Смяната на тая тресчотка точно на Фиеста МК3 е ужасна ....
На мен ми отне преди 2 години 3 дена

тогава нямаше кой да ми каже как и не бях почнал да чета по чуждите форуми.
Най-добре е да махнеш седалката за да легнеш по гръб и до колкото е възможно да работиш по-спокойно.
Педала на съединителя се държи към общият бокс на педалите с планката от третата снимка. Точно оттам идва проблема. Когато развиеш гайките на двата болта, които се виждат планката би трябвало да излезе и педала да е свободен, да ама НЕ. След развиването на гайките педала няма никакво намерение да излезе, тъй като планка не може да се извади. Не може да се извади заради тръбичката от задната страна, през която минава жилото, а тя от своя страна влиза във файерлола. Просто двете шпилки са по-дълги от колкото трябва, ама те пък трябва да са толкова дълги за да се завият гайките
Така се получава следното тръгваш да вадиш планката, а за да я извадиш от ламарината трябва да я дръпнеш напред, да ама не можеш да я дръпнеш напред защото шпилките са длъжки и не могат да излязат от дупките на бокса за педалите ..... незнам дали ще ме разбереш така, ама наистина е кофти дори и за обяснение.
На вторият ден установих, че шпилките са набити на планката на шлици, да ама няма достатъчно място да я избия, чуках, бърках не става. В края на деня вече умалял от ужасното лежене по гръб с вдигнати ръце реших да сваля всичкото педали
Това е и правилният начин, само че не сваля целият бокс, а само се разхлабва за да излезе около 1см напред и така вече можем да си извадим гадната планка.
Аз откачих жилото за гаста, при педала на спирачката е достатъчно да махнеш зегерката, която се вижда в горната част на педала и която застопорява към педала лостовата система, която отива към помпата.
Бокса се държи на 4 болта, лошото е, че се държи на същите 4 болта, на които пък от другата страна се държи сервото с помпата

фордовска работа ..... и съответно като разхлабиш болтовете сервото почва да пада и трябва да го подпреш с нещо.
За да имаш достъп до всички болтове трябва да свалиш и пласмасовият въздухопровод, който отива към духалката до прозореца, това поне е лесно.
Общо взето е това, след като свалих планката, с КЕФ избих двете шпилки и на тяхно място си сложих най-обикновенни болтове, така при следващата смяна си улеснявам работата до развиване на две гайки

не обръщай внимание, че всичко е на обратно - снимките са от англичанка
