Страница 1 от 1
карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 12 окт 2011, 21:06
от tal1banko
Здр. те колеги след 1 година мъки с карборатора днес реших да го сваля и почистя но незнам как.Снимптомите са пали много трудно с или без смукач като подам рязко газ гасне няма значение топла студена,като подам по плавно първо зъглухва после се форсира.само когато подам много нежно гас се исфорсирва.забелязах че като дам леко гас вътре пръска бензина с лека струика в вид на мъгла а когато е рязко направо олива кърборатора и я дави за тва явно глъхне и гасне?!?!? как да го чистя ков да чистя има ли гарнитури който сам мога да направя защото по магазините няма,карборатора е вебер мисля че се води вакумен моля за спешна помощ и ако може някъкъв снимков материал
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 12 окт 2011, 21:46
от HACKO
http://dox.bg/files/dw?a=176fcf6b34" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето тук има схеми на карбуратори, виж кой Вебер е твоя.
Както описваш работата на ускорителната помпа, работи правилно, така трябва да пръска. Остава причината да е ниско ниво на Бензина в поплавковата камера. Заглъхването е поради недостиг на Бензин а не заради излишъка му (задавяне), както предполагаш.
Не знам дали все още могат да се намерят ремонтни комплекти за карбураторите. За това разглоби го внимателно, да не скъсаш уплътненията, накисни всички метални части в Кореселин и ги почисти основно.
Трудното палене може да се дължи и на неправилна центровка на запалването или дефектни свещи и кабели, но първо оправи карбуратора.
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 13 окт 2011, 20:54
от tal1banko
Колеги днес го разглобих ама за моя радост беше чист вътре нямаше даже прахоляче,проверих всички мембрани 100% са здрави.Дойде ред да я паля пак същите мизерии студена върти ама не пали и след 5 мин въртене докато двигателя се затопли от толкос въртене припатка и запали давам газ глухне и пуше черен пушек от зад,като я исфорсирам 5 6 пъти стъбилно исчивства и се оправя.Като загрее пък пали от ряс и съвсем леко заглъхва на ниските иначе върви като куршум.То в моя карб.има само 1 датчик навит горе представлява нещо като болт с дупки по него дали може да е от него .?Давайте съвети как да процедирам
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 13 окт 2011, 22:46
от essex
Виж дали иглата която пълни камерата със бензин затваря, и дали поплавъка е нормално регулиран, че той може да нагласен или някакъв дефект да е дал и сега напрестанно да отваря иглата и непрестанно да залива със бензин.
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 13 окт 2011, 23:10
от HACKO
Провери ли свещите?
На карбуратора няма датчици, това за което говориш е електромагнитен жигльор за празен ход. Като изключиш кабела към него колата трябва да угасне. Като разглоби, провери ли нивото на поплавъка както е описано в описанието което ти пратих?
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 13 окт 2011, 23:15
от essex
насе извинявай ама въобще не съм погледнал какво си написал

... а то е точно каквото трябва
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 14 окт 2011, 13:20
от tal1banko
Еми колега тези описания който ми пати моя карб го няма там.не съм проверил нивото но като гледам иглата си затваря уш.Другия ми въпрос е в виздушния филтър влиза 1 вакум от към смукателните ,и един от към капака на клапаните този вакум засмуква от удушника на къпака на клапаните.Когато си е на мястото вигателя работи много зле и на газ и на бензин,претриса все едно клапаните са прецакани все едно е на 3 цилиндъра като го искарам вакума и го запуша с пръст двигателя мърка и изобщо не тресе защо тъка.Колата има пълен основен ремонт апък изобщо не я бива тоя вакум като го затапя и възд .филтър се пални с нещо като бяла пяна от отдушника на капака на клапаните защото той смуче точно това ама неработи хубаво мотора като е с него ????
Re: карборатор форд ескорт/орион 87 год.
Публикувано: 14 окт 2011, 15:35
от essex
виж леглото на иглата как е износено, и при мен "уж" затваряше но като се износи на една страна се получава неравност което пропуска течност.