Страница 1 от 1

ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 10 апр 2011, 22:45
от berkut47
Здравейте колеги,Фокуса е 1.8 tddi 90кс онзи ден ми избоксува съединителя и то доста сериозно на 4 и 5-та като и дам газ оборотомера полудява а колата едвам едвам ускорява.Та въпроса ми е следния тн помпа-лагер да я сменявам ли или да рискувам със старата и евентуално някой ако е правил този ремонт да сподели цени за части и работа.Благодаря предварително _friends_

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 10 апр 2011, 23:07
от cockyhotty
Сменя се всичко в комплект за съжаление с цел резервиране. Евентуално може да ползваш старият притискателен диск в зависимост от състоянието му.

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 17:46
от berkut47
Колеги отново главоболия-смених съединителя и помпата с такива на Luk с работа ми излезе 650лв но сега 5та не влиза а другите доста по трудно от преди днес я откарах отново при "майстора" и му я оставих.Според вас какви ги е свършил тоя х...й?
П.С. Цялата процедура по смяната я извърши за около 5ч според вас възможно ли е :?: :!: преди този на друго място ми казаха че ще отнеме 2 дни :idea:
Помагай те _friends_

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 17:51
от PcMan
5 часа мисля, че възможно. След смяната колата трябва да е като нова, да ускорява много по-добре, като цяло чувството в цялата смяна на предавки и пускане на с-ля да е доста по-добра. Не съм сменял но това казват колеги сменяли на фокусчета като нашите. дано е направил нещо поправимо, как няма да влиза цяла скорост, а скоростите да влизат трудно :shock: Повечето българските 'майстори' са невиждани.

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 18:11
от berkut47
Някой има ли идея на какъв принцип са скоростите защото имах Фиат и на него като се разбият фтулките на щангите имаше този проблем дали не е закачил някоя щанга неправилно ако изобщо има щанги де :!: освен това няма значение колата дали работи или не все не влиза :cry:

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 20:47
от Dian_bonev
колега да те питам, на колко КМ ти е фокуса, че замина съединителя

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 20:50
от ЯЛТА
Е кой може да му каже.

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 20:56
от HACKO
Със жила са (голяма тъпотия според мен), когато не са правилно регулирани, а там е тънкоста (не че съм правил) се получава така. Същото се получава и на по-старите като не е регулирана щангата, ама там реглажа е лесен.
5 часа са напълно нормално време за смяна на съединител, даже много при положение че се работи на подемник. Новите коли имат много странични части за сваляне и това бави, инак съм виждал как един човек на канал сменя съединител на Самара за 40минути.

П.П.взе ли си стария притискател?
Dian_bonev написа:колега да те питам, на колко КМ ти е фокуса, че замина съединителя
За Дизел, поне 50 000км на година.

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 20:58
от berkut47
Dian_bonev написа:колега да те питам, на колко КМ ти е фокуса, че замина съединителя
Е пише 90000 ама кой знае :idea:

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 17 апр 2011, 21:01
от berkut47
HACKO написа:Със жила са (голяма тъпотия според мен), когато не са правилно регулирани, а там е тънкоста (не че съм правил) се получава така. Същото се получава и на по-старите като не е регулирана щангата, ама там реглажа е лесен.
5 часа са напълно нормално време за смяна на съединител, даже много при положение че се работи на подемник. Новите коли имат много странични части за сваляне и това бави, инак съм виждал как един човек на канал сменя съединител на Самара за 40минути.

П.П.взе ли си стария притискател?
Всичко си взех

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 08 май 2011, 13:15
от toci231
Колега ,зад под топуза (включвателя) има -на края на едното жило една гумичка-на някои е кръгла на други квадратна,редовно при смяна на съединител пада,пета скорост изчезва на цяло а другите влизат много трудно.Можеш да погледнеш само като вдигнеш целия въздушен филтъра заедно с кутията-седно фенерче един ръчка скоростите а ти гледаш,успех :D

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 08 май 2011, 17:08
от Alexi
berkut47 написа:
Dian_bonev написа:колега да те питам, на колко КМ ти е фокуса, че замина съединителя
Е пише 90000 ама кой знае :idea:
спокойно можеш да добавиш към тия 90к едни 100-150к в зависимост от стила на каране щом ти е заминал съединителя вече ..

Re: ЗАМИНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА ФОКУСА

Публикувано: 10 май 2011, 16:04
от berkut47
toci231 написа:Колега ,зад под топуза (включвателя) има -на края на едното жило една гумичка-на някои е кръгла на други квадратна,редовно при смяна на съединител пада,пета скорост изчезва на цяло а другите влизат много трудно.Можеш да погледнеш само като вдигнеш целия въздушен филтъра заедно с кутията-седно фенерче един ръчка скоростите а ти гледаш,успех :D
Колега ако може по -подробно да обясниш че не те разбрх много-има вероятност да е изгубена въпросната част или какво :?: Труден ли е достъпа до нея :?:
След като я взех втория път от сервиза вече има 5-та но скоростите не са като преди влизат по трудно и по странно седи ск. лост :!:
Освен това с новия съединител и помпа на педала не усещам никакво усилие все едно няма да се върне-така ли трябва да е :?: