Преди покупка на Ескорт 88г. 1.6 XR3I

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kimmy_rz
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 яну 2011, 17:07
Модел на автомобила: Ескорт мк1 1.6
Status: Извън линия

Преди покупка на Ескорт 88г. 1.6 XR3I

Мнение от kimmy_rz » 08 яну 2011, 20:02

Здравейте на всички, за пръв път пиша във форума и се надявам да не съм сгрешил раздела на тази тема. Утре сутрин ще оглеждам Ескорт като посочения в заглавието на темата и както вече се зепознах във форума, точно тези двигатели имат слаби места и по-точно механичната инжекция К-Джетроник ! Можете ли да ми дадете съвети като цяло как да разбера състоянието на инжекцията и вобще може ли това да стане без посещение на сервиз ? Също така да попитам за слабите места на самия автомобил ! Всякакви характерни проблеми за модела ще са ми от полза. Откъм окачването няма да имам проблем при разпознаване на повредите. Също да попитам характерно ли е за този двигател умереното харчене на масло ? Благодаря предварително за отговорите !

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Преди покупка на Ескорт 88г. 1.6 XR3I

Мнение от Danchev » 09 яну 2011, 19:22

Добре дошъл при нас :) малко си объркал раздела, но ето ти едно четиво ...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 64&t=27207" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта