Страница 1 от 1
високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 20 яну 2011, 21:12
от ILIEVSON
здравеите колата е форд фиеста 98 г зтек 1.4 като е по инерция държи около 1200 1250 оборота и като постепенно намалям съответно падат при спряло положение са 900 1000 от къде може да е проблема

Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 21 яну 2011, 00:31
от toto
1200 - 1250 оборота ми се струва нормално. Иначе по принцип проблемът идва от
VSS датчика. Аз на моята съм го разкачил този датчик. Иначе като е закачен ми държи около 2000 оборота на свободна. Може да го откачиш и ти, да покараш малко така и да видиш дали ще има промяна.
Под откачане имам в предвид да му се разкачи буксата само.
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 21 яну 2011, 01:43
от tropper
За 1200-1250 - Проблем НЯМА.
По време на движение оборотите се поддържат по-високи за да имаш добър вакуум за спирачния усилвател и добро налягане в кормилната рейка.
За 900-1000 празен ход на спряло - не мога да кажа колко е нормалното на твойта кола, но може и толкова да е.
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 21 яну 2011, 12:12
от cockyhotty
Тези стойности са абсолютно нормални. Ти какво искаш, да ти държи 500 об/мин ли? По инерция трябва да са 1200 поради казаното по-горе от колегата.
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 21 яну 2011, 12:16
от Pyrhel
1.25 заводски си държи малко по-високи обороти. В движение 1200 оборота са нормални. В покой и при загрят двигател 850-900 оборота са нормални, 1000 идват малко в повече. Пак казвам - при загрят двигател. Когато е студен на място са около 1250.
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 21 яну 2011, 12:17
от ILIEVSON
ok благодаря ви за имформацията беше ми полезна

Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 23 окт 2012, 21:38
от ILIEVSON
здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата

Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 23 окт 2012, 22:23
от paci
ILIEVSON написа:здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата

Температурата ли ти е проблема, оборотите или липсата на парно?
Оборотите не са чак толкова добре.
Стрелката сочи каквото си иска!! Всяко положение в рамките на NORMAL е ОК!!!
Загрява бързо, да - обичам си я тази кола.
За парното:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 0%BD%D0%BE
Тук обаче се говори само за оборотите! Всичко друго ще бъде изтрито!
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 24 окт 2012, 08:56
от ILIEVSON
Ок. Даите идеи за оборотите!
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 24 окт 2012, 16:23
от paci
С какво и как чисти клапана?
Може и дросела да е замърсен.
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 24 окт 2012, 19:10
от ILIEVSON
Със спрей и вълнен парцал. На стъпковото моторче има шестограмен болт който не съм пипал. Той за какво е?
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Публикувано: 24 окт 2012, 20:05
от paci
На тези двигатели е леко еволюирал стъпковия мотор и вече няма нищо общо с мотор и червяк.
Тук е клапан с бобина и бутало и се нарича
"байпасен клапан за празен ход"
Чисти се с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ.
Пълниш с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ, чакаш, точиш, пак пълниш .... и така докъто спрат да излизат мизериии.
Плакнеш, оставяш го да изсъхне и монтираш.
Болта няма да го бараш!!
Дроселовата клапа ще трябва да свалиш и да я видиш в какво състояние е и евентуално да я изчистиш.
И нея с обезмаслител.
За дросела ползвах една стара четка за зъби Colgate, която буквално се гъне на където ти е кеф и чисти на всякъде
Преди да започнеш да сваляш и чистиш откачи акумулатора.
Като приключиш, закачваш, караш и чакаш компа да се "обучи"
Маркучите под всмукателните колектори гледал ли си ги?
Обаче не от горе през колекторите, а сваляне и оглед.
Оправи си профила!