Страница 1 от 1

Мощността не е същата.

Публикувано: 27 сеп 2010, 13:17
от kaleeff
Здравейте на всички!
Както се помагали много пъти ако може пак _friends_ Значи на Мойто Мондео ( от най-старичките) преди околомесец му смениха ангренажите, защото се счупи една от ролките. От тогава обаче някак си колата не е същата. Няма мощност. Не знам дали е от точно тогава, но почна и масло да гори? Свързани ли са тея неща?

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 27 сеп 2010, 13:48
от Любо
Като се е счупила една от ролките клапаните проверихте ли преди да сложите новия ангренаж?
При счупване/блокиране на ролка ремъка обикновено се къса, а клапаните не посрещат добре буталата...

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 27 сеп 2010, 14:03
от kaleeff
Любо написа:Като се е счупила една от ролките клапаните проверихте ли преди да сложите новия ангренаж?
При счупване/блокиране на ролка ремъка обикновено се къса, а клапаните не посрещат добре буталата...
Ами те я правиха в един сервиз в слънчев бряг, че бях на море. Ремъка не се е късал. Момчето каза, че сме извадили невероятен късмет. Веднагакато го чух да трака я закарах в сервиза. Аз лично не знам какво са правили.

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 27 сеп 2010, 14:31
от S_C
След такава повреда първото нещо,което бих погледнал,е компресия.Е така за сигурност.

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 27 сеп 2010, 15:13
от baro
Здравей а стабилни ниски обороти има ли ? В смисъл да не се тресе при мен беше така при изместено газоразпределение.

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 28 сеп 2010, 09:19
от fordmaniac
Тракането, което си чул гарантира удари на клапани с бутала. Мерене на компресия ще изясни нещата.

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 30 сеп 2010, 11:22
от kaleeff
baro написа:Здравей а стабилни ниски обороти има ли ? В смисъл да не се тресе при мен беше така при изместено газоразпределение.

Има. Другата седмица колата ще е в бокса. Ще дам повече информация. Благодаря на всички!

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 11 окт 2010, 17:28
от kaleeff
Така. Оправиха ми Монди >:D<: >:D<: >:D<:
Лоша центровка на ангренажните ремъци. Сега хвърчим. :D:

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 11 окт 2010, 21:55
от baro
Много безаварийни километри за напред.Тея зетеци не всеки майстор може да им сменя ремъка и да го зацепи както трябва ,не си играят да свалят капака на главата за да турят един винкел на валовете да се изравнят. :idea:

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 11 окт 2010, 22:18
от Alexi
напротив .. не само всеки майстор ами и всеки който не е с 2 леви може да смени един ангренажен ремък .. но с това се занимават и то професионално хора които не са майстори и са с 2 леви ,за това има такива случаи ... че и пари вземат ...

Re: Мощността не е същата.

Публикувано: 22 ное 2010, 18:32
от fordmaniac
Alexi написа:напротив .. не само всеки майстор ами и всеки който не е с 2 леви може да смени един ангренажен ремък .. но с това се занимават и то професионално хора които не са майстори и са с 2 леви ,за това има такива случаи ... че и пари вземат ...
Блаженни са вярващите! Ако е така, защо на година ми идват средно по 10-ина коли с разместени валове. От кви ли не марки, макар че фолксваген-ауди груп са повечко. При фордовете рядко зацепват разпределителните и карат по стари зацепвания.