Проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
manev26
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 май 2010, 20:53
Модел на автомобила: Fokus i fiesta
Status: Извън линия

Проблем

Мнение от manev26 » 11 май 2010, 21:12

Здравейте, имам Форд Фокус 99г. 1,6 16v ztek.Отварях двигателя,защото ми наби клапани.Смених всичко и като затворих двигателя започна да загрява много след 3000 оборота.Сменях няколко термостата, но не се оправи.Някои може ли да ми помогне?

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем

Мнение от Sasho85 » 12 май 2010, 23:43

Има някои смотани гарнитури, на които може да липсва някой отвор за циркулация на охладителната течност. Но рядко се получава, другото е ако е слаган силикон на гарнитурата-ГРУБА ГРЕШКА :!: .Провери центровката, промий радиатора и останалата охладителна с-ма.
Автомобилен ретро клуб Shark

petar55
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 23 апр 2007, 14:02
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

Re: Проблем

Мнение от petar55 » 17 май 2010, 13:21

Виж дали включва вентилатора на радиатора!Да не сте объркали нещо при монтажа след ремонта на двигателя?
Виж ангр.ремък да не е зацепен грешно!Колата има ли мощност сега?

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем

Мнение от TOLIO » 18 май 2010, 17:02

виж да не е запушена тънката тръбичка която влиза в разширителния съд
ако няма такава термостата може би трябва да е с дупчица

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта