При форсиране студена - гасне
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
При форсиране студена - гасне
Здравейте, когато колата е студена при форсиране на място или в движение при около и над 3000 оборота на бензин - колата гасне.След като запаля отново колата тръгва и при по-високи обороти при студен двигател пак го прави. Проблемът е, че доста често започна да го прави.Някакви идеи, на мен в главата ми се върти ламбда сонда, но не зная дали при лошо изгаряне компютъра спира горивната помпа. Двигателят е 1.25 зетек 16в. 

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: При форсиране студена - гасне
не мисля, че от ламбда сондата, защото на студено тя май не играе, а и при високи обороти съще не играе...
Ако го прави и на бензин, и на газ, провери температурния датчик (ECT), провери вакуумните линии, почисти клапана за празен ход.
Ако го прави само на бензин - си провери вакуум регулатора за налягането на горивата в рейката.
Ако го прави само на газ - нормално е, защото изпарителя ти замръзва и газта не може да се изпари, и съответно не достига до двигателя.
Ако го прави и на бензин, и на газ, провери температурния датчик (ECT), провери вакуумните линии, почисти клапана за празен ход.
Ако го прави само на бензин - си провери вакуум регулатора за налягането на горивата в рейката.
Ако го прави само на газ - нормално е, защото изпарителя ти замръзва и газта не може да се изпари, и съответно не достига до двигателя.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: При форсиране студена - гасне
Любо, благодаря за отговора. Гасне само на бензин. Като я изфорсирам за да тръгна с около 2000 об., за да не ми гасне /писал съм в една тема/, първо се замисля и после се форсира.При форсирането се чува и едно съскане, но откъм въздушния филтър. Паци каза, че фиестите така си съскали. Вакуумните маркучета са сменени миналата година с оригинални от мото пфое.Клапана за празен ход също е чистен, а и нямам проблем с оборотите. Къде ли се намира тоя вакуумен регулатор и какво трябва да му бая
.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта