
Сори приятел, но минимума е четири клапана, и това при работа на място с 850 оборота.
А на скорост може и криви биели да има.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 07 яну 2012, 22:16
от DEZNAM
Ялта при мен стана следното.. бях запалил въвреше добре после дадох напред и като спрях след малко чух шума и мисля ,че на място се случи това на 850 оборота но не съм много сигорен поне дано не ми излезне много скъпо и не замине за скрап автомобила жал ми е направо ,но и не е рентабилно да се дават много пари за ремонт след като ескортите вървят по 1000 лева :? :(

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 07 яну 2012, 22:35
от ЯЛТА
Моята скъса ремък при работа на място,- паля, заработва 5- 10 секунди и ТИХОМЪЛКОМ отведнъж загасна- ремък. А твоята с шум,- явно е от механична повреда, нещо ролка, обтегач, вследствие на което се къса ремъка. И ако е запазено купето защо пък да не си я отремонтираш, поне ще знаеш че главата е ремонтирана.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 08 яну 2012, 08:47
от чарли74
Колеги ,скоро сменях ремъци и ролки и установих ,че предишния собственик е сменил само ремъците,та ролките свиреха яко.Така сменяйте на 60000км. всичко по ремъчното задвижване.А колкото до 'gates'-никакъв проблем,само да е оригинал.Аз самият съм с тази марка и ескорта на жена ми е с такъв и предишните ми фордове са били с тази марка,която между другото е по-скъпи от останалите.За пореден път се убеждавам,че не всичко което блести и ти го продават за злато е злато.Поздрави!

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 08 яну 2012, 15:46
от specialista
Жалко!Сега дилемата е голяма дали да я правиш или да вземаш друга!
Като разход мога да ти кажа какво те очаква и то при положение че си я правиш сам,иначе ще има и за майстролък и т.н.
Успех!

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 08 яну 2012, 17:19
от DEZNAM
ами чудя се още я кажи как ще е като цена ,но говорим за части 2-ра употреба иначе ми е мила колата.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 08 яну 2012, 21:58
от ЯЛТА
Да вечният проблем, но за втора употреба единствено ако ти е за смяна някоя ролка, от там нататък,-кривите клапани трябва да са нови-не са скъпи,и едновременно с това главата вече е отремонтирана като нова защото е прогонена. Гарнитура-нова, ремъци-нови. При такава повреда няма кой знае какво да се подмени с части втора употреба, а ремонтът е между 200 - 400 лв., а ако смениш цялата глава с втора употреба нямаш гаранция, евентуално ако има счупен разпределителен вал-може и втора употреба.
Иначе Specialista не ти е далече- в Ямбол е, и може евентуално да се заеме с ремонта на колата ти, попитай го и ще се изясните.
Успех.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 13 яну 2012, 20:32
от DEZNAM
ее аз съм явно късметлия и смених ремъка и колата запали без проблем и двигателя работеше добре :D незнам как така съм се разминал ? някой да обесни как така е станало тва чудо :roll:

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 13 яну 2012, 21:04
от ЯЛТА
Обяснението е че не е била в обороти, евентуално, и щом е загубила центровка клапан е срещнал бутало и спрял. Трудно за вярване, но щом казваш. Чудо е да не се изкриви стеблото му. Обикновено се кривят поне 4 клапана, чупи се дори разпределителен вал,- моя на Сиерата беше на 3 парчета,- а скъса ремък на празен ход.

Re: Проблем с двигателя.

Публикувано: 13 яну 2012, 23:15
от HACKO
DEZNAM написа:ее аз съм явно късметлия и смених ремъка и колата запали без проблем и двигателя работеше добре :D незнам как така съм се разминал ? някой да обесни как така е станало тва чудо :roll:
Това за Дизела ли говориш? *072* *00147* *072*
И ти на 13 в Петък, тръгна да ремонтираш двигателя? :shock:

Сега остава да разгледаш тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 29#p397529" onclick="window.open(this.href);return false;